eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonanie robót zabezpieczających budynek pałacu Stolbergów, przy ul.Pęgowskiej we Wrocławiu, obręb Świniary, działka nr 3/35 AM-7, wpisanego do rejestru zabytków decyzją A/6224 z dnia 22.07.2022 r



Ogłoszenie z dnia 2025-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót zabezpieczających budynek pałacu Stolbergów, przy ul.Pęgowskiej we Wrocławiu, obręb Świniary, działka nr 3/35 AM-7, wpisanego do rejestru zabytków decyzją A/6224 z dnia 22.07.2022 r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 60

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót zabezpieczających budynek pałacu Stolbergów, przy ul.Pęgowskiej we Wrocławiu, obręb Świniary, działka nr 3/35 AM-7, wpisanego do rejestru zabytków decyzją A/6224 z dnia 22.07.2022 r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a25a188-4ec4-416d-a1b4-570d19243353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00503279

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107244/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Prace zabezpieczające pałac Stolbergów zgodnie z decyzjami nakazowymi PINB i DWKZ Wrocław Świniary

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00375111

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRO.WO.260.30.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2432818,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zabezpieczających budynek pałacu Stolbergów po pożarze na terenie działki nr 3/35, AM-7 przy ul. Pęgowskiej we Wrocławiu, ob. Świniary, wpisanego do rejestru zabytków decyzją A/6224 z dnia 22.07.2022 r. w zakresie objętym nakazami Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.

Budynek pałacu zlokalizowany na terenie działki nr 3/35, AM-7 przy ul. Pęgowskiej we Wrocławiu, obręb Świniary.

Pałac w granicach murów obwodowych, ze schodami w fasadzie wpisany do rejestru zabytków nieruchomych województwa dolnośląskiego decyzją A/6224 z dnia 22.07.2022 r.

Obszar poza murami obwodowymi Pałacu figuruje w wojewódzkiej ewidencji zabytków.

Właścicielem obiektu jest Skarb Państwa, w imieniu którego zadania i prawa właściciela wykonuje Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa.

Wymiary budynku:
Powierzchnia użytkowa obiektu - 1241 m²
Powierzchnia całkowita – 2820 m²
Powierzchnia zabudowy – 757 m²

Zakres robót m.in.:
- Uprzątnięcie spalonych (zwęglonych) elementów drewnianych konstrukcji stropów i dachu zalegających wewnątrz budynku oraz koronach murów.
- Usunięcie zalegającego gruzu wewnątrz obiektu oraz uprzątnięcie innych pozostałości budowlanych, w celu poprawy bezpieczeństwa i umożliwienia dalszych prac zabezpieczających.
- Usuniecie wszelkiej roślinności porastającej mury oraz wrośniętej wewnątrz budynku.
- Rozbiórka niestabilnych pozostałości ścian wewnętrznych, luźnych fragmentów murów, sklepień oraz przewodów kominowych.
- Podstemplowanie i zabezpieczenie wszystkich zachowanych w całości lub fragmentarycznie sklepień oraz stropów.
- Wykonanie napraw i wzmocnienia murów:
- Wszystkie szczeliny i spękania spiąć kotwami nierdzewnymi lub połączyć systemem łączeń murów ceglanych.
- Pęknięcia o znacznej rozwartości należy wypełnić pod ciśnieniem zaprawą przeznaczoną do iniekcji.
- Koronę murów, gzymsy oraz luźne fragmenty murów i sklepień należy zabezpieczyć przed odpadaniem cegieł poprzez ich przemurowanie.
- Zabezpieczenie murów przed utrata stateczności. Wykonanie klamrowania murów za pomocą stalowych profili.
- Obwodowe spięcie wieży oktagonalnej.
- Zabezpieczenie korony murów wraz z odprowadzeniem wody opadowej.
- Montaż instalacji odgromowej.

Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2396597,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3388000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2396597,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390278693

7.3.3) Ulica: Ul. II Armii Wojska Polskiego 35

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2396597,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.