eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgrówPrzebudowa stadionu miejskiego w Węgrowie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stadionu miejskiego w Węgrowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Węgrów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582233

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Mariacki 16

1.5.2.) Miejscowość: Węgrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wegrow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wegrow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-47bbc49f-e531-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa stadionu miejskiego w Węgrowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47bbc49f-e531-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065741/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa stadionu miejskiego w Węgrowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249855

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FEiZP.271.1.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełno branżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz roboty budowlane polegające na przebudowie stadionu miejskiego w Węgrowie przy ulicy Powstańców 1. Projekt ten będzie realizowane w formie zaprojektuj i wybuduj. Zostanie opracowana dokumentacja projektowa łącznie ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i po uzyskaniu zezwoleń zgodnie z prawem budowlanym rozpoczną się prace budowlane, których zakres obejmuje płytę boiska oraz teren wokół pola gry, bieżnię wraz z utwardzeniami i ogrodzeniem terenu. Poza tym powstaną nowe pola do rozgrywania zawodów lekkoatletycznych – skok w dal, skok wzwyż, pchnięcie kulą, bieg na 110 m. Poza wymianą ogrodzenia stadionu zostanie zmienione ogrodzenie płyty boiska oraz wydzielone miejsca dla zawodników drużyn biorących udział w zawodach piłki nożnej (zadaszone), pomocy medycznej, wraz z trybunami dla drużyny gości. Teren utwardzony stanowiący część zagospodarowanego placu przy wejściu głównym wyposażony zostanie w sprzęt do ćwiczeń siłowych (siłownia zewnętrzna ). Na dachu kręgielni zostaną zamontowane panele fotowoltaiczne, z doprowadzeniem zasilania do oświetlenia zewnętrznego (oświetlenie boiska i terenów przyległych). Przewidzieć remont obiektu kasy biletowej wraz z przyległym zadaszeniem. Przebudowie ulegnie część oświetlenia – wymiana lamp oświetleniowych na ledowe, oraz wymiana masztów z żelbetowych na stalowe, instalacja monitoringu, podlewanie płyty boiska.
Jeśli w trakcie realizacji inwestycji przepisy ulegną zmianie co spowoduje konieczność zmiany projektu bądź przygotowania dodatkowych dokumentów do odbiorów bądź prowadzenia zmian w budynku, wykonawca powinien uwzględnić te zmiany w ramach zamówienia i wykonać niezbędne prace na swój koszt.
Zakres prac:
- Etap 1 Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy
- Etap 2 Kompleksowe wykonanie prac budowlanych w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy oraz o dokumentację projektowo – kosztorysową z etapu I
- Etap 3 Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie do eksploatacji.

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki
i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt organizacji robót.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.

Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( t. j. Dz. U. Nr 2017 poz. 784 z dnia 24 marca 2017 r.).

Uwaga
Wykonawca jest zobowiązany do:
1. Przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót,
2. Kosztorysu powykonawczego przed zakończeniem zadania.
3. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości działania stadionu miejskiego uwzględniając czas rozgrywek ligowy klubu oraz specyfikę obiektu.

Szczegółowy zakres wyznacza: program funkcjonalno – użytkowy wraz z koncepcją (przedmiar tylko pomocniczo).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023 poz.1605 z zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r., poz. 1605 ze zm.) Zamawiający przed otwarciem ofert poinformował na stronie prowadzonego postępowania o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z tą informacją Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę: 6 000 000,00 PLN.
W prowadzonym postępowaniu wpłynęło sześć ofert niepodlegających odrzuceniu (cena oferty brutto nr 1 – 9 273 585,00 zł, cena oferty brutto nr 2 – 8 342 121,12 zł, cena oferty brutto nr 3 – 9 859 680,00 zł, cena oferty brutto nr 4 – 7 793 393,44 zł, cena oferty brutto nr 6 – 9 102 000,00 zł, cena oferty brutto nr 7 – 7 021 135,20 zł). Złożone w postępowaniu oferty przewyższają kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.