Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00395518/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na funkcje świetlicy wiejskiej w miejscowości Wałdowo Szlacheckie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUDZIĄDZ
1.3.) Oddział zamawiającego: stanowisko ds. zamówień publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118626
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. J. Wybickiego 38
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@grudziadz.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.lo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.grudziadz.lo.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na funkcje świetlicy wiejskiej w miejscowości Wałdowo Szlacheckie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ba7db8b-4e07-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00503063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016068/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na funkcję świetlicy wiejskiej w miejscowości Wałdowo Szlacheckie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", operacje typu " Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395518/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na funkcje świetlicy wiejskiej w miejscowości Wałdowo Szlacheckie”.
Zakres robót obejmuje:
W branży budowlanej:
-Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe.
-Wymurowanie nowych ścianek działowych.
-Wykonanie nowych otworów drzwiowych oraz powiększenie istniejących otworów drzwiowych i okiennych (zamiana na otwory drzwiowe).
-Wykonanie otworu w ścianie wewnętrznej konstrukcyjnej – połączenie sal świetlicy (podciąg stalowy wsparty na żelbetowych trzpieniach monolitycznych oraz żelbetowych stopach fundamentowych).
-Roboty instalacyjne – sanitarne oraz elektryczne w tym montaż konstrukcji wsporczej stalowej pod centralą wentylacyjną montowaną na poddaszu.
-Skucie i odtworzenie zagrzybionych i zawilgoconych fragmentów tynków wewnętrznych.
-Wykonanie sufitów podwieszonych z płyt p.poż. zgodnie z systemem producenta - dostosowanie stropu do klasy REI 30.
-Rozbiórka istniejących posadzek (płytki ceramiczne, płytki gress, panele podłogowe) oraz wykonanie nowych podłóg.
-Wykonanie nowych gładzi oraz nowych okładzin ściennych (powłoki malarskie, płytki ceramiczne).
-Montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej (wewn. i zewn.).
- Rozbiórka deskowania wierzchniego stropu na poddaszu – część strychowa.
-Wykonanie nowych legarów drewnianych oraz nowej izolacji termicznej oraz przeciwwilgociowej w części strychowej.
-Montaż płyt OSB na legarach drewnianych oraz montaż płyt izolacyjnych p.poż. - dostosowanie stropu do klasy REI 30.
-Montaż wykładziny PCV w pom. Strychowym.
-Rozbiórka warstwy wykończeniowej posadzki na poddaszu w części mieszkalnej.
-Montaż 2 warstw płyt izolacji p.poż. - dostosowanie stropu do klasy REI 30.
-Wykonanie skrócenia stolarki drzwiowej na poddaszu (po wykonaniu podniesienia poziomu posadzki).
-Wykonanie nowych warstw wykończeniowych posadzki w części mieszkalnej (wykł. PCV).
-Remont kominów w tym wymiana czap kominowych.
-Rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego oraz folii izolacyjnej.
-Naprawa uszkodzonych elementów więźby dachowej (w przypadku stwierdzenia ich złego stanu technicznego).
-Wykonanie izolacji termicznej części mieszkalnej (izolacja montowana od zewnętrznej strony po zdjęciu pokrycia dachowego).
-Rozbiórka istniejących oraz wykonanie nowych nakryw kominowych betonowych.
-Wykonanie nowego pokrycia dachowego (nowe łaty i kontrłaty, membrana dachowa, pokrycie dachowe – blacha na rąbek stojący).
-Wykonanie rozbiórki opaski betonowej wokół budynku.
-Odkopanie budynku do poziomu fundamentów.
-Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian – izolacja pozioma w postaci iniekcji krystalicznych oraz izolacja pozioma w postaci dwuwarstwowej powłoki bitumicznej na ścianach fundamentowych.
-Wykonanie obwodowego otoku instalacji odgromowej.
-Wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych (hydrostyropian + siatka i klej + folia kubełkowa) oraz zasypanie wykopów.
-Wykonanie wzmocnienia spękań i zarysowań widocznych na ścianach zewn.
-Skucie luźnych fragmentów tynku zewn. 5.
–Wykonanie izolacji termicznej ścian zewn. + wykonanie warstw wykończeniowych (metoda lekka mokra – tynk silikonowy typu baranek).
-Wykonanie nowych obróbek blacharskich (parapety, rynny, rury spustowe, obróbki okapów itp).
-Montaż elementów zewnętrznych – daszki nad wejściami, itp.
-Wykonanie robót zewnętrznych (chodniki) związanych z zagospodarowaniem terenu.
-Montaż wyposażenia wewnętrznego w tym armatury sanitarnej, osprzętu elektrycznego, wyposażenia kuchni itp.
-Montaż instalacji odgromowej.
-Montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku.
-Roboty pozostałe oraz porządkowe.
W branży sanitarnej:
-instalację wod.-kan. w pomieszczeniach zlokalizowanych na parterze,
-instalację ogrzewczą,
- instalację wentylacji mechanicznej w salach świetlicy 1.1 oraz 1.2.
W branży elektrycznej:
-Instalację oświetlenia podstawowego.
-Instalację oświetlenia awaryjnego.
-Instalację gniazd wtyczkowych, siły i zasilania urządzeń technologicznych (kuchni).
-Instalację połączeń wyrównawczych.
-Rozdzielnice elektryczne.
-Przeciwpożarowy wyłącznik prądu.
-Instalację PV. oraz zewnętrznych: zasilanie przepompowni wody, instalacji uziemiającej i odgromowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie posiada wystarczających środków w budżecie na realizację zadania. Kwota jaką przeznaczył w budżecie na ten cel to 965 299,52 zł. Oferta z najniższą ceną wynosiła 1 888 128.00 zł, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć środków na realizację inwestycji.INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych w branży elektrycznej na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 5 w Grudziądzu w okresie od 01 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r
- Świadczenie usług pocztowych w ramach Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2027 (usługa społeczna)
- Odbiór i wywóz odpadów z lokali użytkowych w sposób selektywny z budynków wolnostojących usytuowanych przy posesjach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu
- Dostawa sprzętów do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych - znak sprawy: Z/100/PN/25
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku Przedszkola Publicznego w Murowie z Oddziałem Zamiejscowym w Zagwiździu na klub dziecięcy
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





