Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00386065/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-21
- 2025/BZP 00397198/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup minikoparki wraz z przyczepą do jej przewozu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "AGRO" SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430574700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilków
1.5.2.) Miejscowość: Wilków
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-313
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminawilkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminawilkow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f47ab7d6-f3b6-4271-8cdf-266b2d8eea811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o. o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup minikoparki wraz z przyczepą do jej przewozu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f47ab7d6-f3b6-4271-8cdf-266b2d8eea81
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00386065
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AGRO.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej minikoparki gąsienicowej (rok produkcji min. 2024) wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową o parametrach.
1. Charakterystyka techniczna minikoparki:
1.1. Silnik
• Wysokoprężny/ diesel spełniający norę emisji spalin STAGE V/ chłodzony cieczą
• Pojemność min. 1300 cm3
• Moc: minimum 16,5 KW
1.2. Wymiary
• Waga min. 2700 kg, max 3000 kg
• Szerokość całkowita min. 1300 mm
• Wysokość całkowita max. 2500
• Długość ramienia kopiącego minimum. 1290 mm mierzona jako odległość od osi obrotu wysięgnika do osi sworznia łyżki przy ramieniu ustawionym w linii prostej
• Zasięg kopania w dół minimum 2450 mm mierzony od poziomu gruntu do maksymalnej głębokości dna wykopu, przy ustawieniu maszyny na podłożu poziomym i wysunięciu ramienia w pionie
• Zasięg kopania na poziomie gruntu min. 4300 mm mierzony od środka kabiny do końca łyżki
1.3. Inne
• Hydrauliczne szybkozłącze do wymiany osprzętu
• Gumowe gąsienice podwozia
• Łyżka z zębami 300 mm
• Łyżka z zębami 500 mm
• Łyżka skarpowa przechylana o szerokości 1200 mm
• Młot hydrauliczny z płyta adaptacyjna kompatybilną z mocowaniem w minikoparce z montażem
• Wiertnica kompatybilną z mocowaniem w minikoparce z montażem oraz wiertła o średnicy 150 mm, 200 mm, 300 mm, 500 mm i długości 1200 mm
• Alarm budowlany w czasie jazdy maszyny
• Informacja o zapięciu pasów bezpieczeństwa
• Pełny dostęp do chłodnicy i silnika za pomocą otwieranych drzwi
• Natychmiastowy system odcięcia paliwa z przycisku w kabinie
• Minimum 3 lampy robocze LED montowane 1 – przód, 1 –tył, 1- środek wysięgnika
• Siła zrywająca na łyżce minimum- 21 kN mierzona na krawędzi roboczej łyżki przy pełnym ciśnieniu roboczym układu hydraulicznego
• Siła zrywająca na ramieniu minimum- 12 kN mierzona w osi ramienia przy pełnym ciśnieniu roboczym układu hydraulicznego
• Ogrzewana kabina z radiem
• Lampa błyskowa
• Instrukcja DTR, certyfikat zgodności CE
• Katalog części zamiennych
2. Przyczepa transportowa
• Posiadająca homologację oraz zgodność z przepisami o ruchu drogowym w Polsce,
• Kompatybilna z dostarczaną minikoparką
• Wszystkie część ramy ocynkowane, odporne na korozje
• Burty zintegrowane z ramą przyczepy
• Podpory stabilizujące przyczepę w czasie załadunku zintegrowane z trapami załadowczymi
• Stalowe błotniki zintegrowane z podestami
• Konsola do mocowania łyżki koparki
• Oświetlenie
• Koło zapasowe
• Najazdy
• Wyposażona w zaczep kulowy 3.5 t udźwigu
• Rok produkcji min. 2024, fabrycznie nowa
3. Dodatkowe informacje
• Gwarancja jakości i rękojmia na minikoparkę i przyczepę transportową- 24 msc. (liczona od daty podpisania protokołu odbioru bez uwag)
• Usługi serwisowe stacjonarne i mobilne
• Nieodpłatny serwis gwarancyjny wraz z nieodpłatną wymianą materiałów eksploatacyjnych oleje, smary, filtry) w czasie zalecanym przez producenta
• Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego: Urząd Gminy Wilków, Wilków 62A, 24-313 Wilków
• Dostawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi minikoparki
• Dostawa powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej minikoparki
• Oferowany sprzęt dysponuje autoryzowanym na Polskę serwisem stacjonarnym i mobilnym
• Czas reakcji serwisu od zgłoszenia nie może przekroczyć 48 h.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34223000-6 - Przyczepy i naczepy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263141,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334437,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263141,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wacker Neuson Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5340019538
7.3.3) Ulica: Umiastowska 2
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263141,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- IZP.272.20.2025/2 Zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaniu
- Zakup koparko-ładowarki
- Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym
- Dostawa fabrycznie nowej koparko -ładowarki
- Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowej minikoparki gąsienicowej wraz z osprzętem na potrzeby ochrony ludności w związku z wystąpieniem sytuacji kryzysowych
więcej: Przyczepy i naczepy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





