Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00471646/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001005092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wystawowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 71 347 51 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Przetargi@halastulecia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halastulecia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://halastulecia.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność związana z organizacją targów, wystaw, kongresów i inne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b59408f8-7160-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471646/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/15/HL/AS/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 75758,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu z podziałem na trzy części zamówienia:1) część nr 1 – sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych;
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
1) w części nr 1 zamówienia:
• 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
• 15612000-1 Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty,
• 15831600-8 Miód,
• 15851000-8 Produkty mączne,
• 15872300-4 Zioła,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji znajduje się w: Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznikach nr 2A.1 do SWZ – Formularz asortymentowo – cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty
15831600-8 - Miód
15851000-8 - Produkty mączne
15872300-4 - Zioła
4.5.5.) Wartość części: 53983,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu z podziałem na trzy części zamówienia:2) część nr 2 – sukcesywna dostawa produktów cukierniczych;
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
2) w części nr 2 zamówienia:
• 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
• 15840000-8 Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji znajduje się w: Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznikach nr 2A.2 do SWZ – Formularz asortymentowo – cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
4.5.5.) Wartość części: 12265,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu z podziałem na trzy części zamówienia:3) część nr 3 – sukcesywna dostawa napoi bezalkoholowych;
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
3) w części nr 3 zamówienia:
• 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
• 15980000-1 Napoje bezalkoholowe,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji znajduje się w: Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznikach nr 2A.3 do SWZ – Formularz asortymentowo – cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 9509,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego- 2 Zadania.
- SZP/243-325/2025 Dostawa detektora wyładowań koronowych wraz z jednostka pomiarową dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej
- Świadczenie usług w zakresie wycinki drzew wraz z frezowaniem pni lub ich chemicznym usuwaniem na terenach zewnętrznych stanowiących własność Gminy Wrocław.
- SZP/243-329/2025 Dostawa potencjostatu/galwanostatu ze spektroskopią impedancyjną wyposażonego w dwa niezależne kanały pomiarowe z możliwością rozbudowy o co najmniej 2 dodatkowe kanały
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej w ramach Projektu pn. PROT-TOWING: opracowanie innowacyjnej technologii molekularnego holowania do selektywnej inaktywacji chorobotwórczych białek
- sukcesywna dostawa mleka i produktów mlecznych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Pysznicy
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Tadeusza Kościuszki w Pułtusku w podziale na 9 części
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. 4 Pułku Strzelców Podhalańskich w Cieszynie
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 - od dnia 1 stycznia do dnia 31 grudnia 2026 roku
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2026 roku.
- Dostawa żywności dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





