eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tyczyn › Budowa budynku zaplecza socjalno-sanitarnego przy boisku sportowym w Hermanowej - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku zaplecza socjalno-sanitarnego przy boisku sportowym w Hermanowej – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tyczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18

1.5.2.) Miejscowość: Tyczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-020

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172304941

1.5.8.) Numer faksu: 172219217

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tyczyn@tyczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tyczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku zaplecza socjalno-sanitarnego przy boisku sportowym w Hermanowej – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b3a84e4-5691-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502796

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057564/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa budynku zaplecza socjalno-sanitarnego przy boisku sportowym w Hermanowej – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415444/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SIP.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 20799938,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa budynku zaplecza socjalno-sanitarnego przy boisku sportowym w Hermanowej – etap II”. Zamówienie realizowane z Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych”. Budynek jest obiektem użyteczności publicznej, zlokalizowany na działkach 929/7 i 929/9 w miejscowości Hermanowa. Zamówienie obejmuje wykonanie robót wykończeniowych budowlanych, robót elektrycznych, sanitarnych, robót związanych z zagospodarowaniem terenu oraz wyposażenie obiektu. Zakres prac obejmuje:
1. Roboty budowlane i zagospodarowanie terenu: •ścianki działowe na poddaszu; •montaż okien PVC i okna aluminiowego EI 30, montaż parapetów wewnętrznych PCV – uwaga: rezygnuje się z zaprojektowanych parapetów z aglomarmuru,•montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, •tynki wewnętrzne kat. III (rezygnuje się z wykonania gładzi na tynkach), •okładziny ścian z płytek rektyfikowanych w jasnym (białym) kolorze ujednolicony dla całego budynku, lustra wbudowane, uchylne lustro i uchwyty w toalecie dla osób niepełnosprawnych, Uwaga: rezygnuje się z okładzin ścian z płytek HEKSAGONALNYCH. Ozn. Z1-a, Z1-b, Z3, •zabudowa stropu i stropodachu z płyty gipsowo kartonowej z ociepleniem z wełny skalnej grubości 30 cm,•podkłady podposadzkowe: izolacje p. wilgociowe i cieplne, wylewki,• posadzki z płytek gresowych z cokolikami – zgodnie z projektem, •Uwzględnić dostawę i montaż wycieraczki wewnętrznej wpuszczanej w posadzkę pom 101, •malowanie ścian i sufitów Uwaga: należy przyjąć malowanie farbą lateksową wodoodporną – cały budynek w jednym jasnym kolorze – odcień bieli. Uwaga: rezygnuje się z malowania farbą tablicową, ceramiczną, z malowania LOGO ozn. Z2, Z4, Z5, •elewacja: ocieplenie ścian wg projektu ze styropianu tynk cienkowarstwowy, cokół z płytek klinkierowych z zachowaniem projektowanej kolorystyki,•montaż 1 szt. LOGO klubu sportowego na elewacji na ścianie północnej Uwaga – rezygnuje się z zaprojektowanego LOGO na ścianie wschodniej,•obróbki blacharskie, podbicie okapu, parapety zewnętrzne,•wykonanie pokrycia z blachy stalowej powlekanej na rąbek stojący (kolorystyka jak dach na głównej bryle budynku) z warstwami izolacyjnymi, obróbkami blacharskimi i rynną i rurami spustowymi – zadaszenie nad wejściem (od strony północnej), • montaż schodów stalowych zewnętrznych z kpl. balustrad, pochwytów wraz z uzupełnieniem fundamentu – wejście na poddasze, • plan bezpieczeństwa pożarowego wraz z wyposażeniem w sprzęt gaśniczy i oznakowanie p.poż.,• Roboty ziemne, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm i 8 cm z podkładami, • dostawa i montaż ławek, stojaków na rowery i koszy na śmieci, • zieleń - plantowanie, humusowanie i obsianie trawą.
2. Roboty elektryczne:
• Instalacja odgromowa i uziemiająca –przy wycenie należy uwzględnić wykop; • Rozdzielnie elektryczne; •Trasy kablowe i WLZ;• Instalacja siłowa (puszki, przewody, gniazda, elektroniczna tablica wyników wraz z robotami towarzyszącymi); •Instalacja oświetlenia ogólnego (puszki, przewody, łączniki, oprawy oświetleniowe wraz z robotami towarzyszącymi);•Instalacja oświetlenia awaryjnego (oprawy oświetleniowe wraz z robotami towarzyszącymi); • Instalacja okablowania strukturalnego i CCTV (montaż szafy GPD, okablowanie strukturalne, puszki, gniazda, punkty dostępowe WiFi z licencją i oprogramowaniem wraz z robotami towarzyszącymi); • Instalacja CCTV – Systemy kamer CCTV(okablowanie, kamery zewnętrzne i wewnętrzne, rejestrator wraz z robotami towarzyszącymi); •Instalacja przyzywowa (przewody, puszki, gniazda, transformator, oprawy oświetleniowe i inne roboty towarzyszące; •Instalacja fotowoltaiczna z podłączeniem i uruchomieniem 9,6 kWp.
3. Instalacje sanitarne:
• Instalacja kanalizacji sanitarnej (rurociągi, rury ochronne, rury wywiewne, czyszczaki, rewizje kanalizacyjne, podejścia odpływowe od urządzeń sanitarnych);• Instalacja wodociągowa (rurociągi, izolacje, próby szczelności, zawory, podejścia dopływowe); • Armatura - biały montaż (miski wc z zestawem podtynkowym, pisuary, umywalki wpuszczane w blat i na wspornikach, brodzik, baterie umywalkowe, natryskowe, zawory czerpalne, wpusty podłogowe). W wycenie należy uwzględnić 2 blaty łazienkowe o zwiększonej wytrzymałości i odporne na wilgoć (pom. 111 i 114) umywalkowe – zgodnie z projektem lub inne o parametrach nie gorszych.; • Roboty budowlane towarzyszące ww. instalacjom.; • Instalacja c.o. (rurociągi, izolacje, próby szczelności, grzejniki, zestawy przyłączeniowe, głowice termostatyczne, zawory grzejnikowe, zawory regulacyjne automatyczne, zawory przelotowe, zawory odpowietrzające, szafki rozdziałowe podtynkowe, roboty towarzyszące budowlane;• Piec c.o. elektryczny o mocy 20 kW;•Instalacja wspomagająca wentylację grawitacyjną;
4. Pierwsze wyposażenie: wyposażenie pomieszczeń socjalnych, sanitarnych, pozostałych pomieszczeń oraz umeblowanie.
• Wyposażenie pomieszczeń socjalnych: Kuchnie elektryczne 4-palnikowe z piekarnikiem elektrycznym, okapy kuchenne podszawkowe, lodówka z zamrażalnikiem, zmywarko-wypażarka do zabudowy, kuchenka mikrofalowa, czajnik elektryczny, pralka automatyczna 7kg, suszarka automatyczna kondensacyjna z silnikiem wirowym, laptop 15 cali, ultraogniskowe, urządzenie wielofunkcyjne – drukarko-kopiarka, telewizor 55 cali.
• Umeblowanie i pozostałe: Zabudowa meblowa kuchnix2, szafy dwudzielne zabudowane, szafa metalowa zamykana na klucz, komplet wypoczynkowy - sofa, stolik kawowy, lustro, regały magazynowe, tablice korkowe i ceramiczne, witryny wiszące, donice plastikowe, fotele biurowe obrotowe, krzesła konferencyjne, krzesła, biurka, stoły świetlicowo – stołówkowe, stoliki niskie, stoły konferencyjne składane, stół bistro składany z pokrowcem, moduły szatniowe dla zawodników, suszarki rozkładane do ubrań, kosz do segregacji odpadów, czyszczak do butów, wieszaki, flipchart magnetyczny mobilny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ- projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót, zestawienie wyposażenia oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych), stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1890744,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2336989,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1890744,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Handlowa Rak Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133642262

7.3.3) Ulica: ul. Dębicka 107

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-213

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1890744,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.