eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówDostawa i montaż kotłów gazowych wraz z modernizacją kotłowni w budynku przy ul. Piaskowej 1 w Głogowie



Ogłoszenie z dnia 2025-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż kotłów gazowych wraz z modernizacją kotłowni w budynku przy ul. Piaskowej 1 w Głogowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Głogowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rz@powiat.glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż kotłów gazowych wraz z modernizacją kotłowni w budynku przy ul. Piaskowej 1 w Głogowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fa1d0cd-bb49-4e6d-854b-3c5fd0531184

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045732/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Remont kotłowni wraz z wymianą pieców w budynku przy ul. Piaskowej w Głogowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390314

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.272.16.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Dostawa i montaż kotłów gazowych wraz z modernizacją kotłowni w budynku przy ul. Piaskowej 1 w Głogowie.

2. Zakres zamówienia obejmuje wymianę istniejących kotłów gazowych na nowe, kondensacyjne kotły gazowe. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i montażu nowych urządzeń, a także do przeprowadzenia wszelkich niezbędnych prac instalacyjnych i podłączeniowych. Wymiana obejmuje również demontaż starych kotłów oraz utylizację ich w sposób zgodny z przepisami. Dodatkowo, Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia regulacji i prób szczelności instalacji gazowej.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. wymianę 2 szt. kotłów gazowych na kotły gazowe kondensacyjne o minimalnych parametrach:
- łączna moc cieplna nie mniejsza niż 340 kW;
- sprawność energetyczna nie mniejsza niż 98%;
- efektywność energetyczna w klasie A;
- wymiennik ciepła z wysokogatunkowej stali kwasoodpornej;
- przystosowany do spalania gazu ziemnego z domieszką do 20%wodoru;
- możliwość modulacji mocy kotła do aktualnego zapotrzebowania na ciepło w celu minimalizacji strat energii;
2. montaż niezbędnych urządzeń regulująco – sterujących pracą kotłów (zawierających regulator pogodowy – temperatura na zewnątrz budynku i wewnątrz budynku);
3. montaż niezbędnych urządzeń zabezpieczających i regulacyjnych na instalacji c.o.;
4. podłączenie kotłów do komina z montażem rur spalinowych przyłączeniowych w kominie z niezbędnymi zabezpieczeniami, wymaganych do odbioru kominiarskiego wykonanej instalacji lub wykonanie nowych przewodów powietrznych i spalinowych;
5. montaż urządzeń przez osoby z niezbędnymi uprawnieniami (wymaganymi przepisami prawa) oraz szkoleniami lub certyfikatami wymaganymi przez producentów urządzeń (zwłaszcza producenta zamawianych kotłów);
6. demontaż obecnej wymienianej instalacji i urządzeń w tym kotły gazowe, kocioł parowy, rury, instalacje itd.) wraz z zagospodarowaniem ich zgodnie z prawem;
7. wykonanie robót remontowych w pomieszczeniu kotłowni polegających w szczególności na zeskrobaniu farby z sufitu;
8. wykonanie próby szczelności po napełnieniu instalacji (wraz ze sporządzenie protokołu z tej próby) oraz próby funkcjonowania nowej instalacji w obecności przedstawiciela zamawiającego;
9. wykonanie i przekazanie Zamawiającemu schematu technologicznego kotłowni;
10. przekazanie dokumentacji np. instrukcji obsługi, dokumenty gwarancyjne, dokument zakupu kotłów;
11. przeprowadzenie instruktarzu osobom wskazanym przez Użytkownika;
12. uruchomienie wykonanej instalacji, a jeżeli jest taki wymóg (do utrzymania gwarancji producenta) uruchomienie zamawianej instalacji przez autoryzowany serwis producenta kotłów;

13. 3-letni serwis gwarancyjny wykonawcy i minimum 2 lata gwarancji producenta kotłów w tym przeglądy (minimum raz na rok, chyba że producent kotłów lub innego zamawianego urządzenia wymaga częściej), wymianę części (na oryginalne części producenta urządzenia), kalibracje, regulacje i inne czynności, zapewniające gwarancję producenta kotłów oraz poprawne, bezawaryjne funkcjonowanie zamawianej instalacji.

UWAGA: serwis gwarancyjny Wykonawcy stanowi kryterium oceny ofert. Minimalny termin serwisu gwarancyjnego Wykonawcy wynosi 3 lata. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji – zgodnie z opisem w pkt XXVI SWZ

14. dokonywanie wymaganych prawem rocznych przeglądów przez okres oferowanej gwarancji (minimum trzy lata), chyba że wykonawca zaoferuje wydłużenie okresu gwarancji (maksymalnie do 5 lat);

15. w przypadku awarii, czas dojazdu serwisu do obiektu – 4 godz. od momentu zgłoszenia;

Uwaga: Czas dojazdu serwisu do obiektu stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca może zaproponować krótszy czas dojazdu – zgodnie z opisem w pkt XXVI SWZ.

16. udział w obowiązkowej wizji lokalnej na obiekcie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;
17. uzyskanie decyzji UDT zezwalającej na eksploatację nowych kotłów gazowych o ile podlegać będą takiemu obowiązkowi (Zamawiający udzieli w tym celu stosowanych upoważnień)
18. inne czynności towarzyszące, niezbędne do zakończenia, uruchomienia, przekazania do eksploatacji oraz do uzyskania odbioru kominiarskiego przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wliczyć w cenę oferty wszystkie czynności i materiały niezbędne do wykonania zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331110-0 - Instalowanie kotłów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU InstalBud Grzegorz Góźdź

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 69300014206

7.3.3) Ulica: ul. Mickieiwcza 51a

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.