Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00423389/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy urządzeń laboratoryjnych w ramach projektu Atomin 2.0 w podziale na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jerzy.wordliczek@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy urządzeń laboratoryjnych w ramach projektu Atomin 2.0 w podziale na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-128b9fbf-611d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502767
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00325951/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.86 Wyparka próżniowa; Lampa UV; Autoklaw do syntezy chemicznej ; Potencjostat ; Manometr elektroniczny ; Mieszadło magnetyczne, pompy próżniowe w ramach projektu ATOMIN 2.0
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
ATOMIN 2.0 - Centrum badań materiałowych w skali ATOMowej dla INnowacyjnej gospodarki - współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (PO IR), Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.2: Rozwój nowoczesnej infrastruktury badawczej sektora nauki, Umowa nr: POIR.04.02.00-00-D001/20-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423389
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 80.272.367.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 CZĘŚĆ I – Dostawa i uruchomienie lampy UV4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 2100 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2 CZĘŚĆ II –Dostawa autoklawu do syntezy chemicznej4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 16500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3 CZĘŚĆ III – Dostawa i uruchomienie potencjostatu4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 20649,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć IV - Dostawa manometru elektronicznego4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 5570 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W częściach I-IV unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP ze względu na to iż, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy o zamówienienie publiczne. Zamawiający informuje iż, pomiędzy SWZ a ogłoszeniem o zamówieniu zaistniały błędy polegające na omyłkowym wskazaniu w treści SWZ daty otwarcia i składania ofert - wskazanej omyłkowo na dzień składania ogłoszenia postępowania tj. 2 października 2023 r. a nie na dzień 10 października 2023 r. na co wskazywało ogłoszenie o zamówieniu ponadto błąd Zamawiającego doprowadził do wskazania błędnego terminu związania ofertą tj. liczonego od błędnie określonej daty 2 października 2023 r. a nie od daty 10 października 2023 r., co ponownie stoi w sprzeczności z treścią ogłoszenia wskazującego na termin otwarcia wynoszący 30 dni od dnia otwarcia ofert.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W częściach I-IV unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP ze względu na to iż, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy o zamówienienie publiczne. Zamawiający informuje iż, pomiędzy SWZ a ogłoszeniem o zamówieniu zaistniały błędy polegające na omyłkowym wskazaniu w treści SWZ daty otwarcia i składania ofert - wskazanej omyłkowo na dzień składania ogłoszenia postępowania tj. 2 października 2023 r. a nie na dzień 10 października 2023 r. na co wskazywało ogłoszenie o zamówieniu ponadto błąd Zamawiającego doprowadził do wskazania błędnego terminu związania ofertą tj. liczonego od błędnie określonej daty 2 października 2023 r. a nie od daty 10 października 2023 r., co ponownie stoi w sprzeczności z treścią ogłoszenia wskazującego na termin otwarcia wynoszący 30 dni od dnia otwarcia ofert.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W częściach I-IV unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP ze względu na to iż, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy o zamówienienie publiczne. Zamawiający informuje iż, pomiędzy SWZ a ogłoszeniem o zamówieniu zaistniały błędy polegające na omyłkowym wskazaniu w treści SWZ daty otwarcia i składania ofert - wskazanej omyłkowo na dzień składania ogłoszenia postępowania tj. 2 października 2023 r. a nie na dzień 10 października 2023 r. na co wskazywało ogłoszenie o zamówieniu ponadto błąd Zamawiającego doprowadził do wskazania błędnego terminu związania ofertą tj. liczonego od błędnie określonej daty 2 października 2023 r. a nie od daty 10 października 2023 r., co ponownie stoi w sprzeczności z treścią ogłoszenia wskazującego na termin otwarcia wynoszący 30 dni od dnia otwarcia ofert.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W częściach I-IV unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP ze względu na to iż, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy o zamówienienie publiczne. Zamawiający informuje iż, pomiędzy SWZ a ogłoszeniem o zamówieniu zaistniały błędy polegające na omyłkowym wskazaniu w treści SWZ daty otwarcia i składania ofert - wskazanej omyłkowo na dzień składania ogłoszenia postępowania tj. 2 października 2023 r. a nie na dzień 10 października 2023 r. na co wskazywało ogłoszenie o zamówieniu ponadto błąd Zamawiającego doprowadził do wskazania błędnego terminu związania ofertą tj. liczonego od błędnie określonej daty 2 października 2023 r. a nie od daty 10 października 2023 r., co ponownie stoi w sprzeczności z treścią ogłoszenia wskazującego na termin otwarcia wynoszący 30 dni od dnia otwarcia ofert.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z rampą dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych toalet obsługowych przy ul. Prądnickiej i w Parku Krakowskim w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, wniesienie oraz montaż wraz z podłączeniem do istniejących instalacji, dydaktycznego systemu przemysłowego spełniającego - ZP/66/055/D/25
- 32/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
- AD/ZP/46/25 "Dostawa fabrycznie nowego spektrofotometru wraz z zestawem komputerowym, oprogramowaniem oraz przeprowadzeniem szkolenia dla Politechniki Poznańskiej".
- "Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół ponadpodstawowych"
- ZP/G/28/25-Wyk. pilotowej inst. do badań odzysku ciepła z gazów procesowych z pieca TBRC wraz z układem sterowania i opomiarowania oraz jej zabudowa na istniejącym rurociągu spalin pieca TBRC
- dostawa dwóch laserów jednomodowych do spektroskopii Brillouina
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.