eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa drobiu i produktów drobiowych



Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drobiu i produktów drobiowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142665904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marsa 110

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-470

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2rblog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/2rblog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Skarb Państwa-jednostka budżetowa, podsektor rządowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drobiu i produktów drobiowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91a91abb-6593-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443660/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/211/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 18880,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobiu i produktów drobiowych dla zamówienia gwarantowanego i opcjonalnego w niżej wymienionych ilościach:
1. Noga z kurczaka w ilości 300 kg w tym zamówienie gwarantowane 200 kg, zamówienie opcjonalne 100kg,
2. Podudzie z kurczaka w ilości 90 kg w tym zamówienie gwarantowane 60kg, zamówienie opcjonalne 30kg,
3. Filet z piersi kurczaka w ilości 200 kg w tym zamówienie gwarantowane 140 kg, zamówienie opcjonalne 60 kg,
4. Skrzydełka z kurczaka w ilości 90 kg w tym zamówienie gwarantowane 60 kg, zamówienie opcjonalne 30 kg,
5. Filet z piersi indyka w ilości 70 kg w tym zamówienie gwarantowane 40kg, zamówienie opcjonalne 30kg,
6. Mięso z udźca indyka w ilości 30kg w tym zamówienie gwarantowane 20kg, zamówienie opcjonalne 10kg,
7. Filet z piersi kaczki w ilości 30kg w tym zamówienie gwarantowane 20kg, zamówienie opcjonalne 10kg,
8. Udo z kaczki w ilości 25 kg w tym zamówienie gwarantowane 20 kg, zamówienie opcjonalne5 kg,
9. Kurczak tuszka w ilości 80 kg w tym zamówienie gwarantowane 60kg, zamówienie opcjonalne 20kg,
10. Wątroba z kurczaka w ilości 29kg w tym zamówienie gwarantowane 20kg, zamówienie opcjonalne 9kg,
11. Wątroba z indyka w ilości 2kg w tym zamówienie gwarantowane 1kg, zamówienie opcjonalne 1kg,
12. Żołądki z kurczaka w ilości 30kg w tym zamówienie gwarantowane 20kg, zamówienie opcjonalne 10kg,
13. Kabanosy drobiowe w ilości 8kg w tym zamówienie gwarantowane 6kg, zamówienie opcjonalne 2kg,
14. Kiełbasa szynkowa drobiowa w ilości 7kg w tym zamówienie gwarantowane 4 kg, zamówienie opcjonalne 3kg,
15. Parówki z fileta kurczaka w ilości 15kg w tym zamówienie gwarantowane 10kg, zamówienie opcjonalne 5kg,
16. Udko drobiowe wędzone w ilości 14kg w tym zamówienie gwarantowane 8kg, zamówienie opcjonalne 6 kg,
17. Filet z piersi ind. wędz. w ilości 6kg w tym zamówienie gwarantowane 3kg, zamówienie opcjonalne 3kg,
18. Szynka drobiowa w ilości 9kg w tym zamówienie gwarantowane 6kg, zamówienie opcjonalne 3kg,
19. Szynka z indyka w ilości 6kg w tym zamówienie gwarantowane 3kg, zamówienie opcjonalne 3kg,
20. Mortadela drobiowa w ilości 6kg w tym zamówienie gwarantowane 4kg, zamówienie opcjonalne 2kg,
21. Pasztet drobiowy w ilości 13kg w tym zamówienie gwarantowane 10kg, zamówienie opcjonalne 3kg,
22. Krakowska drobiowa w ilości 9kg w tym zamówienie gwarantowane 6kg, zamówienie opcjonalne 3kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131500-0 - Produkty drobiowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26467,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26467,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26467,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681838528

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa

7.3.5) Kod pocztowy: 26-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26467,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.