Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych - LUB.WO.260.5.2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witolda Chodźki 10A
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-093
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 532 21 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.lublin@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kowr
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych - LUB.WO.260.5.2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4f03d3f-68b9-463f-b0a2-cf59c238fd69
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00115684/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa kompleksowego utrzymania czystości siedziby Oddziału oraz Sekcji Zamiejscowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji, przekazywanie dokumentów, lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl i pod numerem postępowania wskazanym w tytule SWZ.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne.
3. Zapytania kierowane na adresy mailowe nie będą rozpatrywane.
4. Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Wykonawca w celu rejestracji przechodzi do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE” oraz opcję „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
5. Minimalne wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem https:/ platforma.eb2b.com.pl/user/terms).
6. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostępna jest w zakładce „Pomoc/Instrukcje”.
7. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy,
określone w instrukcji korzystania z platformy oraz w regulaminie platformy. Wykonawca korzystając z platformy zobowiązuje się do
przestrzegania postanowień zawartych w ww. instrukcji oraz w regulaminie platformy.
8. System umożliwia dodanie plików o wielkości do 50 MB. Zamawiający dopuszcza w szczególności pliki w formatach: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .jpg, .zip, .rar.9. Korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”.
10. Dokumenty elektroniczne w postępowaniu spełniają łącznie następujące wymagania:
1) są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych,
2) umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym,
3) umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku,
4) zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji.
11. Zamawiający określa następujące niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 MB/s;
2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader.
12. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniach:
1) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy;
2) Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
13. Zamawiający nie przewiduje sposobu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/ złożyły ofertę. Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
2. W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. 2020 r., poz.164 ze zm.).
4. Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 ustawy.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego.
Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału.
Pozostałe informacje w zakresie RODO znajdują się w Załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: LUB.WO.260.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86925,04 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie czystości obiektu Sekcji Zamiejscowej w Zamościu, ul. Promienna 4, 22 – 100 Zamość w zakresie: utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych i wykonania drobnych, bieżących napraw związanych z eksploatacją pomieszczeń biurowych. Całkowita powierzchnia podlegająca utrzymaniu czystości wynosi łącznie około 131,03 m2.
4.2.5.) Wartość części: 26953,07 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1 Kryteria oceny ofert:
1) Cena „C” * – waga kryterium: 60%;
2) Częstotliwość mycia okien „CMO” ** – waga kryterium: 20%;
3) Kontrola jakości wykonanych usług „KJ” ** – waga kryterium: 20%;
13.2 W kryterium - CENA „C” - Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C = (Cn / Co) x 60 pkt,
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium cena;
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).
13.3 W kryterium - częstotliwość mycia okien „CMO” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów, zamawiający przyjmie do obliczeń częstotliwość podaną w Formularzu oferty.
Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie przyznana według następujących zasad:
- Częstotliwość mycia okien - 4 (cztery) razy w ciągu 12 miesięcy – 20 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 3 (trzy) razy w ciągu 12 miesięcy – 10 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 2 (dwa) razy w ciągu 12 miesięcy – 0 punktów.
UWAGA: Jeżeli wykonawca w Formularzu ofertowym zadeklaruje większą częstotliwość mycia okien niż 4 razy w ciągu 12 miesięcy, otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium, tj. 20 pkt. Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnej ilości, zamawiający do porównania i oceny ofert, przyjmie najmniejszą częstotliwość, taki termin zostanie przyjęty jako zadeklarowany przez wykonawcę w ofercie.
13.4 W kryterium - kontrola jakości wykonanych usług – liczba kontroli jakości przeprowadzonych w miesiącu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem Zamawiającego „KJ” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Zamawiający przyjmie do obliczeń ilość kontroli podaną w Formularzu oferty.
Zamawiający przyzna punkty za zadeklarowanie liczby kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu (liczba kontroli jakości przeprowadzonych w miesiącu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem zamawiającego), według następujących zasad:
- 2 (dwa) kontrole jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu - 20 pkt,
- 1 (jeden) kontrola jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu - 10 pkt,
- 0 (zero) kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu - 0 pkt.
13.5 Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę nieodrzuconą, złożoną przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, która uzyskała największą łączna ilość punktów - dla poszczególnych zadań częściowych.
Łączna punktacja każdej z ofert zostanie wyliczona według wzoru:
P = C + CMO + KJ
P = Całkowita liczba punktów przyznana ofercie.
C = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CENA”.
CMO = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CZĘSTOTLIWOŚĆ MYCIA OKIEN”.
KJ = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „KONTROLA JAKOŚCI WYKONANYCH USŁUG”.
13.6 Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w obiekcie Sekcji Zamiejscowej w Pokrówce, ul. Wiosenna 4, Pokrówka,
22-100 Chełm., polegających na:
1. Utrzymaniu czystości pomieszczeń wewnętrznych,
2. Utrzymaniu czystości terenu zewnętrznego,
3. Zimowym utrzymaniu terenu zewnętrznego.
Łączna powierzchnia około podlegająca utrzymaniu czystości obejmująca teren wewnętrzny i zewnętrzny wynosi około 3194,64 m2
4.2.5.) Wartość części: 25149,94 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1 Kryteria oceny ofert:
1) Cena „C” * – waga kryterium: 60%;
2) Częstotliwość mycia okien „CMO” ** – waga kryterium: 20%;
3) Kontrola jakości wykonanych usług „KJ” ** – waga kryterium: 20%;
* - ocenie będzie podlegała całkowita cena brutto oferty, podana przez wykonawcę w formularzu oferty;
** - ocenie będzie podlegało oświadczenie w zakresie częstotliwość mycia okien i kontroli jakości wykonywanych usług, podane przez wykonawcę w formularzu oferty.
13.2 W kryterium - CENA „C” - Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C = (Cn / Co) x 60 pkt,
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium cena;
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).
13.3 W kryterium - częstotliwość mycia okien „CMO” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów, zamawiający przyjmie do obliczeń częstotliwość podaną w Formularzu oferty.
Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie przyznana według następujących zasad:
- Częstotliwość mycia okien - 4 (cztery) razy w ciągu 12 miesięcy – 20 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 3 (trzy) razy w ciągu 12 miesięcy – 10 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 2 (dwa) razy w ciągu 12 miesięcy – 0 punktów.
13.4 W kryterium - kontrola jakości wykonanych usług – liczba kontroli jakości przeprowadzonych w miesiącu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem Zamawiającego „KJ” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Zamawiający przyjmie do obliczeń ilość kontroli podaną w Formularzu oferty.
Zamawiający przyzna punkty za zadeklarowanie liczby kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu (liczba kontroli jakości przeprowadzonych w miesiącu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem zamawiającego), według następujących zasad:
- 2 (dwa) kontrole jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu - 20 pkt,
- 1 (jeden) kontrola jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu - 10 pkt,
- 0 (zero) kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu - 0 pkt.
13.5 Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę nieodrzuconą, złożoną przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, która uzyskała największą łączna ilość punktów - dla poszczególnych zadań częściowych.
Łączna punktacja każdej z ofert zostanie wyliczona według wzoru:
P = C + CMO + KJ
P = Całkowita liczba punktów przyznana ofercie.
C = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CENA”.
CMO = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CZĘSTOTLIWOŚĆ MYCIA OKIEN”.
KJ = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „KONTROLA JAKOŚCI WYKONANYCH USŁUG”.
13.6 Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w obiekcie Sekcji Zamiejscowej w Urszulinie, Andrzejów Osada 2, 22-234 Urszulin, polegających na:
1. Utrzymaniu czystości pomieszczeń wewnętrznych,
2. Utrzymaniu czystości terenu zewnętrznego,
3. Zimowym utrzymaniu terenu zewnętrznego,
Całkowita powierzchnia podlegająca utrzymaniu w skład której wchodzą pomieszczenia wewnętrzne oraz teren wewnętrzny wynosi łącznie - 1910,00 m2.
4.2.5.) Wartość części: 34822,03 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1 Kryteria oceny ofert:
1) Cena „C” * – waga kryterium: 60%;
2) Częstotliwość mycia okien „CMO” ** – waga kryterium: 20%;
3) Kontrola jakości wykonanych usług „KJ” ** – waga kryterium: 20%;
* - ocenie będzie podlegała całkowita cena brutto oferty, podana przez wykonawcę w formularzu oferty;
** - ocenie będzie podlegało oświadczenie w zakresie częstotliwość mycia okien i kontroli jakości wykonywanych usług, podane przez wykonawcę w formularzu oferty.
13.2 W kryterium - CENA „C” - Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C = (Cn / Co) x 60 pkt,
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium cena;
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).
13.3 W kryterium - częstotliwość mycia okien „CMO” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów, zamawiający przyjmie do obliczeń częstotliwość podaną w Formularzu oferty.
Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie przyznana według następujących zasad:
- Częstotliwość mycia okien - 4 (cztery) razy w ciągu 12 miesięcy – 20 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 3 (trzy) razy w ciągu 12 miesięcy – 10 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 2 (dwa) razy w ciągu 12 miesięcy – 0 punktów.
UWAGA: Jeżeli wykonawca w Formularzu ofertowym zadeklaruje większą częstotliwość mycia okien niż 4 razy w ciągu 12 miesięcy, otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium, tj. 20 pkt. Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnej ilości, zamawiający do porównania i oceny ofert, przyjmie najmniejszą częstotliwość, taki termin zostanie przyjęty jako zadeklarowany przez wykonawcę w ofercie.
13.4 W kryterium - kontrola jakości wykonanych usług – liczba kontroli jakości przeprowadzonych w miesiącu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem Zamawiającego „KJ” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Zamawiający przyjmie do obliczeń ilość kontroli podaną w Formularzu oferty.
Zamawiający przyzna punkty za zadeklarowanie liczby kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu (liczba kontroli jakości przeprowadzonych w miesiącu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem zamawiającego), według następujących zasad:
- 2 (dwa) kontrole jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu - 20 pkt,
- 1 (jeden) kontrola jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu - 10 pkt,
- 0 (zero) kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w miesiącu - 0 pkt.
13.5 Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę nieodrzuconą, złożoną przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, która uzyskała największą łączna ilość punktów - dla poszczególnych zadań częściowych.
Łączna punktacja każdej z ofert zostanie wyliczona według wzoru:
P = C + CMO + KJ
P = Całkowita liczba punktów przyznana ofercie.
C = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CENA”.
CMO = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CZĘSTOTLIWOŚĆ MYCIA OKIEN”.
KJ = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „KONTROLA JAKOŚCI WYKONANYCH USŁUG”.
13.6 Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia) – zamawiający określa minimalne warunki w tym zakresie, tj.:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę sprzątania wewnątrz budynków, dla zadania częściowego:
a) Nr 1 – ZAMOŚĆ – o powierzchni obiektu nie mniejszej niż 150 m2 i wartości usługi w ciągu 12 miesięcy co najmniej 25 000,00 tys. zł brutto;
b) Nr 2 – POKRÓWKA – o powierzchni obiektu nie mniejszej niż 300 m2 i wartości usługi w ciągu 12 miesięcy co najmniej 35 000,00 tys. zł brutto;
c) Nr 3 – URSZULIN – o powierzchni obiektu nie mniejszej niż 300 m2 każdy i wartości usługi w ciągu 12 miesięcy co najmniej 20 000,00 tys. zł brutto;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: A. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, zamawiający żąda:
1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), zamawiający żąda:
1) Wykazu usług (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia) opisanego w pkt 5.2 ppkt 4) SWZ, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, zgodnie z pkt 6.3 ppkt 4) SWZ.
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do dyspozycji wykonawcy na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) – jeżeli wykonawca będzie korzystał z takich zasobów.
5) Wypełnione oświadczenie o którym mowa w pkt 6.3 ppkt 3) SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodne ze wzorem oświadczenia, według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ – jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną:1) Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1) SWZ oraz oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 6.1 ppkt 2) SWZ oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.3 ppkt 3) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oddzielnie.
2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6.2 SWZ oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy).
4) Poza oświadczeniami i dokumentami wymienionymi w ppkt 1) - 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty pełnomocnictwo (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - aneksu - pod rygorem ich nieważności.2. Zmiany umowy mogą dotyczyć następujących sytuacji:
1) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
2) zaistnienie okoliczności nieznanych Zamawiającemu w momencie podpisywania umowy;
3) zmniejszenia zakresu świadczonej usługi związanej z wystąpieniem prac remontowych i organizacyjnych.
4) zmiany zasad organizacyjnych dotyczących działania Zamawiającego oraz zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
3. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy, zawierające opis proponowanych zamian i ich uzasadnienie.
4. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
5. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 454 ustawy.
6. Zgodnie z art. 439 ustawy, wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy może podlegać waloryzacji w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-07 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załacznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-07 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
2.8 Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy, zamawiający określa, iż czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia w szczególności: 100% personelu sprzątającego w budynkach tj. zadania określone w załączniku nr 10 „Opis przedmiotu zamówienia” rozdział V ust. 11 „Wykaz czynności oraz zakres częstotliwości wykonania” wchodzące w skład pozycji I, II, III, IV, będą realizowane przez osoby zatrudnione na podstawie aktualnych umów o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277), przez okres realizacji zamówienia.W przypadku usługi utrzymania czystości terenu zewnętrznego przy budynku, w tym odśnieżania i zapobiegania gołoledzi i śliskości pośniegowej nie jest wymagane zawarcie umowy o pracę z osobą faktycznie realizującą usługę, tj. możliwe jest zawarcie stosownej umowy cywilno-prawnej. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osoby pełniącej funkcję koordynatora, przydzielonego przez wykonawcę do obiektu będącego miejscem wykonywania usługi.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- ZZP.260.1.39.2025 - Dostawa (wynajem) wraz z montażem i demontażem mobilnego lodowiska sztucznie mrożonego wraz z wyposażeniem i zapleczem technicznym oraz obsługą techniczną i obsługą wypożyczalni.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników UMCS w Lublinie
- Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej
- Dostawa odczynników chemicznych i wzorców
- Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych będących w zarządzaniu LCIT
- Dostawa oraz montaż mebli i krzeseł dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów na terenie Gminy Biskupice w sezonie zimowym 2025/2026
- Świadczenie całorocznej, kompleksowej usługi utrzymania terenów zewnętrznych i zieleni w obrębie obiektów użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
- Usługa zimowego utrzymania terenów zewnętrznych wokół budynków ZUOP
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego w 2025 roku"
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminny Blachownia 2025/2026
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Teatru Bagatela im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Krakowie
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





