Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00416859/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
- 2025/BZP 00440496/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Szlakiem przyrody i kultury w dolinie Dunajca” - roboty budowlane i konserwatorskie związane z elewacją zabytkowego Dworu Berskich i ogrodem w Tylmanowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ochotnica Dolna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dłubacze 160
1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.jablonska.chytla@ochotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-779414ca-d1e3-4a25-9358-517c83cf1de01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Szlakiem przyrody i kultury w dolinie Dunajca” - roboty budowlane i konserwatorskie związane z elewacją zabytkowego Dworu Berskich i ogrodem w Tylmanowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-779414ca-d1e3-4a25-9358-517c83cf1de0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502654
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066711/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Szlakiem przyrody i kultury w Dolinie Dunajca - roboty budowlane związane z przebudową, remontem oraz zmianą sposobu użytkowania zabytkowego dworu z parkiem dworskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja dofinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach programu Interreg Polska – Słowacja 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416859
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.1.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5302010,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich związanych z elewacją zabytkowego Dworu Berskich i ogrodem w Tylmanowej w ramach projektu pn. „Szlakiem przyrody i kultury w dolinie Dunajca”. Inwestycja dofinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach programu Interreg Polska – Słowacja 2021-2027.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) Zakres I: prace związane z elewacją budynku
2) Zakres II: prace związane z rewitalizacją ogrodu przy dworze
3. Prace/roboty budowlane składające się na Przedmiot Umowy (zakres I i II), będą realizowane w 7 (siedmiu) Częściach (transzach), o których mowa w Ramowym harmonogramie realizacji inwestycji, stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ, który wykonawca powinien wypełnić i załączyć do oferty.
4. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty Wykonawca udzielił 60 -miesięcznej rękojmi oraz min. 36-miesięcznej gwarancji jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5997606,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9486526,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5997606,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remerus Liessen Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772440624
7.3.3) Ulica: Domaniewska 37 lok. 2.43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-672
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5997606,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OCHOTNICA DOLNA
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w Tylmanowej w 2026 roku
- Zakup i dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach projektu CYBERBEZPIECZNA GMINA OCHOTNICA DOLNA Etap II
więcej: przetargi OCHOTNICA DOLNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH ( 3 ŁAZIENEK) W BUDYNKU KARCZMY W MIASTECZKU GALICYJSKIM ORAZ REMONT W POMIESZCZENIACH TOALET DLA ZWIEDZAJĄCYCH SKANSEN UJĘTYCH W DWÓCH ZADANIACH.
- Przebudowa, polegająca na termomodernizacji istniejącego budynku sali sportowej wraz z zapleczem higieniczno - sanitarnym i częścią dydaktyczną przy ul. Słowiańskiej w Gorzowie Wlkp.
- Modernizacja dachu nad budynkiem "K" Szpitala Wojewódzkiego im. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.
- Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Rolniczych w Zduńskiej Dąbrowie
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch urządzeń dźwigowych w istniejących szybach windowych zlokalizowanych w Zamku Książ w Wałbrzychu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





