eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczewo › Naprawa dróg i ulic na terenie gminy Kleszczewo w latach 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa dróg i ulic na terenie gminy Kleszczewo w latach 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kleszczewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kleszczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-005

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kleszczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/825234

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa dróg i ulic na terenie gminy Kleszczewo w latach 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2344e145-6364-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030726/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Naprawa dróg i ulic na terenie gminy Kleszczewo w latach 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429610

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na bieżącym utrzymaniu dróg na terenie gm. Kleszczewo, polegające na:
1) równaniu, profilowaniu i wałowaniu dróg i ulic gruntowych o łącznej powierzchni 398 038,50 m2
2) wbudowaniu gruzu betonowego lub kruszywa bazaltowego frakcji 16–63 (1 267,00 t) (podbudowa) +/- 10 cm
3) wbudowaniu tłucznia granitowego frakcji od 8-31,5 (682,00 t) (nawierzchnia) +/- 10 cm
4) wbudowaniu tłucznia granitowego jako uzupełnienie – remont nawierzchni frakcji od 8-31,5
(2 474,00 t).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Równanie, profilowanie i wałowanie z uzyskaniem wskaźnika zagęszczenia 0,97 – zgodnie z wykazem dróg (załącznik nr 11 do SWZ).
2) Naprawę dróg:
- wbudowanie materiału tożsamego do istniejącego, niezbędnego do likwidacji zniszczonego odcinka utwardzenia,
- likwidację zaniżeń wynikłych z nadmiernego podmoknięcia i rozjechania wbudowanego materiału po uprzednim ukształtowaniu koryta, pod wskazane przebiegi dróg,
- ścięcie nadmiaru gruntu w ilości koniecznej do wymaganej rzędnej wysokościowej, zagęszczeniu poszczególnych warstw do uzyskania wskaźnika zagęszczenia 0,97 ,
- zagęszczenie i wyrównanie poboczy,
- wbudowanie gruzu betonowego gr. 15cm (frakcji 16-63), wolnego od zanieczyszczeń szkodliwych, wynikających z ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., takich jak: szkło, azbest, metal, folia, styropian, plastik, ceramika, papier, materiały organiczne, itp. oraz innych frakcji.
Należy zachować istniejące szerokości naprawianych odcinków dróg, z uwzględnieniem dwustronnego spadku (2%).
3) Łączna powierzchnia oraz podstawowe parametry naprawianych dróg:
- równanie, profilowanie i wałowanie – 398 038,50 m2
- wbudowanie gruzu betonowego lub kruszywa bazaltowego (frakcja 16-63), gr.10 cm, 1 267,00 t
- wbudowanie tłucznia granitowego (frakcja 8–31,5), gr. 10 cm, 682,00 t
- wbudowanie tłucznia granitowego jako uzupełnienie (frakcja 8–31,5), gr. +/- 5 cm, 2 474,00 t.
3. Zakres prac dla zadań określono w ilościowym wykazie dróg – załącznik nr 11 do SWZ, który będzie ustalany i rozliczany na bieżąco, w miarę potrzeb, w oparciu o ofertowe ceny jednostkowe dla poszczególnych rodzajów prac, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w zależności od potrzeb. Faktyczne rozliczenie wykonanych prac objętych przedmiotem zamówienia nastąpi na podstawie rzeczywistych ilości zamawianych usług wg bieżących potrzeb Zamawiającego – ilości szacunkowe mogą różnić się od ilości zamawianych usług.
4. W przypadku zmiany zakresu usług, zmianie ulegnie wysokość oferowanego wynagrodzenia. Wynagrodzenie płatne będzie w cyklach miesięcznych, wyłącznie za kompleksowo wykonane zadania w wyznaczonym odcinku drogi, które rozliczone będzie w oparciu o oferowane ceny jednostkowe. Potwierdzenie wykonania usług następować będzie przez podpisanie protokołu odbioru prac za wykonanie zadania na wskazanym odcinku drogi przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
5. Wartość usług (wraz z materiałem) powinna być określona w cenach jednostkowych za poszczególne rodzaje robót, tj. podanie łącznej ceny: równania, profilowania i wałowania 1m2 drogi, ceny wbudowania 1 tony tłucznia granitowego (grubości 5 i 10 cm), ceny 1 tony gruzu budowlanego lub kruszywa bazaltowego (grubości 10cm).
6. Przedmiot zamówienia został opisany przez Zamawiającego poprzez podanie istotnych warunków technicznych zawartych w STWiOR, załącznik nr 8 do SWZ.
7. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Oferent jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny usług i podpisania umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.
8. Czas realizacji zadania dzieli się na dwa etapy: jesienny i wiosenny, do którego Wykonawca przystępuje
w terminie nie dłuższym niż 5 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
9. Czasokres wykonania każdego etapu określa się na termin dwudziestodniowy. Wydłużenie tego terminu może występować tylko w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie prac. Ponowne przystąpienie do robót następuje bezzwłocznie po ustaniu opadów oraz warunków gruntowych technicznie uzasadnionych umożliwiających prowadzenie tego rodzaju robót. Każdorazowo przerwanie zadania ze wskazanych przyczyn wymaga od Wykonawcy pisemnej informacji
i uzgodnienia z Zamawiającym.
10. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu innych, niż udostępnione w ramach postępowania, dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.
11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę któregokolwiek z kluczowych zadań dotyczących zamówień na roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. W przypadku powierzenia części zadania podwykonawcy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie powierzane części zamówienia oraz nazwę podwykonawcy.
12. Zgodnie z art. 95 ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które przy realizacji przedmiotowego zadania będą wykonywać czynności w zakresie:
1) równania dróg (operator równiarki), w wymiarze pełnego etatu (minimum 2 pracowników);
2) wałowanie dróg (operator walca drogowego), w wymiarze pełnego etatu (minimum 2 pracowników).
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia powyższych wymagań zostały zawarte w §6 pkt 2-6 projektowanych postanowień umowy – Załącznik nr 6 do SWZ.
13. Minimalny wymagany okres gwarancji, udzielonej przez Wykonawcę na wykonane zamówienie wynosi – 6 miesięcy dla robót określonych w punkcie V.2.1) i 12 miesięcy dla pozostałych określonych pkt. V.2.2) niniejszej specyfikacji, licząc od daty odbioru robót (protokół odbioru).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469052,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594535,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469052,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Robót Drogowych Krzysztof Kukulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 786-100-26-07

7.3.4) Miejscowość: Kijewo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469052,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.