Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Ogłoszenie o zamówieniu
            Dostawy
            Dostawa 53 komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stary Targ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000539880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 20
1.5.2.) Miejscowość: Stary Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-410
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 556405050
1.5.8.) Numer faksu: sekretariat@gminastarytarg.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminastarytarg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminastarytarg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 53 komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e9e1673-bdc3-4a75-98cf-dfc8d7216a90
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502626
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124852/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa 53 komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach”. Grant realizowany w ramach Przedsięwzięcia Strategicznego „Regionalne wsparcie szkół i placówek oświatowych”, finansowany ze środków FEP 2021-2027, Działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminastarytarg.ezamawiajacy.pl/pn/gminastarytarg/demand/241476/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający  będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej.
2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się na stronie prowadzonego postępowania, za pośrednictwem
platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://gminastarytarg.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na platformie.
Zasady szczegółowo opisane w Rozdziale XIII i XV SWZ.
    3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia oraz pozostałe
dokumenty składające się na ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dokumenty te powinny być podpisane przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji
Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez
upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Wymagania szczegółowo opisane w Rozdziale XIII i XV SWZ.
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stary Targ  reprezentowana przez Wójta (ul. Główna 20, 82-410 Stary Targ, tel. 55 640 50 50, e-mail: sekretariat@gminastarytarg.pl  
2.	W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail:  inspektor@cbi24.pl lub na adres Administratora.   
3.	Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówienie publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.)
4.	Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO i art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
5.	Wykonawca przekaże Zamawiającemu z ofertą,  podpisany przez osobę/by, której dane dotyczą odpowiednio obowiązek informacyjny z art. 13 lub 14  RODO, stanowiący załącznik nr 5 i  6 do SWZ.
6.	Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 i 14 RODO,  o którym mowa w zał. nr 5 i nr 6 do SWZ, również w trakcie realizacji umowy w przypadku jej zawarcia w wyniku niniejszego postepowania i zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu podpisanego obowiązku informacyjnego w dniu przekazania danych, nie późnij niż 10 dni od przekazania danych Zamawiającemu z zastrzeżeniem, że Wykonawca przekaże Zamawiającemu jako załącznik do podpisywanej umowy, podpisany przez osobę/by, której dane dotyczą odpowiednio obowiązek informacyjny z art. 13 lub 14  RODO
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.X.271.17.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 259820,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 53 zestawów komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem. Każdy zestaw komputerowy musi spełniać wymagania i składać się z elementów opisanych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30213300-8 - Komputer biurkowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami technicznymi i parametrami określonymi w OPZ Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:1) specyfikacja zaoferowanego sprzętu – sporządzoną zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ,
2) Karty katalogowe lub foldery informacyjne lub specyfikacja techniczna lub wydruki ze stron internetowych producenta lub inne dokumenty producenta dotyczącego oferowanego sprzętu, które jednoznacznie potwierdzają spełnienie wszystkich wymaganych, parametrów technicznych i funkcjonalnych określonych w SWZ.
Wymienione dokumenty muszą umożliwiać jednoznaczną identyfikację oferowanego sprzętu, w tym: nazwę producenta, model urządzenia, wyszczególnione parametry techniczne – odniesienie do konkretnych wymagań zawartych w SWZ.
3) Dokument potwierdzający wynik w teście PassMark CPU lub teście równoważnym (na dzień złożenia oferty przez Wykonawcę) – wydruk ze strony testu
4) Certyfikat ISO 9001 lub dokument potwierdzający zgodność z normą ISO 9001 producenta sprzętu lub normą równoważną,
5) Certyfikat ISO 14001 lub dokument potwierdzający zgodność z normą ISO 14001 producenta sprzętu lub normą równoważną,
6) dokument potwierdzający, że oferowany produkt spełnia wymagania CE,
7) Certyfikat ISO 50001 lub dokument potwierdzający zgodność z normą ISO 50001 producenta sprzętu lub normą równoważną,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
wszystkie wymagane5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- Odpis lub Informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu ofertowym wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.- Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy):
a) do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy chyba, że prawo to wynika z dokumentu, o którym mowa w powyżej,
b) do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
Pełnomocnika ustanawia się do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, chyba, że prawo wynika z dokumentu, o którym mowa powyżej,
- podpisany obowiązek informacyjny z art. 13 RODO stanowiący na załączniku nr 5 do SWZ
- podpisany obowiązek informacyjny z art. 14 RODO stanowiący na załączniku nr 6 do SWZ przez każdą osobę fizyczną, od której dane osobowe Wykonawca bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 800,00 zł ( słownie złotych trzy tysiące osiemset 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, za wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz.98)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sztumie oddział Stary Targ Nr 40 8309 0000 0011 3218 2000 0070.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3.2–4) powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3.2–4 powyżej, powinno być nieodwołalne i musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu.
5. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy - wzór formularza stanowi załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego, złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.Zmiana postanowień umownych może wystąpić wobec okoliczności określonych w projekcie umowy, na załączniku nr 4 do SWZ, oraz gdy, niezależnie od jej wartości, nie jest istotna, w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminastarytarg.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-07 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI STARY TARG
więcej: przetargi STARY TARG »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- sukcesywne dostawy w ramach programu licencjonowani zbiorowego Microsoft Products and Services Agreement nr 4100021400 dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni w pomoce dydaktyczne
- Zakup laboratoryjnego systemu informatycznego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Dostawa komputerów stacjonarnych -4szt dla WEAIiIB KC-DE-zp.272-659/25
- DOSTAWA INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W PUŁTUSKU
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








