eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaREMONT LOKALI MIESZKALNYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE M.ST. WARSZAWY Z PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI (13 lokali)



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT LOKALI MIESZKALNYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE M.ST. WARSZAWY
Z PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI (13 lokali)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI "INTEGRACYJNA WARSZAWA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386636718

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zofii Nałkowskiej 11

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-886

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 222775508

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.wci@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: integracyjnawarszawa.bip.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platforma.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność z zakresu pomocy społecznej, reintegracji społecznej i zawodowej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT LOKALI MIESZKALNYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE M.ST. WARSZAWY
Z PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI (13 lokali)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a20ba27c-6440-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502583

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006143/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont lokali mieszkalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437231

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WCI.ZP.26.2.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 754431,83 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 698547,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Część I zamówienia:

L.p. Adres lokalu
1 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy ul. Kobielska 88/92
m 49/50 o powierzchni użytkowej 67,48 m2
Remont kompleksowy
2 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy ul. Grochowska 154
m 11 o powierzchni użytkowej 52,05 m2
Remont kompleksowy
3 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy ul. Radziłowskiej 8 m 3
o powierzchni użytkowej 45,92 m2
Montaż ogrzewania elektrycznego , montaż prostej zabudowy kuchennej
4 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy ul. Zwycięzców 35 m 2
o powierzchni użytkowej 61,80 m2
Montaż prostej zabudowy kuchennej

Wspólny Słownik Zamówień :
Kod CPV 45211341-1 Remont lokali mieszkalnych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

1.1.1 Przedmiot postępowania dla I części zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
a) roboty rozbiórkowe
b) wymiana stolarki okiennej,
c) wymiana stolarki drzwiowej,
d) Wymiana posadzek,
e) roboty murowe i tynkarskie,
f) roboty glazurnicze,
g) roboty malarskie
1.1.2 W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty:
a) demontaż urządzeń sanitarnych
b) wymiana osprzętu
c) roboty instalacyjne
d) roboty hydrauliczne
e) pomiary szczelności instalacji
1.1.3 W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty :
a) wymiana instalacji elektrycznej
b) wymiana osprzętu elektrycznego
c) wymiana tablic
d) pomiary elektryczne
e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego
1.1.4. Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego

4.5.5.) Wartość części: 236652,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2 Część II zamówienia:
L.p. Adres lokalu
1 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy
ul. E. Gibalskiego 1m 9 o powierzchni użytkowej 35,35m2
Remont kompleksowy
2 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy
ul. Grzybowskiej 90 m 15 o powierzchni użytkowej 28,89 m2
Remont kompleksowy
3 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy
ul. Młynarskiej 27A m 9 o powierzchni użytkowej 27 m2
Remont kompleksowy
4 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy
ul. Zwycięzców 4a m 9
Wymiana okien
5 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy
ul. Świętosławskiej 35 m 2
Wymiana okien
Wspólny Słownik Zamówień :
Kod CPV 45211341-1 Remont lokali mieszkalnych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
1.2.1 Przedmiot postępowania dla II części zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
a) roboty rozbiórkowe
b) wymiana stolarki okiennej,
c) wymiana stolarki drzwiowej,
d) Wymiana posadzek,
e) roboty murowe i tynkarskie,
f) roboty glazurnicze,
g) roboty malarskie.
1.2.2 W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty:
a) demontaż urządzeń sanitarnych,
b) wymiana osprzętu,
c) roboty instalacyjne,
d) roboty hydrauliczne,
e) pomiary szczelności instalacji.
1.2.3 W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty :
a) wymiana instalacji elektrycznej,
b) wymiana osprzętu elektrycznego,
c) wymiana tablic,
d) pomiary elektryczne,
e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego.
1.2.4 Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

4.5.5.) Wartość części: 279057,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.3 Część III zamówienia:
L.p. Adres lokalu
1 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy
ul. Bagno 3 m 45 o powierzchni użytkowej 20,13 m2
Remont kompleksowy
2 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy
ul. Dynasy 10 m 11 o powierzchni użytkowej 17,85 m2
Remont kompleksowy
3 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy
ul. Jasna 7 m.95 o powierzchni użytkowej 22,84 m2
Remont kompleksowy
4 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy
ul. Marszałkowska 34/50 m 38 o powierzchni użytkowej 17,98 m2
Remont kompleksowy

Wspólny Słownik Zamówień :
Kod CPV45211341-1 Remont lokali mieszkalnych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
1.3.1 Przedmiot postępowania dla III części zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
h) roboty rozbiórkowe
i) wymiana stolarki okiennej,
j) wymiana stolarki drzwiowej,
k) Wymiana posadzek,
l) roboty murowe i tynkarskie,
m) roboty glazurnicze,
n) roboty malarskie.
1.3.2 W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty:
f) demontaż urządzeń sanitarnych,
g) wymiana osprzętu,
h) roboty instalacyjne,
i) roboty hydrauliczne,
j) pomiary szczelności instalacji.
1.3.3 W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty :
f) wymiana instalacji elektrycznej,
g) wymiana osprzętu elektrycznego,
h) wymiana tablic,
i) pomiary elektryczne,
j) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego.

1.3.4 Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego

4.5.5.) Wartość części: 238721,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279808,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279808,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279808,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Value s.c. Wojciech Laszuk, Ewa Laszuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250976837

7.3.3) Ulica: ul. Mokra 31A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-562

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279808,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329248,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329248,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329248,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Value s.c. Wojciech Laszuk, Ewa Laszuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250976837

7.3.3) Ulica: ul. Mokra 31A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-562

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329249,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281502,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281502,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281502,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo- Wykończeniowe Robert Janiak ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250322030

7.3.3) Ulica: ul. Moniuszki 20/4

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281502,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.