Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00437231/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT LOKALI MIESZKALNYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE M.ST. WARSZAWY
Z PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI (13 lokali)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI "INTEGRACYJNA WARSZAWA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386636718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zofii Nałkowskiej 11
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-886
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 222775508
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.wci@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: integracyjnawarszawa.bip.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platforma.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność z zakresu pomocy społecznej, reintegracji społecznej i zawodowej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT LOKALI MIESZKALNYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE M.ST. WARSZAWYZ PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI (13 lokali)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a20ba27c-6440-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006143/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont lokali mieszkalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437231
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WCI.ZP.26.2.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 754431,83 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 698547,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Część I zamówienia:L.p. Adres lokalu
1 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy ul. Kobielska 88/92
m 49/50 o powierzchni użytkowej 67,48 m2
Remont kompleksowy
2 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy ul. Grochowska 154
m 11 o powierzchni użytkowej 52,05 m2
Remont kompleksowy
3 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy ul. Radziłowskiej 8 m 3
o powierzchni użytkowej 45,92 m2
Montaż ogrzewania elektrycznego , montaż prostej zabudowy kuchennej
4 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy ul. Zwycięzców 35 m 2
o powierzchni użytkowej 61,80 m2
Montaż prostej zabudowy kuchennej
Wspólny Słownik Zamówień :
Kod CPV 45211341-1 Remont lokali mieszkalnych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
1.1.1 Przedmiot postępowania dla I części zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
a) roboty rozbiórkowe
b) wymiana stolarki okiennej,
c) wymiana stolarki drzwiowej,
d) Wymiana posadzek,
e) roboty murowe i tynkarskie,
f) roboty glazurnicze,
g) roboty malarskie
1.1.2 W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty:
a) demontaż urządzeń sanitarnych
b) wymiana osprzętu
c) roboty instalacyjne
d) roboty hydrauliczne
e) pomiary szczelności instalacji
1.1.3 W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty :
a) wymiana instalacji elektrycznej
b) wymiana osprzętu elektrycznego
c) wymiana tablic
d) pomiary elektryczne
e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego
1.1.4. Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego
4.5.5.) Wartość części: 236652,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2 Część II zamówienia:L.p. Adres lokalu
1 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy
ul. E. Gibalskiego 1m 9 o powierzchni użytkowej 35,35m2
Remont kompleksowy
2 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy
ul. Grzybowskiej 90 m 15 o powierzchni użytkowej 28,89 m2
Remont kompleksowy
3 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy
ul. Młynarskiej 27A m 9 o powierzchni użytkowej 27 m2
Remont kompleksowy
4 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy
ul. Zwycięzców 4a m 9
Wymiana okien
5 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy
ul. Świętosławskiej 35 m 2
Wymiana okien
Wspólny Słownik Zamówień :
Kod CPV 45211341-1 Remont lokali mieszkalnych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
1.2.1 Przedmiot postępowania dla II części zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
a) roboty rozbiórkowe
b) wymiana stolarki okiennej,
c) wymiana stolarki drzwiowej,
d) Wymiana posadzek,
e) roboty murowe i tynkarskie,
f) roboty glazurnicze,
g) roboty malarskie.
1.2.2 W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty:
a) demontaż urządzeń sanitarnych,
b) wymiana osprzętu,
c) roboty instalacyjne,
d) roboty hydrauliczne,
e) pomiary szczelności instalacji.
1.2.3 W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty :
a) wymiana instalacji elektrycznej,
b) wymiana osprzętu elektrycznego,
c) wymiana tablic,
d) pomiary elektryczne,
e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego.
1.2.4 Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.5.) Wartość części: 279057,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3 Część III zamówienia:L.p. Adres lokalu
1 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy
ul. Bagno 3 m 45 o powierzchni użytkowej 20,13 m2
Remont kompleksowy
2 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy
ul. Dynasy 10 m 11 o powierzchni użytkowej 17,85 m2
Remont kompleksowy
3 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy
ul. Jasna 7 m.95 o powierzchni użytkowej 22,84 m2
Remont kompleksowy
4 Lokal mieszkalny położony w budynku mieszkalnym przy
ul. Marszałkowska 34/50 m 38 o powierzchni użytkowej 17,98 m2
Remont kompleksowy
Wspólny Słownik Zamówień :
Kod CPV45211341-1 Remont lokali mieszkalnych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
1.3.1 Przedmiot postępowania dla III części zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
h) roboty rozbiórkowe
i) wymiana stolarki okiennej,
j) wymiana stolarki drzwiowej,
k) Wymiana posadzek,
l) roboty murowe i tynkarskie,
m) roboty glazurnicze,
n) roboty malarskie.
1.3.2 W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty:
f) demontaż urządzeń sanitarnych,
g) wymiana osprzętu,
h) roboty instalacyjne,
i) roboty hydrauliczne,
j) pomiary szczelności instalacji.
1.3.3 W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty :
f) wymiana instalacji elektrycznej,
g) wymiana osprzętu elektrycznego,
h) wymiana tablic,
i) pomiary elektryczne,
j) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego.
1.3.4 Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego
4.5.5.) Wartość części: 238721,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279808,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279808,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279808,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Value s.c. Wojciech Laszuk, Ewa Laszuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250976837
7.3.3) Ulica: ul. Mokra 31A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-562
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279808,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329248,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329248,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329248,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Value s.c. Wojciech Laszuk, Ewa Laszuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250976837
7.3.3) Ulica: ul. Mokra 31A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-562
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329249,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281502,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281502,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281502,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo- Wykończeniowe Robert Janiak ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250322030
7.3.3) Ulica: ul. Moniuszki 20/4
7.3.4) Miejscowość: Wołomin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO- WYKOŃCZENIOWE JANIAK ROBERT
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO- WYKOŃCZENIOWE JANIAK ROBERT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281502,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach IV/2025
- Remont mieszkań VIII/2025
- Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK, realizowane w trybie ustawy o wsparciu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków.
- 41/PA/2025 Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Remont stropów w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Nakielskiej 113/9 i Marii Skłodowskiej - Curie 30/13 w Bydgoszczy zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.