Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00496787/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
 - 2024/BZP 00609467/01 - Wynik z dnia 2024-11-22
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
            Zakup i dostawa mebli    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600331
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Sienkiewicza 77
1.4.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.4.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_nowysacz@zus.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502575
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00496787
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        Zamawiający przewiduje następujące przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełnienia wymagań przez przedmiot umowy określonych cech, tj.: przedłożenia certyfikatów produktu, wydanych przez jednostki oceniające zgodność lub sprawozdań, raportów, atestów z badań przeprowadzonych przez jednostkę oceniającą lub oświadczeń producenta, tj.
	dotyczące biurka komputerowego: 
•	Wykonawca dostarczy certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające, że stół posiada pozytywne wyniki/świadectwo badań zgodności z normami dotyczącymi bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości mebli biurowych: PN-EN 527-2+A1:2019-08, dokumenty mają być wystawione przez uprawnioną do tego jednostkę lub normą PN-EN 15372:2016-12  Meble -- Wytrzymałość, trwałość i bezpieczeństwo -- Wymagania dla stołów użytkowanych poza mieszkaniem.
	dotyczące kontenera mobilnego: 
•	Wykonawca dostarczy certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające, że: kontener posiada pozytywne wyniki/świadectwo badań zgodności z normami dotyczącymi bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości mebli biurowych: PN-EN 14073-2:2006. Dokumenty mają być wystawione przez uprawnioną do tego jednostkę. 
	dotyczące szafy na akta:
	Wykonawca dostarczy certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające, że szafa posiada pozytywne wyniki/świadectwo badań zgodności z normami dotyczącymi  bezpieczeństwa, wytrzymałości  i trwałości mebli biurowych: PN-EN 14073-2:2006. Dokumenty mają być wystawione przez uprawnioną do tego jednostkę. 
	dotyczące płyty meblowej/ komponentów wchodzących w zakres systemu biurek, kontenerów oraz szaf na akta:
•	Wykonawca dostarczy atest/certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające:
o	zgodność produktu z normami bezpieczeństwa – atest PZH inaczej zwany Atestem Higienicznym PZH,
o	emisję formaldehydu zgodnie z normą PN-EN 717-1 i klasyfikację E1 zgodnie z normą PN-EN 13986:2006.
	dotyczące ścianki akustycznej:
•	Wykonawca dostarczy atest/certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające parametry tkaniny: 
o	gramaturze nie mniejszej niż 380 g/m3, 
o	odporności na ścieranie 100.000 cykli Martindale’a (PN-EN ISO 12947 – 2 lub równoważna), 
o	odporności na Pilling – 4 - 5 (PN-EN ISO 129 – 45 – 2 lub równoważna), 
o	trudnozapalności (PN-EN 1021 – 1 lub równoważna), odporności na światło – 4 - 5 (PN-EN ISO 105 - BO2 lub równoważna).
	dotyczące krzesła serwisowego:
•	Wykonawca dostarczy atest/certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające parametry:
o	przeznaczone do stosowania w strefie EPA  zgodnie z normą PN 61340-5-1:2009,
o	certyfikat bezpieczeństwa PN 1335-2:2009, PN 1022:2007,
o	ergonomii użytkowania PN 1335-1:2004,
o	trwałości PN 1335-3:2009.
	dotyczące mebli warsztatowych:
•	Wykonawca dostarczy atest/certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające parametry:
o	wykonanie ze stali zgodnie z normą PN-EN ISO 3506,
o	użyte farby proszkowe posiadają Atest Higieniczny PZH: B-BK-60211-0169/21; B-BK-60211-0170/21; B-BK-60211-0171/21 lub równoważny,
	dotyczące mebli serwisowych:
•	Wykonawca dostarczy atest/certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające parametry:
o	krzesło do stosowania w strefie EPA (PN 61340-5-1:2009),
o	certyfikat bezpieczeństwa (PN 1335-2:2009, PN 1022:2007),
o	ergonomii użytkowania (PN 1335-1:2004) i trwałości (PN 1335-3:2009).
Zamawiający zaakceptuje odpowiednie przedmiotowe środki  dowodowe, inne niż te wymienione powyżej, w szczególności dokumentacje techniczną producenta, w przypadku gdy Wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań (art. 105 Ustawy Pzp.), bądź oświadczenia producenta.                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu                    Przed zmianą: 
                        Zamawiający przewiduje następujące przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełnienia wymagań przez przedmiot umowy określonych cech, tj.: przedłożenia certyfikatów produktu, wydanych przez jednostki oceniające zgodność lub sprawozdań, raportów, atestów z badań przeprowadzonych przez jednostkę oceniającą lub oświadczeń producenta, tj.
•	stół posiada pozytywne wyniki/świadectwo badań zgodności z normami dotyczącymi bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości mebli biurowych: PN-EN 527-2+A1:2019-08, dokumenty mają być wystawione przez uprawnioną do tego jednostkę lub normą PN-EN 15372:2016-12  Meble -- Wytrzymałość, trwałość i bezpieczeństwo -- Wymagania dla stołów użytkowanych poza mieszkaniem.
•	kontener posiada pozytywne wyniki/świadectwo badań zgodności z normami dotyczącymi bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości mebli biurowych: PN-EN 14073-2:2006 oraz PN-EN 14073-3:2006 i PN-EN 14074:2006, dokumenty mają być wystawione przez uprawnioną do tego jednostkę. 
•	szafa posiada pozytywne wyniki/świadectwo badań zgodności z normami dotyczącymi  bezpieczeństwa, wytrzymałości  i trwałości mebli biurowych: PN-EN 14073-2:2006 oraz PN-EN 14073-3:2006 i PN-EN 14074:2006, dokumenty mają być wystawione przez uprawnioną do tego jednostkę oraz sprawozdanie z badań wytrzymałości półki zgodnie z normami PN-EN 16122:2012 i PN-EN 16121:2013: wytrzymałość zawieszenia półek- wynik pozytywny, wytrzymałość na długotrwałe obciążenia/ugięcie półek- wynik pozytywny dla obciążenia maksymalnego 70kg.
o	zgodność produktu z normami bezpieczeństwa – atest PZH inaczej zwany Atestem Higienicznym PZH,
o	wytrzymałości na rozciąganie w kierunku prostopadłym do płaszczyzn płyty zgodnie z normą  PN-EN 319:1999,
o	wytrzymałość na odrywanie warstwy powierzchniowej  zgodnie z normą PN-EN 311:2004
o	odporności powierzchni płyty meblowej i krawędzi na działanie wody- ocena min. 5 zgodnie z normą PN-EN 12720+A1:2014 i odpowiednio metodyką IOS-TM-0002:2017 p.5.
o	emisję formaldehydu zgodnie z normą PN-EN 717-1 i klasyfikację E1 zgodnie z normą PN-EN 13986:2006.
•	o	odporności powierzchni płyty meblowej i krawędzi na działanie wody- ocena min. 5 zgodnie z normą PN-EN 12720+A1:2014 lub równoważną i odpowiednio metodyką IOS-TM-0002:2017 p.5 lub równoważną,
o	odporności obrzeży na odrywanie- wynik: min. 3N/mm² zgodnie z normami PN-EN 319:1999, PN-EN 311:2004 lub równoważną,
	dotyczące ścianki akustycznej:
•	Wykonawca dostarczy atest/certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające parametry tkaniny: 
o	gramaturze nie mniejszej niż 380 g/m3, 
o	odporności na ścieranie 100.000 cykli Martindale’a (PN-EN ISO 12947 – 2 lub równoważna), 
o	odporności na Pilling – 4 - 5 (PN-EN ISO 129 – 45 – 2 lub równoważna), 
o	trudnozapalności (PN-EN 1021 – 1 lub równoważna), odporności na światło – 4 - 5 (PN-EN ISO 105 - BO2 lub równoważna).
	dotyczące krzesła serwisowego:
•	Wykonawca dostarczy atest/certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające parametry:
o	przeznaczone do stosowania w strefie EPA  zgodnie z normą PN 61340-5-1:2009,
o	certyfikat bezpieczeństwa PN 1335-2:2009, PN 1022:2007,
o	ergonomii użytkowania PN 1335-1:2004,
o	trwałości PN 1335-3:2009.
	dotyczące mebli warsztatowych:
•	Wykonawca dostarczy atest/certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające parametry:
o	wykonanie ze stali zgodnie z normą PN-EN ISO 3506,
o	użyte farby proszkowe posiadają Atest Higieniczny PZH: B-BK-60211-0169/21; B-BK-60211-0170/21; B-BK-60211-0171/21 lub równoważny,
	dotyczące mebli serwisowych:
•	Wykonawca dostarczy atest/certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające parametry:
o	krzesło do stosowania w strefie EPA (PN 61340-5-1:2009),
o	certyfikat bezpieczeństwa (PN 1335-2:2009, PN 1022:2007),
o	ergonomii użytkowania (PN 1335-1:2004) i trwałości (PN 1335-3:2009).                
                    Po zmianie: 
                        Zgodnie z zapisami SWZ                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert                    Przed zmianą: 
                        2024-09-20 10:00                
                    Po zmianie: 
                        2024-09-25 10:00                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert                    Przed zmianą: 
                        2024-09-20 10:30                
                    Po zmianie: 
                        2024-09-25 10:30                
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa odczynników do koagulologii wraz dzierżawą analizatora
 - Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu prelekcji z profilaktyki zdrowotnej, zajęć o charakterze wykładowym i wykładowo - warsztatowym z zakresu dietetyki i pierwszej pomocy przedmedycznej
 - Zakup Toru artroskopowego dla potrzeb wykonywania procedur w Chirurgii urazowo-ortopedycznej Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
 - Świadczenie trzech kompleksowych usług cateringowych podczas trzech spotkań informacyjno-aktywizujących organizowanych w ramach projektu
 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach: PO w Nowym Sączu, PR w Nowym Sączu, PR w Nowym Targu, PR w Gorlicach, PR w Limanowej, PR w Muszynie
 - BZP.271.102.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego
 
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż pozostałego wyposażenia
 - Remont wraz z wyposażeniem meblowym na Oddziale Hematologii w ramach realizacji Programu Rozwoju Polskiej Transplantologii i Wsparcia Projektów"
 - Dostawa i montaż mebli oraz krzeseł na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Urzędu Miejskiego w Koszalinie
 - Wyposażenie podstawowe Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Żerków w ramach projektu "Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Żerków w kamienicy Jakoba Steinhardta".
 - Sprzedaż i dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń reprezentacyjnych
 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego.
 
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





