eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytoczna › Przebudowa sieci wodociągowej w m. Wierzbno - ETAP II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa sieci wodociągowej w m. Wierzbno – ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYTOCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 21096682300000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rokitniańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Przytoczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957494311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.przytoczna.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa sieci wodociągowej w m. Wierzbno – ETAP II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b6b4026-6b07-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024225/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa sieci wodociągowej w m. Wierzbno – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453750/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Niniejszym postępowaniem objęta jest przebudowa sieci wodociągowej w m. Wierzbno - ETAP II. W roku 2022 w I etapie prac zostało zrealizowane zasilanie m. Wierzbno z m. Strychy wraz z częściową przebudową sieci w Wierzbnie. Niniejsze postępowanie stanowi kontynuację powyższych prac.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zakresy:
a) Zakres I - opracowanie dokumentacji projektowej (budowalno-wykonawczej), zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą Prawo budowlane, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz z zaleceniami Zamawiającego. Dokumentacja musi uwzględnić wymagania określone w warunkach technicznych, opiniach i uzgodnieniach wydanych przez właścicieli lub zarządców urządzeń infrastruktury oraz zawierać rozwiązania usunięcia wszelkich kolizji. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania bądź pozyskania:
• kompletnej opinii geotechnicznej,
• mapy do celów projektowych wraz z mapami na tereny zamknięte,
• decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji oraz o lokalizacji celu publicznego,
• zgód właścicieli gruntów na zaprojektowanie oraz przeprowadzenie prac budowlanych, lokalizację infrastruktury technicznej, na terenach nie należących do Gminy Przytoczna,
• wszelkich uzgodnień i decyzji niezbędnych do zaprojektowania i wybudowania inwestycji nawet tych nie wymienionych w opracowaniu i koncepcji,
• pozwoleń wodnoprawnych/zgłoszeń wodnoprawnych na odwodnienie wykopów oraz przekroczenie przepustu cieku wodnego, jeżeli jest wymagane,
• kompletnej dokumentacji projektowej budowlanej we wszystkich branżach wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych w jednostkach administracji architektoniczno-budowlanych Starosty Międzyrzeckiego i Wojewody Lubuskiego wraz z odbiorem dziennika budowy,
• kompletnej dokumentacji projektowej wykonawczej w tym projektu likwidacji kolizji, projektów organizacji ruchu, projektów odtworzenia nawierzchni, projektów inwentaryzacji zieleni wraz z niezbędnymi decyzjami,
• kompletnych kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarem robót,
• specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
• oraz ponieść opłaty związane z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji (w tym opłaty administracyjne).

Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przekazania dokumentacji projektowej:
• projekt budowlany z kompletem uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji warunkujących otrzymanie decyzji pozwolenia lub zgłoszenia na budowę - 3 egz. (w tym egz. opieczętowany przez organ administracji architektoniczno-budowlanej) lub zaświadczenie o zgłoszeniu robót nie wymagających pozwolenia na budowę (wraz z 3 kompletami dokumentów zgłoszeniowych).
• projekt wykonawczy - 3 egz.
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz.
• przedmiar robót zawierający opisy robót budowlanych oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - 2 egz.
• kosztorys inwestorski - 2 egz.
• wszystkie elementy opracowania powinny zostać wykonane także na nośniku elektronicznym, w wersji edytowalnej oraz formie nie edytowalnej(pdf) - 1 egz.

b) Zakres II - kompleksowe wykonanie robót budowlanych obejmujące:
• wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego,
• wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym przeprowadzenie niezbędnych badań tj. badania wody, badania ciśnienia w instalacji hydrantowej itp.,
• uzyskanie odbiorów końcowych w tym przez Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną w Międzyrzeczu oraz Inspektoratów Nadzorów budowlanych.
• dostarczenie zamawiającemu zgody na użytkowanie lub zaświadczenia o zakończeniu budowy, w zależności od wymogów,
• uzyskanie protokolarnego odbioru końcowego robót.

2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych tj:
• przebudowę i budowę sieci wodociągowej rozdzielczej w m-ści Wierzbno wraz z przyłączami,
• budowę zbiornika buforowego na wodę pitną ok V=50 m3
• budowę kontenerowej stacji podnoszenia ciśnienia (SPC),
• zapewnienie zasilania awaryjnego zbiornika i stacji podnoszenia ciśnienia w zewnętrzny agregat prądotwórczy na fundamencie
• zagospodarowanie terenu przy zbiorniku, SPC i agregacie w tym m.i. wykonanie ogrodzenia i utwardzenia terenu.

3. Opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące dokumenty:
1) Koncepcja przebudowy sieci wodociągowej - stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ,
2) Program funkcjonalno – użytkowy, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ,
3) Szacunkowe zbiorcze zestawieniu kosztów prac projektowych i robót budowlanych, stanowiący załącznik nr 11 do SWZ,
4) Promesa wstępna Nr Edycja2/2021/6073/PolskiLad, załącznik nr 12 do SWZ.

4. Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Jeżeli w SWZ oraz jej załącznikach podana jest nazwa własna, to oznacza, że została użyta/podana przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Oznacza to, że zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.
2) Przed opracowaniem projektu wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji w terenie.
3) Wykonawca winien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie, w tym kwalifikacje i uprawnienia do terminowego i rzetelnego wykonania przedmiotu zamówienia w tym prac projektowych i wykonawczych.
4) Zaprojektowane i wbudowane materiały i urządzenia przez Wykonawcę muszą posiadać niezbędne aktualne atesty i certyfikaty oraz znaki bezpieczeństwa zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, lub aprobatą techniczną o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy, posiadające świadectwo dopuszczenia do stosowania oraz świadectwo pochodzenia.
5) Na każdym etapie prac projektowych, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia projektu wstępnego celem uzyskania pozytywnej opinii nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego co do przyjętych rozwiązań.
6) Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w naradach koordynujących prace projektowe, które będą odbywały się z udziałem Inspektora nadzoru i Zamawiającego nie rzadziej niż co dwa tygodnie, natomiast na etapie wykonawstwa nie rzadziej niż raz na tydzień.
7) Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury do stanu pierwotnego.

5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości na całość wykonanych robót objętych umową na okres minimum 60 miesięcy.
Uwaga: Wydłużony okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XVIII ust. 4 pkt 2) SWZ.
6. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia. Udzielona gwarancja nie ma wpływu na roszczenia w ramach obligatoryjnego systemu rękojmi. Bieg gwarancji i rękojmi rozpoczyna się następnego dnia licząc od daty odbioru końcowego robót lub od daty potwierdzenia usunięcia wad w razie ich stwierdzenia przy odbiorze końcowym robót. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także po upływie wyżej określonych terminów, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu.
7. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez wykonawcę, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 3 p.z.p., unieważnia postępowanie, gdy cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaka zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć
kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 2.300.000,00 zł
brutto.
We wskazanym terminie składania ofert, tj. do dnia 08.12.2022 r. do godziny 9:00, wpłynęło
pięć ofert, z których oferty nr 1, 3, 5 zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2142660 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3937291,50 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.