Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00369974/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont Środowiskowego Domu Samopomocy w Sulęcinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęcin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 18
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@sulecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sulecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sulecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont Środowiskowego Domu Samopomocy w Sulęcinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cafea0f-8a76-4b98-b9de-9949fecaa33f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00079500/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont Środowiskowego Domu Samopomocy w Sulęcinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369974
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZiG.271.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 361938,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Ośrodka Pomocy Społecznej zlokalizowanego w Sulęcinie przy ul. Stefana Żeromskiego 71 na działce o nr. ewid. 233.
Zakres inwestycji obejmuje:
1) Prace naprawcze związane z usunięciem zagrożeń biologicznych:
a) rozbiórka podłogi poddasza oraz sufitu nad parterem w strefie podporowej belek stropowych, dokonać odbicia tynku wewnętrznego w paśmie podsufitowym i odtworzenie;
b) rozbiórka zabudowy sufitu nad parterem i podłogi poddasza w pomieszczeniu natrysku;
c) rozbiórka zabudowy ściany kolankowej w pomieszczeniu magazynu na piętrze;
d) usunąć i poddać utylizacji wszelkie elementy wykończeniowe z występującymi formami rozwojowymi grzybów (grzybnią, sznurami grzybniowymi, owocnikami), wycinać uszkodzone fragmenty podłogi oraz sufitu do kolejnej belki stropowej, na której nie stwierdzono zagrzybienia; w miejscu występowania zagrzybienia na ścianach dokonać oczyszczenia (po usunięciu tynku) za pomocą szczotek stalowych;
e) impregnacja biobójcza na zdrowych, pozostawianych elementach konstrukcyjnych, deskowaniu podłogi i sufitu oraz na ścianach;
f) odtworzenie elementów konstrukcyjnych poprzez wykonanie połączenia z wprowadzonym nowym elementem drewnianym.
2) Prace naprawcze związane z konsolidacją konstrukcji murowej (zewnętrzne, wewnętrzne oraz czyszczenie i malowanie elewacji).
3) Pozostałe prace związane z wykonanymi naprawami (odtworzenie tynków, docieplenia, podłóg, izolacje przeciwwodne, prace malarskie i pozostałe zgodnie z ekspertyzą).
Uwaga – niniejsze zamówienie nie obejmuje izolacji przeciwwodnej piwnicy, która jest ujęta w ekspertyzie technicznej jako „Pozostałe prace naprawcze”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa stanowiąca - załącznik nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta, złożona przez firmę PPUH Trójka Jakub Jusiel, ul. Warszawska 87/15, 66-400 Gorzów Wlkp. W wyniku badania i oceny ofert, w dniu 19.09.2025 r. Zamawiający dokonał wyboru tej oferty jako najkorzystniejszej.W dniu 23.09.2025 r. Zamawiający wystosował do wykonawcy pismo z wyznaczeniem terminu podpisania umowy. W odpowiedzi, w dniu 25.09.2025 r., za pośrednictwem wyznaczonej platformy do komunikacji, wykonawca przekazał informację, że nie przystąpi do realizacji zamówienia z uwagi na wycofanie się podwykonawcy. Ponadto wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Uchylenie się wykonawcy, którego oferta została wybrana, od zawarcia umowy stanowi przesłankę unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 7 Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin w 2026 roku
- usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie na rzecz żołnierzy zawodowych oraz pracowników zatrudnionych w 45 WOG zaopatrzeniu w podziale na dwie części.
- Świadczenie usług medycznych na rzecz 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu przez zespół medyczny i personel medyczny w podziale na dwie części:
- "Montaż odnawialnych źródeł energii i modernizacja budynków SPZOZ w Sulęcinie w zakresie poprawy efektywności energetycznej "
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przebudowa drogi gminnej nr 390025T Korytnica - Osówka od km 1+210 do km 1+684
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Altanka dz 134/2
- Remont, zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej BbPN
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





