Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00436457/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa na bieżące potrzeby PGK sp. z o.o. w Wiszni Małej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022061639
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Strzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-114
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 717119640
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@pgkwisznia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgk.wiszniamala.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36c8a800-6748-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa na bieżące potrzeby PGK sp. z o.o. w Wiszni Małej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36c8a800-6748-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436457
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/TP/PGK/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 296239,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn.: „Dostawa kruszywa na bieżące potrzeby PGK sp. z o.o. w Wiszni Małej ”
4.2.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszyw do wykorzystania przy naprawie i budowie dróg, realizowana sukcesywnie od podpisania umowy do 31.12.2024 r.
4.2.3. Planowana wielkość zamówienia:
a) kruszywo z surowców naturalnych o granulacji 0-63 mm – około 1000 ton (Mg), (granit, gnejs, granodioryt lub mieszanki wymienionych minerałów)
b) przekrusz betonowy o granulacji 0-63 mm – około 500 ton (Mg),
c) kruszywo z surowców naturalnych o granulacji 0-31,5 mm – około 3200 ton (Mg), (granit, gnejs, granodioryt lub mieszanki wymienionych minerałów)
d) mączka granitowa 0-8 mm – około 50 ton (Mg),
e) piasek obsypkowy – około 300 ton (Mg).
Dostarczane kruszywa mają być wolne od wad, spełniać parametry i wymagania techniczno-eksploatacyjne określone w SWZ, posiadać wystawioną przez producenta Deklarację Właściwości Użytkowych potwierdzającą zgodność kruszywa z obowiązującymi normami i właściwościami fizyko-chemicznymi, spełniać obowiązujące normy i posiadać odpowiedni atest oraz nie zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.).
4.2.4. Przedmiot zamówienia powinien spełniać powyższe wymagania i odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm:
zgodność z normą PN-EN 13043:2004
4.2.5. Ilość kruszywa objęta zakresem zamówienia stanowi zapotrzebowanie orientacyjne.
W rzeczywistości zamawiana ilość może ulec zmniejszeniu, jednak nie więcej niż o 30% szacowanej wielkości zamówienia. Z tytułu zmniejszenia zakresu ilościowego zamówienia w okresie trwania umowy nie będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
4.2.6. Zamawiający ustala maksymalny termin dostaw do 10 dni od dnia złożenia zamówienia, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin wykonania dostawy”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany
14212310-6 - Podsypka
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282654,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295446,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282654,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transdróg Handel i Usługi Transportowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761088532
7.3.3) Ulica: Kolczyn 3
7.3.4) Miejscowość: Gozdowo
7.3.5) Kod pocztowy: 09-213
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TRANSDRÓG" - HANDEL I USŁUGI TRANSPORTOWE ANDRZEJ CENDLEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"TRANSDRÓG" - HANDEL I USŁUGI TRANSPORTOWE ANDRZEJ CENDLEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282654,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Renowacja wybranych dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025
- Dostawa kruszywa do sołectw na terenie Gminy Trzeszczany
- Zakup i dostawa kruszywa drogowego
- Żwirowanie i równanie dróg gminnych na terenie gminy Nur
- Sukcesywna dostawa kruszywa dolomitowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.