eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1178198

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f60e5bf0-474d-453d-b66d-b5f8b8fd5f06

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00501964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035195/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438731

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.28.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 208869,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę wskazanego poniżej sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych i akcesoriów tj.:
1) komputer stacjonarny typ 1 - 44 sztuki,
2) komputer stacjonarny typ 2 - 20 sztuk,
3) komputer stacjonarny typ 3 - 3 sztuki,
4) komputer Mini-PC - 3 sztuki,
5) notebook - 3 sztuki,
6) monitor LCD typ 1 - 28 sztuk,
7) monitor LCD typ 2 - 7 sztuk,
8) zestaw bezprzewodowej klawiatury i myszy - 16 zestawów,
9) switch - 5 sztuk,
10) drukarka laserowa A4 monochromatyczna - 1 sztuka,
11) pamięć RAM - 6 sztuk,
12) dysk zewnętrzny - 5 sztuk,
13) pendrive - 5 sztuk.
Komputery stacjonarne typ 1, komputery stacjonarne typ 2, komputery stacjonarne typ 3, komputery Mini-PC, notebooki, monitory LCD typ 1, monitory LCD typ 2, zestawy bezprzewodowych klawiatur i myszy, switche, drukarka laserowa A4 monochromatyczna, pamięci RAM, dyski zewnętrzne, pendrive’y muszą być objęte minimum 24 – miesięczną gwarancją jakości.
Uwaga: okresy gwarancji jakości: komputerów stacjonarnych typ 1, komputerów stacjonarnych typ 2 i komputerów stacjonarnych typ 3 stanowią kryteria oceny ofert – patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ.
Dostarczony sprzęt komputerowy, urządzenia sieciowe i akcesoria muszą być nowe, pełnowartościowe, nie mogą być towarem powystawowym, muszą spełniać wymogi techniczne i ilościowe określone w załączniku nr 1 do SWZ OPZ, nie mogą być: używane, uszkodzone mechanicznie, posiadać wad.
Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, Zespół ds. Obsługi Teleinformatycznej, ul. Jagiellońska 33, II piętro, pok. 321.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30231300-0 - Monitory ekranowe

30232110-8 - Drukarki laserowe

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

30237410-6 - Myszka komputerowa

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210990,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244190,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210990,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEB-PROFIT MACIEJ KUŹLIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241354688

7.3.3) Ulica: Spokojna 18

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-940

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210990,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.