Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00479115/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
- 2025/BZP 00490773/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup koparko – ładowarki w ramach programu pn. „Ochrona Ludności i Obrona Cywilna na lata 2025-2026”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRĘBÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409175
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek1
1.5.2.) Miejscowość: Grębów
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-410
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@grebow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b538bcc2-ce82-41c2-b9e9-a45fa33ee8651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup koparko – ładowarki w ramach programu pn. „Ochrona Ludności i Obrona Cywilna na lata 2025-2026”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b538bcc2-ce82-41c2-b9e9-a45fa33ee865
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00501948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067063/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup koparko – ładowarki w ramach programu pn. „Ochrona Ludności i Obrona Cywilna na lata 2025-2026”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479115
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup koparko - ładowarki w ramach programu pn. „Ochrona Ludności i Obrona Cywilna na lata 2025-2026”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, nieuszkodzony, wolny od wad, w pełni sprawny, nieobciążony prawami osób trzecich oraz nie jest przedmiotem żadnego postępowania sądowego (egzekucyjnego) bądź zabezpieczenia a także musi odpowiadać obowiązującym normom i posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43261100-1 - Ładowarki mechaniczne
34100000-8 - Pojazdy silnikowe
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa środki finansowe, jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia środków, jednak nie w zakresie wystarczającym do sfinansowania najniższej oferty w całości. Druga z ofert nie zawiera ceny w formularzu ofertowym.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 433083 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433083 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowinach
- Dostawa i zakup pojazdu UTV z przyczepą i akcesoriami oraz quada z przyczepą transportową i gąsienicami
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





