Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00421097/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu szkolnego dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bardo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek, 2
1.5.2.) Miejscowość: Bardo
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-256
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@bardo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmbardo.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bardo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup autobusu szkolnego dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be2132b7-0604-4708-801a-b6d17f13ab53
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00501854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046929/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup autobusu szkolnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00421097
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu szkolnego na potrzeby organizacji wyjazdów dla uczniów Zespołu Szkolno - Przedszkolnego im. KEN w Bardzie z filia w Przyłęku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.
Autobus szkolny musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisy prawne określone dla pojazdów przeznaczonych do przewozu osób i poruszających się po drogach publicznych, w szczególności winien spełniać warunki techniczne wynikające z art. 2 pkt 41a, oraz art. 57 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 502) oraz z innych aktów wykonawczych, jak również musi posiadać aktualne świadectwo homologacji typu pojazdu wydane zgodnie Ustawą z dnia 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (Dz. U. z 2023r. poz. 919) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 sierpnia 2023 r. w sprawie homologacji typu pojazdów (Dz. U. 2023 r. poz. 1651).
Autobus szkolny musi posiadać wszelkie wymagane przepisami homologacje do ruchu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej na minimum 20 osób + kierowca, a także świadectwa homologacji.
Zamawiający dopuszcza zamiast dostarczenia świadectwa homologacji autobusu dostarczenie równoważnego dokumentu, pod warunkiem, że dokument ten będzie zastępował świadectwo homologacji i potwierdzał spełnienie odpowiednich wymagań i warunków technicznych dla oferowanego pojazdu.
Dostarczony pojazd musi spełniać wymagania przepisów prawa, obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia.
Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą autobusu przekazać Zamawiającemu niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację:
- kartę pojazdu (jeśli dotyczy),
- książkę gwarancyjną,
- książkę przeglądów serwisowych,
- instrukcję obsługi w języku polskim,
- dwa komplety kluczyków,
- dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin,
Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji: minimum 24 miesiące (zgodnie z ofertą), licząc od dnia przekazania przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
UWAGA. Dodatkowa gwarancja na przedmiot zamówienia tj. na powłokę lakierniczą oraz zespoły i podzespoły elektryczne, elektroniczne, mechanizmy łącznie z układem jezdnym bez limitów kilometrów z bezpłatnym serwisem w autoryzowanym serwisie producenta w zakresie naprawy autobusu szkolnego (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w rozdziale XVIII SWZ.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca powinien przyjąć, że w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” .
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego rozwiązanie spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Zawarte w niniejszej SWZ wraz z załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi – Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojazd do siedziby Zamawiającego na swój koszt i odpowiedzialność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 701-10-20-346
7.3.3) Ulica: Żurawia 43/201,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-680
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI BARDO
więcej: przetargi BARDO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb WORD w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- DOSTAWA AUTOBUSU DLA SGGW
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





