Ogłoszenie z dnia 2023-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00450194/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
- 2024/BZP 00564474/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice. Zamówienie w 2 częściach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice. Zamówienie w 2 częściach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22ca6348-6c01-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501790
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011613/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.57 Wykon. usług parkowania i przech. pojazdów usuniętych z ter. MK na koszt właśc. w trybie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drog. oraz nabytych przez MK w drodze dziedziczenia”. Zam. w 2 częściach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450194
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.78.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia:Wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice na koszt właściciela w trybie art. 50 a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz nabytych przez Miasto Katowice w drodze dziedziczenia - dla pojazdów o DMC do 7,5 tony.
a) Wykonawca ubiegający się o zamówienie winien dysponować parkingiem spełnianym wymagania określone w niniejszym podrozdziale części II pkt 2 oraz pkt 4d, a ponadto powierzchnia parkingu lub łączna powierzchnia parkingów będących w dyspozycji Wykonawcy umożliwiała jednorazowe przechowywanie minimum:
200 pojazdów o DMC do 3,5 t
5 pojazdów o DMC pow. 3,5 t do 7,5
b) W ramach wykonywania I części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia powierzchni parkingu lub aby łączna powierzchnia parkingów będących w dyspozycji Wykonawcy umożliwiała jednorazowe przechowywanie minimum:
200 pojazdów o DMC do 3,5 t
5 pojazdów o DMC pow. 3,5 t do 7,5 t
c) Ustawienie pojazdów na parkingu winno:
zapewniać do każdego pojazdu pełne otwarcie drzwi z każdej strony, swobodny dostęp do bagażnika oraz komory silnika w celu awaryjnego otwarcia pojazdów oraz ich ocenę techniczną,
umożliwić swobodny dojazd lawety do każdego pojazdu,
d) Wykonawca winien dysponować odpowiednim sprzętem do załadunku i rozładunku uszkodzonych pojazdów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 678640,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia:Wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice na koszt właściciela w trybie art. 50 a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz nabytych przez Miasto Katowice w drodze dziedziczenia - dla pojazdów o DMC powyżej 7,5 tony
a) Wykonawca ubiegający się o zamówienie winien dysponować parkingiem spełnianym wymagania określone w w niniejszym podrozdziale części II pkt 3 oraz pkt 4d, a ponadto by powierzchnia parkingu umożliwiała jednorazowe przechowywanie minimum:
2 pojazdów o DMC pow. 7,5 t
2 pojazdów o DMC pow. 16 t
b) W ramach wykonywania II części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do jest do zapewnienia powierzchni parkingu lub aby łączna powierzchnia parkingów będących w dyspozycji Wykonawcy umożliwiała jednorazowe przechowywanie minimum:
2 pojazdów o DMC pow. 7,5 t
2 pojazdów o DMC pow. 16 t
c) Ustawienie pojazdów na parkingu winno :
zapewniać do każdego pojazdu pełne otwarcie drzwi z każdej strony, swobodny dostęp do bagażnika oraz komory silnika w celu awaryjnego otwarcia pojazdów oraz ich ocenę techniczną,
umożliwić swobodny dojazd holownika do każdego pojazdu.
d) Wykonawca winien dysponować odpowiednim sprzętem do załadunku i rozładunku uszkodzonych pojazdów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 80080,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 844272,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 844272,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 844272,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. ,,DELTA" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220017251
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "DELTA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "DELTA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 844272,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60024,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60024,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60024,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH DELTA Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220017251
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "DELTA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "DELTA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60024,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa macierzy
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI (...)
- DOSTAWA PRODUKTÓW DO DIALIZY OTRZEWNOWEJ
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów
- Analiza akustyczna wraz z koncepcją koniecznych do wykonania działań naprawczych wzdłuż DK81 w Ochabach Małych, w rejonie ul. Głównej 1 i 3
- Dostawa urządzeń optycznych do astrofotografii w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.