Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00366501/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu na potrzeby UG (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁADZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 36
1.5.2.) Miejscowość: Ładzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-561
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 6840895
1.5.8.) Numer faksu: 44 6840822
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ladzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ladzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa parkingu na potrzeby UG (2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0842ed7-3d6a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501771
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039002/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa parkingu na potrzeby UG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPP.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Budowa parkingu na potrzeby UG (2)”. Realizacja zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie parkingu na działce nr ewid. 1228/1; 1228/4 w Ładzicach. Przewidziano wykonanie parkingu wraz z odwodnieniem, chodnikiem i oświetleniem.
2. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z umową, dokumentacją projektową stanowiącą dodatki do SWZ, zgodnie z prawem budowlanym i zasadami wiedzy technicznej oraz z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1062).
3. Zamawiający rezygnuje z humusowania skarp i obsiewania terenów zielonych, wyszczególnionych z dokumentacji projektowej, jednak Wykonawca zobowiązany jest do plantowania terenu ze ścięciem wypukłości.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr 4 do SWZ wraz z dokumentacją projektową tj.:
a) Projektem zagospodarowania terenu dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach” - dodatek 4a,
b) Projektem architektoniczno-budowlanym branży drogowej dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach” - dodatek 4b,
c) Projektem architektoniczno-budowlanym branży elektrycznej dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach”- dodatek 4c,
d) Projektem architektoniczno-budowlanym branży sanitarnej dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach”- dodatek 4d,
e) Projektem technicznym branży drogowej dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach” - dodatek 4e,
f) Projektem technicznym branży elektrycznej dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach” - dodatek 4f,
g) Projektem technicznym branży sanitarnej dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach” - dodatek 4g,
h) Projektem wykonawczym branży drogowej dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach” - dodatek 4h,
i) Projektem wykonawczym branży elektrycznej dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach” - dodatek 4i,
j) Projektem wykonawczym branży sanitarnej dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach” - dodatek 4j,
k) Przedmiarem robót (ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) obmiary zawarte w przedmiarze robot mają wyłącznie znaczenie poglądowe) - dodatek 4k,
l) Szczegółową specyfikacją techniczną dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach” - dodatek 4l,
m) Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót branży elektrycznej dla inwestycji pn. „Budowa parkingu na potrzeby Urzędu Gminy w Ładzicach” - dodatek 4m,
n) Projektem stałej organizacji ruchu – dodatek 4n,
o) Pozwoleniem wodnoprawne - dodatek 4o,
p) Opinią geotechniczną – dodatek 4p,
q) Pozwoleniem na budowę - dodatek 4q,
r) Załącznikami formalno-prawnymi - Informa bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
5. Ponadto Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji oraz Kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i kierowników robót posiadających uprawnienia o których mowa w Rozdziale 18 ust. 3.4.2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca w wyznaczonym terminie przez Zamawiającego nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.