Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00442562/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Dostawa stołów do uprawy roślin w szklarni    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT WŁÓKIEN NATURALNYCH I ROŚLIN ZIELARSKICH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301027411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 71B
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-630
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@iwnirz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwnirz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11160681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i inna działalność
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa stołów do uprawy roślin w szklarni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4f78ea2-6749-4e59-8f99-1d593392ac52
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00501587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Tytuł projektu: „Utworzenie Centrum analiz i badań agrotechnicznych, surowców rolniczych, procesów oraz bioproduktów”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442562
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych i wolnych od wad prawnych i fizycznych stołów do uprawy roślin w szklarni (dalej „STOŁY”).
2.	Rodzaje STOŁÓW, ich liczba  wymiary, a także opis wymaganych ze strony Zamawiającego minimalnych parametrów technicznych i innego rodzaju właściwości (tzw. Opis techniczno-zakresowy przedmiotu dostawy) - podaje załącznik nr 2 SWZ
3.	W zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia wchodzi minimum: 
1)	Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanych STOŁÓW w miejsce (zwane dalej „Miejscem Dostarczenia STOŁÓW”), które znajdować się będzie na terenie Plewisk k/Poznania. Konkretny adres Miejsca Dostarczenia STOŁÓW podaje § 3 ust. 1 Wzoru Umowy (załącznik nr 7 SWZ);
2)	Przygotowanie do eksploatacji przez Zamawiającego dostarczonych mu Stołów, polegające minimum na przeprowadzeniu w Miejscu Dostarczenia STOŁÓW ich montażu (spasowanie, złożenie, posadowienie), stosowne do § 4 Wzoru Umowy;
3)	Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na STOŁY (w tym ich wytrzymałość), przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 60 miesięcy od daty wydania STOŁÓW Zamawiającemu (z uwzględnieniem dodatkowych postanowień w tym zakresie podanych w § 6 ust. 3 Wzoru Umowy).   
4)	Wydanie Zamawiającemu:
a)	Dokumentów, o których mowa w § 5 ust. 1 Wzoru Umowy;
b)	Innych dokumentów, jeżeli zaoferowane STOŁY, ich producent lub Wykonawca, czy przepisy prawa wymagają posiadania takich dokumentów do korzystania 
ze STOŁÓW po stronie Zamawiającego (jako użytkownika).
4.	W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzą również świadczenia dodatkowe wymagające wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy o zamówienie, 
na etapie po wydaniu Zamawiającemu STOŁÓW, w szczególności takie jak usuwanie 
wad i wykonywanie dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją 
na zaoferowane i dostarczone STOŁY.
5.	Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 3 i 4 powyżej zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji  podaje Wzór Umowy.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 39151200-7 - Stoły robocze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245385 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245385 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245385 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bosman Greenhouse Building Tomasz Nickel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773120158
7.3.3) Ulica: Wysogotowo ul. Beztroska 11A
7.3.4) Miejscowość: Wysogotowo, Przeźmierowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-081
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
BOSMAN GREENHOUSE BUILDING TOMASZ NICKEL
jakie przetargi wygrała firma 
BOSMAN GREENHOUSE BUILDING TOMASZ NICKEL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245385 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa wymazówek i materiałów jednorazowych dla potrzeb Pracowni Mikrobiologii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
 - Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi i mikroprobówek preparowanych do pobierania krwi włośniczkowej wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do OB
 - Świadczenie usługi sprzątania w budynkach Teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu
 - Wyroby medyczne jednorazowego użytku - cewniki do litotrypsji
 - Obsługa techniczna stacji transformatorowych polegająca na eksploatacji, konserwacji i nadzorze nad pracą stacji i agregatów przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
 
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





