Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00390359/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-25
- 2025/BZP 00400734/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-01
- 2025/BZP 00469807/01 - Wynik z dnia 2025-10-11
- 2025/BZP 00488434/01 - Wynik z dnia 2025-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyrobów i materiałów medycznych wraz z akcesoriami i środkami do dezynfekcji”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POZNAŃSKI OŚRODEK SPECJALISTYCZNYCH USŁUG MEDYCZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630511135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleje Solidarności 36
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-696
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 647 77 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@posum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.posum.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11643861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wyrobów i materiałów medycznych wraz z akcesoriami i środkami do dezynfekcji”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-889e6a3b-4df6-4ca3-8edd-fb121f86c190
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00501575
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390359
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.272.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235650,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 (Pakiet 1): Wyroby medyczne - prześcieradła, podkładya) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a do niniejszej SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 (Pakiet 2): Wyroby medyczne - rękawice jednorazowea) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1b do niniejszej SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 16250,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część 3 (Pakiet 3): Wyroby medyczne - rękawice chirurgiczne jałowea) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1c do niniejszej SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3650,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część 4 (Pakiet 4): Materiały medyczne jednorazowego użytkua) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1d do niniejszej SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 25150,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Część 5 (Pakiet 5): Wyroby medyczne - strzykawki, igły, wenflonya) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1e do niniejszej SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) Część 6 (Pakiet 6): Materiały medyczne opatrunkowea) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1f do niniejszej SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7) Część 7 (Pakiet 7): Wyroby medyczne do badań diagnostycznycha) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1g do niniejszej SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 38000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8) Część 8 (Pakiet 8): Wyroby medyczne - akcesoria do spirometru diagnostycznegoa) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1h do niniejszej SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
9) Część 9 (Pakiet 9): Wyroby medyczne - nici chirurgicznea) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1i do niniejszej SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 19000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
10) Część 10 (Pakiet 10): Wyroby medyczne - plastry opatrunkowea) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1j do niniejszej SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
11) Część 11 (Pakiet 11): Wyroby medyczne - testy diagnostycznea) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1k do niniejszej SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 17200,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
12) Część 12 (Pakiet 12): Wyroby medyczne do badań proktologicznycha) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1l do niniejszej SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12200,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
13) Część 13 (Pakiet 13): Wyroby medyczne - sterylizacjaa) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1m do niniejszej SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 7050,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
14) Część 14 (Pakiet 14): Wyroby medyczne - różnea) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1n do niniejszej SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
15) Część 15 (Pakiet 15): Wyroby medyczne - paski do glukometrów, opatrunki specjalistyczne, płyny do odkażania ran.a) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1o do niniejszej SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9300,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
16) Część 16 (Pakiet 16): Wyroby medyczne - środki do dezynfekcjia) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1p do niniejszej SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3900,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
17) Część 17 (Pakiet 17): Wyroby medyczne - środki do dezynfekcji - chusteczkia) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1q do niniejszej SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4571,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4571,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4571,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe „Lines” sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542694409
7.3.3) Ulica: Szubińska 73-75
7.3.4) Miejscowość: Białe Błota
7.3.5) Kod pocztowy: 86-005
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4571,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
- Dostawa samochodu ciężarowego, walca stalowego i ciągnika rolniczego z osprzętem i przyczepką transportową
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





