Og³oszenie z dnia 2024-09-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00556676/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
- 2024/BZP 00600054/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-18
- 2024/BZP 00606767/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-21
- 2024/BZP 00634406/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-05
- 2025/BZP 00116774/01 - Wynik z dnia 2025-02-24
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont zabytkowej szko³y w Markowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kleszczewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258715
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Poznañska 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kleszczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-005
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kleszczewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kleszczewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont zabytkowej szko³y w Markowicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8e0d53fc-ef4d-4dd0-9d5f-fd7f4bc67a86
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00501517
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00028478/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Remont dachu szko³y w Markowicach, gm. Kleszczewo
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9794153.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/979415, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym,
a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl
Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: urzad@kleszczewo.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
− sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
− komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
− zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
− w³±czona obs³uga JavaScript,
− zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
− Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
− Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
− akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
− zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Urz±d Gmina Kleszczewo w osobie Wójta Gminy Kleszczewo, ul. Poznañska 4, 63-005 Kleszczewo, mail: urzad@kleszczewo.pl, tel.: 061 817 60 17.
2. W sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@kleszczewo.pl oraz na adres siedziby: 63-005 Kleszczewo przy
ul. Poznañska 4.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Remont zabytkowej szko³y w Markowicach” prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy pzp oraz zawarcia umowy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
5. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO .
Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
6. Obowi±zek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego/do organizacji miêdzynarodowej.
8. Pani/Pana dane nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym równie¿ profilowaniu.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporz±dzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont zabytkowej szko³y w Markowicach, w ramach którego zostanie wykonane wzmocnienie i remont dachu budynku, co zwi±zane jest z konieczno¶ci± wykonania w szczególno¶ci wymienionych poni¿ej robót budowlanych:
Rozebranie pokrycia z dachówki ceramicznej zak³adkowej.
Demonta¿ ³at drewnianych, desek czo³owych, obróbek blacharskich.
Oczyszczenie i pomalowanie ods³oniêtych elementów konstrukcji drewnianej dachu, ¶rodkiem impregnuj±cym drewno, stanowi±cym zabezpieczenie przed korozj± owado i grzybobójcz± oraz ¶rodkiem ogniochronnym, np. FOBOS M-4 lub materia³ równowa¿ny
Przemurowanie kominów.
Wykonanie wzmocnieñ elementów konstrukcyjnych – wg. projektu wykonawczego konstrukcji.
Monta¿ na krokwiach drewnianych folii dachowej wstêpnego krycia.
Monta¿ kontr³at (na ka¿dej krokwi) i ³at drewnianych.
Monta¿ obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych.
Monta¿ dachówki ceramicznej zak³adkowej.
2. Dok³adny zakres prac przedstawia dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - za³±cznik nr 9 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261910-6 - Naprawa dachów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 11. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy pzp, do wysoko¶ci 50% warto¶ci zamówienia podstawowego i zgodnych z przedmiotem tego zamówienia. Zamówienie bêdzie mog³o byæ udzielone w przypadku, gdy Zamawiaj±cy bêdzie dysponowa³ ¶rodkami na jego realizacjê i na warunkach zgodnych z zamówieniem podstawowym.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³uw postêpowaniu dotycz±ce:
1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy (Zamawiaj±cy w tym zakresie
nie wprowadza ¿adnych ograniczeñ).
1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrêbnych przepisów – nie dotyczy (Zamawiaj±cy w tym zakresie nie wprowadza ¿adnych ograniczeñ).
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej- nie dotyczy (Zamawiaj±cy w tym zakresie nie wprowadza ¿adnych ograniczeñ).
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich
5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ co najmniej: 2 zamówienia polegaj±ce na budowie lub rozbudowie lub przebudowie budynku o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ ka¿de
1.4.2. Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. m.in. odpowiedzialnymi
za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±cymi uprawnienia budowlane w specjalno¶ci:
kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej
W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równie¿ kwalifikacje zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w punkcie XIV SWZ– wg za³±cznika nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje, b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane,
a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty. Dokument ten ma potwierdzaæ spe³nienie wymagañ wskazanych
w punkcie XV. 1.4.1 SWZ (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ).
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnymi do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dokument ten ma potwierdzaæ spe³nienie wymagañ wskazanych
w punkcie XV. 1.4.2 SWZ (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu, obowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 2 000 z³2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
− pieni±dzu;
− gwarancjach bankowych;
− gwarancjach ubezpieczeniowych;
− porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w Kórniku nr rachunku: 68 9076 0008 2001 0015 1106 0003, tytu³em „wadium – Remont zabytkowej szko³y w Markowicach, ZP.271.24.2024”
Za termin wniesienia wadium uznaje siê chwilê uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
− musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP;
− z tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
− powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
− termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±
(z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
− w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
− beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Kleszczewo.
− w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych
z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
19. Oferty sk³adane wspólnie (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.):19.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
19.2. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
19.3. Pe³nomocnictwo musi zostaæ do³±czone do oferty.
19.4. Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp.
19.5. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które prace wykonuj± poszczególni wykonawcy.
19.6. Ka¿dy z Wykonawców sk³ada we w³asnym imieniu o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania (Za³±cznik nr 2 do SWZ) oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym bêdzie realizowa³ roboty budowlane (Za³±cznik nr 3 do SWZ).
19.7. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postêpowania) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum, zawieraj±c± co najmniej:
a) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia i okre¶laj±ce zakres dzia³ania poszczególnych stron umowy,
b) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci i rêkojmi.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany umowy znajduj± siê w projektowanych postanowieniach umowy - za³±cznik nr 6 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-24 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/979415
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-24 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-22
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
4. W celu ograniczenia liczby Wykonawców zapraszanych do negocjacji Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium ceny. Je¶li ofert bêdzie wiêcej ni¿ 3, zaproszenie zostanie skierowane do trzech Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty z kolejno najni¿szymi cenami za wykonanie przedmiotu zamówienia.SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
2. Stosownie do art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê:1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy.
3. Wykluczenie o którym mowa w ust. 2, nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 2, przy czym okres wykluczenia, o którym mowa w zdaniu uprzednim, rozpoczyna siê nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 14 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie w/w ustawy.
4. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego wykonawcy odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie ust. 2, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegaj± karze pieniê¿nej. Karê pieniê¿n± nak³ada Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20 000 000 z³.
6. Wykonawca mo¿e zostaæ wykluczony przez Zamawiaj±cego na ka¿dym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Naprawa dachu nad ³±cznikiem w II Liceum Ogólnokszta³c±cym im. Heleny Malczewskiej w Zawierciu"
- "Szko³a na miarê XXI wieku. Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w ¯yrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeñstwa u¿ytkowników. "
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Mierzêcicach
- 19/PA/2025 Roboty budowlane w bran¿y ogólnobudowlanej - drobne naprawy, remonty, bie¿±ca konserwacja, oraz pogotowie techniczne - w nieruchomo¶ciach zarz±dzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Wykonanie robót budowlanych pn.: "Remont du¿ego dachu budynku administracyjnego Szpitala im. ¦w. Wincentego aPaulo w Gdyni"
- Modernizacja budynku przy ul. Owsianej 4-6 - utworzenie centrum przeciwdzia³ania przemocy domowej - Etap II
wiêcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.