eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DolicePRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW DO PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO ,,ZIELONA KRAINA" W DOLICACH



Ogłoszenie z dnia 2022-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW DO PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO ,,ZIELONA KRAINA” W DOLICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dolice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Dolice

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-115

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 915640129

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dolice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dolice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.dolice.pl/zamowienie/przygotowanie-i-dostawa-posilkow-do-przedszkola-publicznego-zielona-kraina-w-dolicach

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW DO PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO ,,ZIELONA KRAINA” W DOLICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9af4c11d-5b61-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501413

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007098/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW DO PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO ,,ZIELONA KRAINA” W DOLICACH.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00421707/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 317520,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczenia gotowych posiłków (catering): śniadania, zupy, dania głównego i podwieczorku dla maksymalnie 100 dzieci w wieku
2,5 – 6 lat uczęszczających do Przedszkola Publicznego ,,Zielona Kraina” w Dolicach. Usługa będzie wykonana w dniach roboczych, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych.
2. Wykonawca będzie dostarczał posiłki własnym transportem i na własny koszt.
3. Posiłki powinny być dostarczane w termosach i pojemnikach, na które Wykonawca posiada odpowiednie atesty i certyfikaty.
4. Transport posiłków powinien odbywać się samochodem przystosowanym do przewozu żywności, na który Wykonawca posiada odpowiednie dokumenty potwierdzające dostosowanie pojazdu.
5. Liczba posiłków uzależniona będzie od frekwencji dzieci w Przedszkolu Publicznym w Dolicach. O liczbie posiłków na dany dzień Wykonawca będzie informowany w dniu wykonania usługi, czyli tego samego dnia do godz. 7.15 - liczba posiłków zamówienia danego dnia może różnić się między sobą.
W przypadku, gdy zajęcia w przedszkolu zostaną odwołane, zawieszone lub przewidziana zostanie nauka zdalna uczniów, zamawiający w tych dniach, zastrzega sobie prawo nie zamawiania posiłków dla przedszkola od wykonawcy. Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie za gotowość do świadczenia usługi w wysokości 25% wynagrodzenia jakie przysługiwałoby wykonawcy w przypadku normalnego świadczenia usługi średniej dziennej ilości posiłków w okresie minionych 30 dni.
6. Posiłki powinny będą dostarczane do Publicznego Przedszkola w Dolicach, ul. Ogrodowa 28 a w następujących godzinach:
7.20 -7.30 – dostawa śniadania
10.45 -11.00 – dostawa zupy
12.45-13.00 - dostawa dania głównego obiadowego
15.15-15.30 - dostawa podwieczorku.
7. W sytuacjach szczególnych istnieje możliwość zmiany godzin dostarczenia posiłków z jednodniowym wyprzedzeniem zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę.
8. Dzienny jadłospis obejmuje:
- śniadanie: zupa mleczna lub potrawy mleczne i mlekopochodne, kanapki bądź jajecznica, pieczywo razowe lub pełnoziarniste: żytnie, pszenne, mieszane lub pieczywo bezglutenowe, herbata lub napój mleczny;
- zupa: zupa (250ml);
- danie główne obiadowe: produkt węglowodanowy (200g): ziemniaki, kasza, ryż, makaron bądź, np. kluski śląskie, kopytka; produkt białkowy pochodzenia zwierzęcego- gotowy 80g (mięso np.: sztuka mięsa, udziec kurczaka, pierś z indyka, kotlet schabowy, stek z piersi kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp., bądź ryba – gotowa 80 g.); surówka, jarzyny gotowane, lub owoc 100 g. (asortyment podawanych warzyw i owoców powinien być różnorodny), kompot lub sok z produktów świeżych i pełnowartościowych (200 ml).
- podwieczorek (dwa produkty): kanapka lub ciasto własnego wyrobu z herbatą, wodą mineralną, kompotem lub napojem mlecznym; owoc (sezonowy) z deserem , jogurty naturalne (min. 150 g.) z owocem, herbata bądź naleśniki z owocami i śmietaną, racuchy z jabłkiem, knedle z owocami z herbatą, sokiem lub wodą mineralną.
Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dzieciom napojów (typu: herbata, woda, kompoty, soki naturalne) na cały dzień pobytu dziecka w przedszkolu w ilości zapewniającej ich spożycie zarówno w trakcie posiłków jak i między posiłkami.
9.Przygotowywanie posiłków w poszczególnych dniach będzie zgodne z jadłospisem sporządzonym przez Wykonawcę w porozumieniu z Dyrektorem przedszkola – zał. nr 1 do umowy.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej temperatury dostarczanych posiłków.
11. Wszystkie naczynia i pojemniki będą wykonane z materiałów umożliwiających utrzymanie ich w czystości, przeznaczonych do kontaktu z żywnością określonych w obowiązujących przepisach.
12. Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych oraz spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2132) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154).
13. Rozliczenie następować będzie za faktycznie dostarczone posiłki. W przypadku wykonywania zmniejszonego zakresu usługi niż wskazany w przedmiocie zamówienia Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie niewykonanej części usługi.
14. Zapotrzebowanie ilości posiłków składa Wykonawcy Dyrektor Publicznego Przedszkola.
15. W sytuacjach awaryjnych (przerwa w dostawie gazu, prądu, wody itp.) powodujących niemożliwość przygotowania posiłków wymaganych niniejszą umową, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może wyrazić zgodę na tzw. prowiant zastępczy.
16. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcą w zakresie dotyczącym realizacji niniejszej usługi przygotowania i dostawy posiłków i nadzoru nad jej prawidłową realizacją jest Dyrektor Publicznego Przedszkola w Dolicach.
17. Obowiązkiem Wykonawcy jest wyparzenie pojemników wielorazowego użytku.
18. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie odpadów (resztek) powstających w związku z realizacją przedmiotu umowy. Wykonawca zapewni pojemnik na zagospodarowanie odpadów (resztek) i zobowiązany jest odbierać powstające odpady przynajmniej jeden raz dziennie. Nie dopuszcza się pozostawienia odpadów przed dniami wolnymi od zajęć w przedszkolu.
19. Doposażenie w urządzenia i sprzęt niezbędny do poprawnego wykonania przedmiotu zamówienia wynikającego z niniejszej umowy pomieszczeń udostępnionych Wykonawcy przez Zamawiającego, Wykonawca dokona we własnym zakresie.
20. W związku z brakiem możliwości dokładnego oszacowania ilości dzieci uprawnionych do korzystania z posiłków w okresie objętym umową, zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości posiłków w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegające na wykonaniu usługi przez wykonawcę nie więcej niż 100 posiłków - nie mniej niż 30 posiłków dziennie, jeżeli taka konieczność wyniknie z absencji, bądź zmniejszenia liczby przedszkolaków. Zmiany ilości posiłków, o których mowa wyżej nie będą podstawą do zmiany cen posiłku.
Informacje dotyczące jadłospisu:
1. Z jadłospisu dziennego wyklucza się wędliny z mielonek.
2. Trzy razy w tygodniu ma być przygotowany obiad mięsny (z pełnowartościowym białkiem zwierzęcym), dwa razy w tygodniu danie jarskie bezmięsne (zawierające produkt białkowy, np.: ryba, jaja kurze, ser).
3. Wykonawca zobowiązuje się do nie stosowania gotowych potraw konserwowych oraz dostępnych na rynku ulepszaczy smaków, jak również gotowych dań w torebkach.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci, zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego (np.: posiłki z zaleceniami diety bezmlecznej, bezglutenowej, uwzględnienie indywidualnych potrzeb alergików).
5. Wykonawca odpowiedzialny jest za dostarczenie jadłospisu dla dzieci bez alergii pokarmowej, jak również dla dzieci mających alergie. Sporządzone przez Wykonawcę jadłospisy powinny być urozmaicone. Jadłospis ten powinien być dostarczony Zamawiającemu na 3 dni przed okresem jego obowiązywania.
6. Zamawiający ma prawo dokonywania zmian w jadłospisie przedstawionym przez Wykonawcę.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości, świeżych, naturalnych i normami bezpieczeństwa zgodnymi ze standardami HACCP oraz obowiązującymi przepisami prawa.
8. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do przestrzegania Zaleceń i Norm obowiązujących i zalecanych przez Instytut Żywności i Żywienia, a także zasad zdrowego żywienia oraz zasad żywienia zbiorowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA MAŁA INA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542419805

7.3.3) Ulica: WIEJSKA 4

7.3.4) Miejscowość: DOLICE

7.3.5) Kod pocztowy: 73-115

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-01 do 2023-08-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena ofertowa
- Pakiet I -(śniadanie+zupa+danie główne+podwieczorek) – 19,00 zł brutto,
w tym:
-wsad do kotła – 11,50 zł. brutto
- wkład własny – 7,50 zł. brutto
- Pakiet II – (zupa) – 3,00 zł brutto,
w tym:
- wsad do kotła – 1,90 zł. brutto
- wkład własny – 1,10 zł. brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.