Ogłoszenie z dnia 2023-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00476510/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
- 2023/BZP 00488727/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA 21 KOMPLETÓW DRONÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strażacka 7
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-012
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 53 51 200
1.5.8.) Numer faksu: 81 532 9700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kwpsp.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kwpsplublin.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA 21 KOMPLETÓW DRONÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8263061-799f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501404
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00136885/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 DOSTAWA 21 KOMPLETÓW DRONÓW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Dostosowanie Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego na terenie województwa lubelskiego do zmian klimatycznych, zmian w środowisku naturalnym oraz zagrożeń cywilizacyjnych” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021- 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476510
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WL.2371.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 485475,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części I zamówienia jest dostawa 11 kompletów dronów.W skład każdego kompletu wchodzi bezzałogowy statek powietrzny - dron typu wielowirnikowiec wyposażony m.in. w:
- kamerę światła widzialnego,
- kamerę termowizyjną,
- akumulatory,
- aparaturę sterującą,
- głośnik,
- lampę stroboskopową do lotów nocnych,
- ładowarkę do akumulatorów,
- ładowarkę do aparatury sterującej,
- walizkę transportową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części I zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342412-3 - Głośniki
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31158000-8 - Ładowarki
18921000-1 - Walizki
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 254296,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części II zamówienia jest dostawa 10 kompletów dronów.W skład każdego kompletu wchodzi bezzałogowy statek powietrzny - dron typu wielowirnikowiec wyposażony m.in. w:
- kamerę światła widzialnego,
- kamerę termowizyjną,
- akumulatory,
- aparaturę sterującą,
- głośnik,
- lampę stroboskopową do lotów nocnych,
- ładowarkę do akumulatorów,
- ładowarkę do aparatury sterującej,
- walizkę transportową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części II zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342412-3 - Głośniki
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31158000-8 - Ładowarki
18921000-1 - Walizki
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 231178,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej, tj. oferty nr 2/I złożonej przez Transactor Security Sp. z o.o., tj. 472 061,70 zł przekroczyła kwotę przeznaczoną na sfinansowanie części I zamówienia, tj. 308 000,00 zł . Równocześnie Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie części I zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej złożonej na część I zamówienia. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Natomiast zgodnie z art. 259 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255 – 258 ustawy Pzp. W związku ze ziszczeniem się przesłanki unieważnienia postępowania w zakresie części I zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części I zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305594,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472061,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej, tj. oferty nr 2/II złożonej przez Transactor Security Sp. z o.o., tj. 429 147,00 zł przekroczyła kwotę przeznaczoną na sfinansowanie części II zamówienia, tj. 280 000,00 zł . Równocześnie Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie części II zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej złożonej na część II zamówienia. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Natomiast zgodnie z art. 259 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255 – 258 ustawy Pzp. W związku ze ziszczeniem się przesłanki unieważnienia postępowania w zakresie części II zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części II zamówienia.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wyk. analizy porealiz. S19 z podz. na 2 cz: cz. 1 odc. w. Niedrzwica Duża (w. N-ca D.)-Kraśnik; cz. 2 odc. K-k (w. Słodków obc. "K-k Poł. bez w)-Janów Lub. (w. Kopce o. J-ów L. Płn. bez w.) pocz. ob.
- Usługa utrzymania systemu wspomagającego zarządzanie ryzykiem IT
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych dla Kliniki Traumatologii.
- Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji na wykonanie prac budowlanych obejmujących budowę boiska wielofunkcyjnego, uzyskanie niezbędnych uzgodnień, decyzji
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, produktów leczniczych oraz środków kontrastowych i odczynników
- Dostawa konwerterów do urządzeń telekomunikacyjnych pracujących w Sieci Szerokopasmowej Polski Wschodniej Województwa Lubelskiego (SSPW-WL)
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 429.2023 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu do nagrywania i transmisji na potrzeby Centrum Dostępności Uniwersytetu Jagiellońskiego w podziale na cztery części.
- Urządzenie Parku Miejskiego w Janikowie do celów wypoczynku i rekreacji
- "Budowa oświetlenia boiska zewnętrznego VIII Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Grzegórzeckiej 24".
- Dostawa - bezzałogowego statku powietrznego (drona) wraz z wyposażeniem dodatkowym
- DZP.261.101.2023 Dostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego i akcesoriów w podziale na części.
- Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA - ZDRÓJ" Spółka z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
więcej: Walizki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.