Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00473394/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego lub nowego autobusu szkolnego do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Łomża.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1a
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://gminalomza.pl/bip/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanego lub nowego autobusu szkolnego do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Łomża.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-461f5de8-7234-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031278/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup autobusu na potrzeby dowożenia uczniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473394/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.271.1.26.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego lub nowego autobusu szkolnego do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Łomża.
2. Warunki ogólne:
a) przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ((t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z póżn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
b) pojazd wolny od jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób i podmiotów trzecich (leasing, zastaw).
c) pojazd musi być sprawny technicznie, kompletny, wolny od wad - gotowy do pracy.
d) Powinien posiadać aktualne badania techniczne wpisane do dowodu rejestracyjnego oraz aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC.
e) Pojazd zarejestrowany poza granicami Polski powinien posiadać komplet dokumentów wraz z tłumaczeniami przewidzianymi przepisami prawa, uprawniającymi do zakupu i rejestracji samochodu w Polsce.
f) Sprzedający powinien być właścicielem pojazdu lub mieć pisemne prawo do dysponowania nim .
g) pojazd nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich. Elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
h) pojazd należy oznakować: tablicami z napisem „Uwaga dzieci” i symbolem dzieci z przodu i tyłu pojazdu, z uwzględnieniem warunków niedostatecznej widoczności zgodnie z art. 57 ust 1 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2022 poz. 988 ze zm.) z możliwością łatwego montażu i demontażu.
i) Wykonawca we własnym zakresie dostarczy pojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
j) Zamawiający wymaga, aby miejsce serwisowania autobusu odbywało się w odległości możliwie najmniejszej od siedziby Zamawiającego. Miejsce serwisowania należy wskazać w formularzu oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34121100-2 - Autobusy transportu publicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 oraz art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm), zwanej dalej w skrócie ,,Pzp", Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania na „ Dostawa używanego lub nowego autobusu szkolnego do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Łomża”Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1, ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 wrzesnia 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710
z późn. zm.) zwana dalej ustawą Pzp.
- Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
(…)
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty"
Uzasadnienie unieważnienia faktyczne:
Dnia 12.12.2022 roku o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wplynęła do Zamawiającego żadna oferta.
Zamawiajcący unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwosci wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Zakup z dostawą parkletu (ławek modułowych oraz donic) dla potrzeb MPGKiM ZB
- Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze
- Organizacja i przeprowadzenie kursu języka ukraińskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowej na cele termomodernizacji budynku Skarbu Państwa położonego przy ul. Nowej 2 w Łomży
- Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę ulic: Wojska Polskiego, Nowogrodzkiej, Szosy Zambrowskiej oraz sięgaczy ulicy Nowogrodzkiej w Łomży
- Dostawa używanej koparki kołowej obrotowej wraz z osprzętem dla potrzeb MPGKiM ZB
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa autobusu 16 miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim
- " Zakup używanego autobusu na potrzeby Gminy Stary Zamość"
- Zakup i dostawa autobusu do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Korolówce-Osadzie
- Zakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych typu "autobus" z terenu Gminy Rymań
- Zakup i dostawa autokaru dla Zespołu Szkół Technicznych Centrum Kształcenia Zawodowego im. Macieja Rataja w Rusocinie
- Dostawa nowego autobusu dla Gminnego Zarządu Oświaty w Brusach do przewozu uczniów do szkół
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.