eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup samochodu dostawczego



Ogłoszenie z dnia 2025-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu dostawczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG PUBLICZNYCH W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672007987

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 24

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483815060

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdp.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd-radom.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4299a6c4-a25e-4858-aa6f-2c71c61ed550

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie powiatu radomskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu dostawczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4299a6c4-a25e-4858-aa6f-2c71c61ed550

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00501161

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023356/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup samochodu dostawczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00485178

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.I.261.18.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego – samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3 500 kg, z kierownicą po lewej stronie pojazdu, konstrukcyjnie przeznaczonego do przewozu ładunków oraz 7 osób (łącznie z kierowcą), wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 roku, wyposażonego m.in. w skrzynię ładunkową z trójstronną wywrotką oraz przeszkloną kabinę z dwoma rzędami siedzeń.
2. Wykonawca dostarczy kompletny samochód dostawczy wraz z niezbędnym wyposażeniem i dokumentami do Obwodu Drogowego w Siczkach, Siczki 1, 26-630 Jedlnia-Letnisko, w dniu roboczym w godzinach od 7:00 do 14:00, na własny koszt i ryzyko.
3. Oferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania i posiadać co najmniej wyposażenie oraz parametry techniczne określone przez Zamawiającego w SWZ.
4. Oferowany samochód dostawczy powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz przystosowany do ruchu po drogach publicznych na terytorium Polski, w szczególności powinien spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251, ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 502, ze zm.).
5. Oferowany samochód powinien być objęty bezpłatną gwarancją producenta, obejmującą:
1) wszystkie części i podzespoły (nie dotyczy części i podzespołów eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu, przy uwzględnieniu harmonogramu czynności serwisowych określonych przez producenta samochodu), na okres co najmniej 24 miesięcy bez limitu przebiegu (w przypadku gwarancji na okres dłuższy niż 24 miesiące dopuszcza się limit przebiegu, wynoszący nie mniej niż 120 000 km),
2) powłokę lakierniczą na okres co najmniej 24 miesięcy,
3) perforację nadwozia na okres co najmniej 10 lat.
Bieg okresu gwarancji liczy się od daty dostawy przedmiotu umowy bez wad potwierdzonej protokołem zdawczo-odbiorczym bez zastrzeżeń.
Wymagane przeglądy okresowe oraz bezpłatne naprawy gwarancyjne dostarczonego samochodu będą wykonywane bezpośrednio przez Wykonawcę lub przez serwis (dealera) autoryzowany przez producenta dostarczonego samochodu lub jego upoważnionego przedstawiciela.
Oferowany okres podstawowej gwarancji na oferowany samochód jest jednym z kryteriów oceny ofert.
6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym Tom III SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Tom II SWZ.
7. Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie specyfikację techniczną oraz wyposażenie oferowanego samochodu dostawczego, zgodnie ze wzorem określonym w Formularzu nr 2, stanowiącym załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty, wobec czego Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.