Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00482400/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BULKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015709
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Bulkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-454
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 265 20 13 wew. 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bulkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bulkowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.bulkowo.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb33581b-760d-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501108
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028154/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRA.IZ.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2022/2023” obejmuje odśnieżanie dróg w następujących miejscowościach: Nowe Krubice, Dobra, Krubice Stare, Osiek. Szacunkowa ilość roboczogodzin pracy sprzętu w części I zamówienia wynosi 60 rg.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 14760,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2022/2023” obejmuje odśnieżanie dróg w następujących miejscowościach: Worowice, Szasty, Pilichówko, Pilichowo, Gniewkowo. Szacunkowa ilość roboczogodzin pracy sprzętu w części II zamówienia wynosi 60 rg.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 14760,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2022/2023” obejmuje odśnieżanie dróg w następujących miejscowościach: Daniszewo, Włóki, Daniszewo (Malenie). Szacunkowa ilość roboczogodzin pracy sprzętu w części III zamówienia wynosi 60 rg.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 14760,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2022/2023” obejmuje odśnieżanie dróg w następujących miejscowościach: Słupca Nowa, Słupca, Majdany, Nadułki. Szacunkowa ilość roboczogodzin pracy sprzętu w części IV zamówienia wynosi 60 rg.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 14760,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2022/2023” obejmuje odśnieżanie dróg w następujących miejscowościach: Rogowo, Krzykosy, Nowy Podleck, Stary Podleck, Gocłowo, Blichowo. Szacunkowa ilość roboczogodzin pracy sprzętu w części V zamówienia wynosi 60 rg.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 14760,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2022/2023” obejmuje odśnieżanie dróg w następujących miejscowościach: Stare Łubki, Nowe Łubki, Sochocino-Praga. Szacunkowa ilość roboczogodzin pracy sprzętu w części VI zamówienia wynosi 60 rg.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 14760,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2022/2023” obejmuje odśnieżanie dróg w następujących miejscowościach: Sochocino-Czyżewo, Sochocino-Badurki, Wołowa, Golanki, Chlebowo. Szacunkowa ilość roboczogodzin pracy sprzętu w części VII zamówienia wynosi 60 rg.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 14760,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2022/2023” obejmuje odśnieżanie dróg w części I, II, III, IV, w razie dużych zamieci powodujących zatory komunikacyjne oraz wypychanie zasp śnieżnych poza pobocza dróg. Szacunkowa ilość roboczogodzin pracy sprzętu w części VIII zamówienia wynosi 60 rg.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 14760,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2022/2023” obejmuje odśnieżanie dróg w części V, VI, VII, w razie dużych zamieci powodujących zatory komunikacyjne oraz wypychanie zasp śnieżnych poza pobocza dróg. Szacunkowa ilość roboczogodzin pracy sprzętu w części IX zamówienia wynosi 60 rg.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 25830,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Bulkowo w sezonie 2022/2023” obejmuje uszorstnianie dróg gminnycho długości ok. 33 km. W cenie oferty Wykonawca musi uwzględnić min. zakup i magazynowanie mieszanki piaskowo – solnej (w proporcji 6:1) w ilości zapewniającej niezawodną pracę piaskarki. Do mieszanki piaskowo – solnej Wykonawca ma obowiązek stosować sól zgodnie z normą PN-86/C-84081/02 oraz kruszywo naturalne frakcji 0-4mm. Kruszywo nie może zawierać materiałów organicznych oraz domieszek gliny i innych materiałów.
Uszorstnianie dróg należy realizować w obrębie przystanków autobusowych skrzyżowań ulic, łuków oraz miejscach gdzie pochylenie podłużne drogi wynosi ponad 4%. W przypadku wystąpienia gołoledzi Zamawiający może podjąć decyzję o uszorstnianiu dróg na całej ich długości i szerokości. Szacunkowa ilość roboczogodzin pracy sprzętu w części X zamówienia wynosi 60 rg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 43542,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i posesji Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii i Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie
- Usługi w zakresie utrzymania kwatery łowieckiej Kubryk w Nadleśnictwie Milicz w roku gospodarczym 2023/2024
- Usługi utrzymania czystości biur i pomieszczeń oraz otoczenia budynku Radia Olsztyn.
- Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych, tramwajowych i autobusowo - tramwajowych na terenie gminy-miasto Grudziądz.
- Utrzymanie porządku i czystości w budynkach oraz na terenach jednostki zarządzanej przez GDDKiA w Józefowie, Al. Drogowców 1, 05-420 Józefów (woj. mazowieckie)
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do trzech części przedmiotu zamówienia.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.