Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00439081/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup minikoparki w ramach Programu Ochrony Ludności Cywilnej i Obrony Cywilnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbiczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosa Brodnicka 53
1.5.2.) Miejscowość: Zbiczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-305
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 49 393 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zbiczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbiczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61bfb847-fb9d-493c-b386-b703f7ae505c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup minikoparki w ramach Programu Ochrony Ludności Cywilnej i Obrony Cywilnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61bfb847-fb9d-493c-b386-b703f7ae505c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00500743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009289/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup minikoparki w ramach Programu Ochrony Ludności Cywilnej i Obrony Cywilnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439081
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKB.271.39.2025.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej minikoparki wraz z lawetą do jej transportu na potrzeby Gminy Zbiczno dla zapewnienia ciągłości dostaw dla ludności cywilnej.
2. Charakterystyka techniczna oraz minimalne parametry minikoparki:
1) Silnik Diesla o mocy min. 15 KM,
2) norma emisji spalin min. STAGE 5,
3) hydraulicznie rozsuwane gąsienice w zakresie od 900 do1400 mm,
4) sterowanie joystickami (w joysticku sterowanie proporcjonalne),
5) wyposażenie w szybkozłącze mechaniczne półautomatyczne,
6) łyżka koparkowa 300 mm + nakładka na zęby,
7) łyżka koparkowa 500 mm,
8) łyżka skarpowa hydrauliczna 1000mm z jednym siłownikiem,
9) głębokość kopania min.250 cm,
10) lemiesz spychowy o wym. min. 1200 mmx200 mm
11) instalacja hydrauliczna pod wiertnicę,
12) wiertnica z przekładnią planetarną + wiertło Ø 250 mm, Ø 300 mm, Ø 400 mm do piasku i kamienia,
13) oświetlenie robocze minimum 3 światła, jedno na ramieniu minikoparki i 2 na kabinie,
14) gąsienice gumowe min. 220 mm,
15) cyfrowy wyświetlacz monitorującym parametry pracy maszyny,
16) kabina z ogrzewaniem spełniająca TOPS/ROPS,
17) fotel operatora z pasem bezpieczeństwa (siedzenie welurowe),
18) zbiornik paliwa z korkiem wlewowym zamykanym na klucz,
19) 2 lusterka zewnętrzne,
20) wycieraczki szyby przedniej i tylnej + ogrzewanie tylnej szyby,
21) drzwi kabiny zamykane na klucz,
22) tawotnica,
23) lampa sygnalizacyjna na dachu kabiny,
24) lokalizator GPS
3. Laweta do transportu o wymiarach minimum 2900 x 1400 mm z kołem zapasowym i skrzynką na narzędzia o minimalnym DMC 2700.
4. Zamawiający uzna za spełnione wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia,
także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych tj. o parametrach i
funkcjonalnościach nie gorszych niż przedstawione ww. opisie.
Zamawiający będzie sprawdzał parametry techniczne zaoferowanego przedmiotu
zamówienia na podstawie dokumentów złożonych do oferty oraz oficjalnych
specyfikacji technicznych jego producenta.
5. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca (dostawca) powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej minikoparki,
2) stacjonarny serwis wykonawcy w odległości nie większej niż 70 km od siedziby
zamawiającego,
4) bezpłatne naprawy gwarancyjne w miejscu garażowania mikrokoparki (lub w miejscu wybranym przez wykonawcę - wówczas transport kosztem i staraniem wykonawcy) w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia, w przypadku gdy termin naprawy będzie dłuższy wówczas wykonawca musi bezpłatnie zapewnić sprzęt o parametrach i
wyposażeniu nie gorszych jak wynikające z niniejszej SWZ,
5) bezpłatne dostarczenie mikrokoparki do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Gminy Zbiczno
6) przeszkoleniem dwóch operatorów,
7) Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia zobowiązany jest przekazać:
-dokumentację techniczno-ruchową (DTR)
- kartę katalogową,
- instrukcję obsługi w języku polskim
- deklaracja zgodności,
- świadectwo homologacji lawety,
- książkę gwarancyjną,
- komplet kluczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188928,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188928,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188928,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe PERKOZ Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741309686
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 19A
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PERKOZ" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PERKOZ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188928,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI ZBICZNO
więcej: przetargi ZBICZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa koparek
- Zakup koparko-ładowarki w zawiązku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki w ramach zadania: Zapewnienie ciągłości dostaw żywności, produktów leczniczych, wody pitnej w tym awaryjnych ujęć wody i budowa lokalnych studni.
- ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowinach
- "Zakup koparko-ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026."
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





