Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00420970/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Bytom i Skarbu Państwa w podziale na zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smolenia 35
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzdim-bytom.logintrade.net/zapytania_email,140746,8e30429e45ca0c6376613084d7dbaffd.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Bytom i Skarbu Państwa w podziale na zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-246c7749-5604-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034972/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Bytom i Skarbu Państwa w podziale na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420970
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.29.2023.TP2.U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 925200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z usuwaniem odpadów różnych (w tym niebezpiecznych) dalej zwanych: odpadami z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania (tzw. nielegalnych wysypisk odpadów/ dzikich wysypisk) z terenów należących do Gminy Bytom i Skarbu Państwa, na zgłoszenie Zamawiającego w podziale na zadania:1.1. Zadanie 1: „Centrum”.
2. Przedmiot zamówienia w każdym zadaniu obejmują wszelkie czynności związane z powierzchniowym zebraniem odpadów (nie głębiej niż 0,5 m) zgromadzonych z terenu nieruchomości, czynności związane z uporządkowaniem terenu w tym w razie konieczności ręczne zebranie nagromadzonych odpadów wraz z wyrównaniem terenu jak również czynności polegające na mechanicznym lub ręcznym załadunku odpadów na środki transportowe zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm);
3. Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość odpadów do zebrania i usunięcia w terminie trwania umowy w ramach przedmiotowego zamówienia może wynieść ok. 257 ton. Szacowana ilość ton odpadów do zebrania i usunięcia dla poszczególnych zadań:
Zadanie 1 – 67 ton,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511100-3 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 241200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z usuwaniem odpadów różnych (w tym niebezpiecznych) dalej zwanych: odpadami z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania (tzw. nielegalnych wysypisk odpadów/ dzikich wysypisk) z terenów należących do Gminy Bytom i Skarbu Państwa, na zgłoszenie Zamawiającego w podziale na zadania:1.2. Zadanie 2 : „Rozbark, Łagiewniki”
2. Przedmiot zamówienia w każdym zadaniu obejmują wszelkie czynności związane z powierzchniowym zebraniem odpadów (nie głębiej niż 0,5 m) zgromadzonych z terenu nieruchomości, czynności związane z uporządkowaniem terenu w tym w razie konieczności ręczne zebranie nagromadzonych odpadów wraz z wyrównaniem terenu jak również czynności polegające na mechanicznym lub ręcznym załadunku odpadów na środki transportowe zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm);
3. Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość odpadów do zebrania i usunięcia w terminie trwania umowy w ramach przedmiotowego zamówienia może wynieść ok. 257 ton. Szacowana ilość ton odpadów do zebrania i usunięcia dla poszczególnych zadań:
Zadanie 2 – 56 ton,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511100-3 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 201600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z usuwaniem odpadów różnych (w tym niebezpiecznych) dalej zwanych: odpadami z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania (tzw. nielegalnych wysypisk odpadów/ dzikich wysypisk) z terenów należących do Gminy Bytom i Skarbu Państwa, na zgłoszenie Zamawiającego w podziale na zadania:1.3. Zadanie 3: „Miechowice, Karb”.
2. Przedmiot zamówienia w każdym zadaniu obejmują wszelkie czynności związane z powierzchniowym zebraniem odpadów (nie głębiej niż 0,5 m) zgromadzonych z terenu nieruchomości, czynności związane z uporządkowaniem terenu w tym w razie konieczności ręczne zebranie nagromadzonych odpadów wraz z wyrównaniem terenu jak również czynności polegające na mechanicznym lub ręcznym załadunku odpadów na środki transportowe zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm);
3. Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość odpadów do zebrania i usunięcia w terminie trwania umowy w ramach przedmiotowego zamówienia może wynieść ok. 257 ton. Szacowana ilość ton odpadów do zebrania i usunięcia dla poszczególnych zadań:
Zadania 3 – 67 ton,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511100-3 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 241200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z usuwaniem odpadów różnych (w tym niebezpiecznych) dalej zwanych: odpadami z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania (tzw. nielegalnych wysypisk odpadów/ dzikich wysypisk) z terenów należących do Gminy Bytom i Skarbu Państwa, na zgłoszenie Zamawiającego w podziale na zadania:1.4. Zadanie 4: „.Stroszek, Stolarzowice, Szombierki, Bobrek”.
2. Przedmiot zamówienia w każdym zadaniu obejmują wszelkie czynności związane z powierzchniowym zebraniem odpadów (nie głębiej niż 0,5 m) zgromadzonych z terenu nieruchomości, czynności związane z uporządkowaniem terenu w tym w razie konieczności ręczne zebranie nagromadzonych odpadów wraz z wyrównaniem terenu jak również czynności polegające na mechanicznym lub ręcznym załadunku odpadów na środki transportowe zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm);
3. Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość odpadów do zebrania i usunięcia w terminie trwania umowy w ramach przedmiotowego zamówienia może wynieść ok. 257 ton. Szacowana ilość ton odpadów do zebrania i usunięcia dla poszczególnych zadań:
Zadania 4 – 67 ton,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511100-3 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 241200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72215,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188136,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72215,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Natezja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 969-164-01-83
7.3.3) Ulica: ul. Raciborska 25g
7.3.4) Miejscowość: Trachy
7.3.5) Kod pocztowy: 44-153
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) FUH Natezja U. Heinrich, D. Bremer spółka jawna 44-153 Trachy ul. Raciborska 25g,
2) Inferno sp. z o.o. ul. Sportowa 87 32-064 Brzezinka
w zakresie wykonania usługi sprzątania i załadunku wyznaczonych dzikich wysypisk.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NATEZJA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
NATEZJA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72215,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60359,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157248,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60359,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Natezja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 969-164-01-83
7.3.3) Ulica: ul. Raciborska 25g
7.3.4) Miejscowość: Trachy
7.3.5) Kod pocztowy: 44-153
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) FUH Natezja U. Heinrich, D. Bremer spółka jawna 44-153 Trachy ul. Raciborska 25g,
2) Inferno sp. z o.o. ul. Sportowa 87 32-064 Brzezinka
w zakresie wykonania usługi sprzątania i załadunku wyznaczonych dzikich wysypisk.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NATEZJA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
NATEZJA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60359,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72215,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188136,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72215,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Natezja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 969-164-01-83
7.3.3) Ulica: ul. Raciborska 25g
7.3.4) Miejscowość: Trachy
7.3.5) Kod pocztowy: 44-153
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) FUH Natezja U. Heinrich, D. Bremer spółka jawna 44-153 Trachy ul. Raciborska 25g
2) Inferno sp. z o.o. ul. Sportowa 87 32-064 Brzezinka
w zakresie wykonania usługi sprzątania i załadunku wyznaczonych dzikich wysypisk.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NATEZJA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
NATEZJA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72215,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72215,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188136,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72215,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Natezja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 969-164-01-83
7.3.3) Ulica: ul. Raciborska 25g
7.3.4) Miejscowość: Trachy
7.3.5) Kod pocztowy: 44-153
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) FUH Natezja U. Heinrich, D. Bremer spółka jawna 44-153 Trachy ul. Raciborska 25g,
2) Inferno sp. z o.o. ul. Sportowa 87 32-064 Brzezinka
w zakresie wykonania usługi sprzątania i załadunku wyznaczonych dzikich wysypisk.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NATEZJA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
NATEZJA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72215,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Z racji braku możliwości wskazania w formularzu liczby tygodni, termin przeliczono na dni.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Likwidacja zbiorników wody pitnej przy szybie J. Karol wraz z budynkiem pompowni (Czarny Las) dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK "Pokój I - Pokój II" Ruch "Pokój I".
- Poprawa infrastruktury obiektu stadionu LKS Tempo Stolarzowice - edycja 2.
- Przystosowanie układu zasilania, sterowania i nadzoru urządzeń elektrycznych nowo budowanej pompowni na poziomie 790m w Spółce Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK Pokój I - Pokój II Ruch Pokój II
- Wykonywanie specjalistycznych badań byłych pracowników zlikw. kopalń, którzy narażeni byli na działanie pyłów zwłókniających i czynników rakotwórczych" dla SRK S.A. Oddział KWKCL: Cz. I i Cz. II
- Dostawa armatury: Część I, Część II, Część III, Część IV dla Spółki Restrukturyzacji
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Przebudowa i termomodernizacja budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Musialika 1 i 3 w Bytomiu
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie pozostałych terenów w roku 2025
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 wraz z usługą ich odbioru i transportu
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Czajków
- "Odbieranie i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Babiak w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r."
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gołymin-Ośrodek pochodzących z nieruchomości zamieszkałych
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.