eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PomiechówekPrzebudowa drogi gminnej w m. Nowy Modlin gm. Pomiechówek (utwardzenie dz. nr ew. 14/8)



Ogłoszenie z dnia 2025-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w m. Nowy Modlin gm. Pomiechówek (utwardzenie dz. nr ew. 14/8)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pomiechówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000617166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 1a

1.5.2.) Miejscowość: Pomiechówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-180

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pomiechowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pomiechowek.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w m. Nowy Modlin gm. Pomiechówek (utwardzenie dz. nr ew. 14/8)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32c3ff39-8313-419b-b02a-6402333c8085

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00500275

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040469/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi gminnej w m. Nowy Modlin gm. Pomiechówek dz.nr ew. 14/8

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00400246

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.21.2025.ML

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej w m. Nowy Modlin gm. Pomiechówek (utwardzenie dz. nr ew. 14/8). W ramach przebudowy drogi gminnej przewiduje się wykonanie utwardzenia nawierzchni pod miejsca postojowe z płyt prefabrykowanych - EKO AŻUR na długości 55,00 m o powierzchni ~275,00m2 obudowanej obrzeżami o długości ~65,00 m. Zamawiający w ramach przedmiotu zamówienia przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji w zakres którego będzie wchodziło wykonanie utwardzenia nawierzchni pod miejsca postojowe z płyt prefabrykowanych - EKO AŻUR na długości 45,00 m o powierzchni ~225,00m2 obudowanej obrzeżami o długości ~55,00 m.
2) Szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia przedstawiony został w Przedmiarach robót, stanowiących załącznik Nr 5a i załącznik Nr 5b do SWZ.
3) Cena oferty winna zostać wyliczona przez Wykonawcę w oparciu o Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie Przedmiaru robót, stanowiącego załącznik Nr 5a i załącznik Nr 5b do SWZ.
4) Wykonawca obliczając cenę oferty musi uwzględnić w Kosztorysie ofertowym wszystkie pozycje opisane w Przedmiarze robót. Wykonawca nie może również wprowadzać zmian do kosztorysu ofertowego. Wszystkie błędy ujawnione w SWZ Wykonawca winien zgłosić Zamawiającemu przed terminem składania ofert.
5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 4 do SWZ.
6) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami umowy będzie ono obejmowało zakres przedstawiony w opisie przedmiotu zamówienia jako w części „Zakres opcjonalny/Zamówienie opcjonalne”.
7) Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ. Maksymalna wartość opcji – 80 000,00 zł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137335,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177919,5 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137335,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Towarów Krzysztof Ziemiecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311109061

7.3.3) Ulica: Nasielska 20!

7.3.4) Miejscowość: Pomiechówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-180

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137335,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.