eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówZakup i dostawa stacji uzdatniania wody na przyczepie dwuosiowej



Ogłoszenie z dnia 2025-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa stacji uzdatniania wody na przyczepie dwuosiowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 16

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mikolow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa stacji uzdatniania wody na przyczepie dwuosiowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c846127d-14a8-4562-87ca-246b8e481305

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00500175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480411

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP1.14-2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 110000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1.1. Opis przedmiotu zamówienia:
Wymaga się dostarczenia i zamontowania mobilnej stacji uzdatniania wody, na wypadek stanów kryzysowych (wojna, klęska żywiołowa), ale także w przypadku awarii sieci wodociągowych lub innych sytuacji awaryjnych.
Woda ze stacji uzdatniania wody musi być bezpieczna do spożycia i powinna być zgodna z normami jakościowymi dla wody pitnej (rozporządzenie Ministra Zdrowia z dba 7 grudnia 2017 roku w sprawie jakości wody przeinaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2017 r. poz. 2294 z późn. zm.)).
Stacja uzdatniania wody zamontowana będzie na przyczepie dwuosiowej, hamowanej.
Stacja uzdatniania wody nie może być produktem / rozwiązaniem prototypowym oraz musi pochodzić z produkcji seryjnej. Poprzez produkcję seryjną należy rozumieć powtarzalne sposób procesu jej wytwarzania, w którym stacje uzdatniania wody powstają w określonych, powtarzalnych seriach (partiach produkcyjnych) i powinny się charakteryzować:
• powtarzalnością – stacje uzdatniania wody muszą być produkowane wielokrotnie, w seriach określonej wielkości i mieć już zastosowanie na innych stacjach uzdatniania wody
• posiadać opracowaną dokumentację techniczną (projektową, konstrukcyjną i wykonawczą),
• standaryzacją – procesy, materiały i technologie powinny być ustalone i powtarzalne,
• planowaniem – produkcja stacji uzdatniania wody musi się odbywać według harmonogramu i zamówień.
W ramach realizacji zadania należy:
a) dostarczyć stację uzdatniania wody w ilości 1 szt. spełniającej poniższe wymogi techniczne wraz z przyczepą transportową i mętnościomierzem,
b) uruchomić urządzenie,
c) przeprowadzić szkolenie personelu.

4.1.2. Wymagania techniczne stacji uzdatniania wody:
a) pobiera wodę z każdego źródła (stawy, rzeki, jeziora itd.),
b) wydajność stacji wynosi 600 l/h przy ujęciu z wód powierzchniowych, do 1 000 l/h przy ujęciu z sieci wodociągowej
c) jest wyposażona dodatkowo w 4 zapasowe komplety wkładów filtracyjnych. W skład kompletu wchodzi:
a. kosz filtracji wstępnej z ekranem 100µm i wkładem SLIM 50µm,
b. wkład BIG piankowy 5µm,
c. wkład BIG piankowy 1µm,
d. wkład SLIM mikrobiologiczny 0,1µm (przy wodzie wodociągowej) lub 0,5µm (przy wodzie powierzchniowej),
e. 2 wkłady węglowe SLIM 5µm.
d) posiada przyłącza typu STORZ po stronie ssawnej urządzenia,
e) urządzenie odporne na warunki atmosferyczne, zewnętrzny panel sterujący spełniający normę minimum IP65,
f) O maksymalnej ciągłość pracy urządzenia minimum 20 h,
g) O czasie pracy na wbudowanym akumulatorze minimum 7 h,
h) filtracja mechaniczna, chemiczna, UV;
i) zasilanie 230V i wbudowany akumulator 12V min. 100 Ah,
j) posiada pompę wody umożliwiającą pompowanie wody (przy różnicy poziomów pomiędzy lustrem wody zasilającej a spodem urządzenia) z poziomu minimum 2 metrów przy rozruchu suchym lub 4 metrów przy pracy i rozruchu urządzenia zalanego,
k) zabezpieczenie automatycznie wyłączające urządzenie w przypadku awarii któregoś z podzespołów urządzenia,
l) urządzenie posiada atest PZH,
m) gwarancja: minimum 24 miesięcy, liczone od daty podpisania protokołu odbioru urządzenia.

4.1.3. Wymagania techniczne przyczepy przewozowej:
a) dwuosiowa,
b) hamowana,
c) o dopuszczalnej masie całkowitej umożliwiającej transport stacji uzdatniania wody,
d) o wymiarach umożliwiających transport stacji uzdatniania wody,
e) dopuszczona do ruchu drogowego, wraz z kompletem dokumentów umożliwiających rejestrację,
f) Gwarancja: minimum 24 miesięcy, liczone od daty podpisania protokołu odbioru urządzenia

4.1.4. Mętnościomierz
a) spełniający normę ISO 7027,
b) wraz z podstawowymi wzorcami zmętnienia używanymi do kalibracji i weryfikacji wydajności,
c) gwarancja: minimum 24 miesięcy, liczone od daty podpisania protokołu odbioru urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34223300-9 - Przyczepy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.