Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00420925/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa druku i oprawy książek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/359-13-34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
dzp.us.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa druku i oprawy książek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f0b1d8e-5c5c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00324213/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa druku i oprawy książek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420925
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.4.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 494000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa druku i oprawy książek. Szacunkowa objętość zamówienia wynosi 2000 arkuszy drukarskich bloku (ok. 120 tytułów).
2) Zakres zamówienia: Usługa druku i oprawy książek techniką dowolną (cyfrowa tonerowa, cyfrowa atramentowa, offsetowa, sitodruk) w jakości standardowej oraz w jakości fotograficznej (albumowej), tzn. jakości odpowiadającej wydrukowi ink- jet UV LED, obejmująca m.in: druk, oprawę, dostarczanie do akceptacji egzemplarzy sygnalnych i próbnych wydruków, usługi dodatkowe związane z wykonaniem książek;
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
4) Termin realizacji: Przedmiot umowy realizowany będzie przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy albo do wyczerpania kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (wartość umowy) w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej.
Przedmiot umowy realizowany będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego przez cały okres trwania umowy, na podstawie zamówień.
5) Adres dostawy:
a) egzemplarze okazowe oraz próbne wydruki (proofy) należy dostarczyć do Sekretariatu Wydawnictwa Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, pok. 1.2 (parter), ul. Bankowa 12B, 40-007 Katowice;
b) nakłady wraz z 5 okładkami /obwolutami/ oklejkami, nadbitkami, matrycą/ wykrojnikiem/ sztancą należy dostarczyć do Magazynu Wydawnictwa Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, pok. 309, ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice oraz do magazynu dystrybutora lub innego miejsca na terytorium Polski wskazanego przez Zamawiającego na zamówieniu.
6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79811000-2 - Usługi drukowania cyfrowego
79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 607620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 607620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VOLUMINA.PL Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522686621
7.3.3) Ulica: Księcia Witolda 7-9
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-063
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 607620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie demontażu i diagnostyki silnika synchronicznego 6 kV typu D500/1200 fabr. 627741 przetwornicy elektromaszynowej maszyny wyciągowej górniczego wyciągu szybowego Krakus Zachód dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ,,Staszic-Wujek" Ruch ,,Wujek"
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą chusteczek do neutralizacji gazu pieprzowego
- Komisariat Policji w Rybniku - Boguszowicach - budowa nowej siedziby - realizacja
- Dostawa wózków do transportu zwłok niezbędnych dla doposażenia Prosektorium Katedry i Zakładu Medycyny Sądowej i Toksykologii Sądowo - Lekarskiej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- DOSTAWA PRZENOŚNYCH URZĄDZEŃ POMIAROWYCH DLA WIOŚ KATOWICE
- Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego 5 przystankowego wraz z naprawą szybu dźwigowego w budynku Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Bielsku Białej.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uruchomienie i utrzymanie w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie i podległych Sądach Rejonowych systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących - na okres 12-stu miesięcy
- Kompleksowa usługa: projektowania, druku, wykonywania i montażu elementów informacji wizualnej, w tym: folii, tablic, zewn. i wewnętrznego oznakowania graficznego na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych (spoty reklam., posty infor., materiały druk.) na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej w ramach FEO 2021-2027
- Druk książki "Teatr Apollina i jego muz. Kronika dziesięciolecia Teatru Polskiego w Bielsku-Białej 2015-2025 Tom II"
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wydziału Socjologii Uniwersytetu w Białymstoku
- Usługa druku ulotek i plakatów dla NASK-PIB
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.