eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Charcice"Budynek portierni i poczekalni dla pacjentów"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budynek portierni i poczekalni dla pacjentów"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD LECZENIA UZALEŻNIEŃ W CHARCICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630588149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 12

1.5.2.) Miejscowość: Charcice

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-412

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 612951113

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: charcice@zlucharcice.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlucharcice.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6bb5016d-3dfd-4790-8b82-1513a71c4bb5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budynek portierni i poczekalni dla pacjentów"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bb5016d-3dfd-4790-8b82-1513a71c4bb5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00216862/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budynek portierni i poczekalni dla pacjentów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444549

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DTT.241.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na realizacji zadania- budowy pn.: „Budynek portierni i poczekalni dla pacjentów” wraz z wszelkimi robotami towarzyszącymi m. in. instalacyjnymi oraz wykonaniem dojścia (m.in. podjazdu) do portierni, na działce nr 20 w miejscowości Charcice, gmina Chrzypsko Wielkie.
Wykonania przejść instalacyjnych pod sieć telefoniczną oraz systemu ostrzegania przeciwpożarowego ssp w formie osadzenia rur osłonowych o średnicy 3 x fi50mm. Rury osłonowe przeprowadzone z części zewnętrznej do części wewnętrznej budynku (do wskazanego miejsca). Długość przedmiotowego odcinka to 10 m x 3. Rury osłonowe zostaną wprowadzone w części fundamentowej.
Przed przystąpieniem do robót budowlanych należy usunąć 1 szt. bioty wschodniej zgodnie z pozwoleniem nr 475/2024/A z dnia 27.06.2024 r.(stanowiącej kolizję z planowanym wjazdem do projektowanego budynku).
Park i znajdujące się na jego terenie drzewa są objęte ochroną konserwatorską. Wszystkie prace instalacyjne muszą być wykonane w sposób zapewniający bezpieczeństwo obiektom typu drzewa (system korzeniowy również).
Po stronie wykonawcy należy:
- zapewnienie osoby/osób pozwalających na prowadzenie budowy z pominięciem funkcji Inspektora Nadzoru;
- uzyskanie odbiorów w WWKZ Poznań (jeżeli dotyczy);
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub innych formalności urzędowych pozwalających na użytkowanie obiektu (jeżeli dotyczy);
- dostarczenie dokumentacji powykonawczej zawierającej (geodezyjną mapę powykonawczą, świadectwo energetyczne budynku, protokoły z badań, świadectwa i atesty, dokumentację projektową powykonawczą, gwarancje)
- wszelkie zmiany projektowe wymagające dodatkowej dokumentacji projektowej - po stronie wykonawcy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej i pozwoleń stanowiących załącznik nr 11 do specyfikacji warunków zamówienia oraz we wzorze umowy - załączniku nr 5 do SWZ.
3. Roboty i prace należy wykonać zgodnie z Pozwoleniem nr 214/2024/A z dnia 03.04.2024 r. Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu
oraz pozwoleniem na budowę - Decyzja nr BI.6740.86.2024 z dnia 15.05.2024 r.
4. Roboty budowlane będą prowadzone na terenie parku wpisanego do rejestru zabytków (decyzja nr 1680/A z 04.04.1975r.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 513000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 585000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 513000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TDC Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 764-259-64-52

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 53,

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-028

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 513000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.