eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tyczyn › Dostawa energii elektrycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tyczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18

1.5.2.) Miejscowość: Tyczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-020

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172219310

1.5.8.) Numer faksu: 172219217

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tyczyn@tyczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tyczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Tyczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132852187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Tyczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-020

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172219410

1.5.8.) Numer faksu: 172219410

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@tyczyn-biblioteka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tyczyn-biblioteka.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury im. Katarzyny Sobczyk w Tyczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132852170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Tyczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-020

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172219363

1.5.8.) Numer faksu: 172219363

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgoktyczyn@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgoktyczyn.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d6648e5-7480-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057564/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476414/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SIP.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiających (odbiorców/płatników), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Sprzedaż energii dla Zamawiających odbywa się za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego – PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów Rejon Energetyczny Rzeszów. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie od 1.01.2023 r. do 31.12.2023 r. wynosi 479 182,90 kWh, w tym:
- oświetlenie uliczne: 351 337,10 kWh – szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik nr 5 do SWZ
- obiekty administracji publicznej: 127 845,80 kWh - szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik nr 5 do SWZ
Szczegóły zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru opisane zostały w Załączniku nr 5 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający przedstawił przewidywaną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu przy zachowaniu zaoferowanych cen jednostkowych. Tym samym przedstawione prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej wysokości. Zamawiający posiadają rozdzielone umowy na dostawę i dystrybucję energii elektrycznej (czas nieokreślony). Zamawiający informuje, że jest to kolejna zmiana sprzedawcy energii. Obecnym dostawcą energii elektrycznej dla wszystkich obiektów jest Po Prostu Energia S.A.; Al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa, z którym Zamawiający ma zawarte umowy na sprzedaż energii elektrycznej z terminem obowiązywania do 31 grudnia 2022 r. Obowiązkiem Wykonawcy będzie wszczęcie i przeprowadzenie procedury zmiany Sprzedawcy energii elektrycznej w imieniu Zamawiających (odbiorców/płatników). Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do: - zgłoszenia w imieniu Zamawiających umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej.- reprezentowania Zamawiających w procesie zmiany sprzedawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 5 do SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 15 grudnia 2022 r. do godz.9:00 nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.