Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00400553/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana/renowacja stolarki drzwiowej (bramy – 2 szt.) w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Francuska 38
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-028
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@katowice.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46d0f02f-9ede-4837-9798-bca8f1f46b621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana/renowacja stolarki drzwiowej (bramy – 2 szt.) w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/182.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46d0f02f-9ede-4837-9798-bca8f1f46b62
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00500003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114413/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana/renowacja stolarki drzwiowej (bramy) w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00400553
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OIiR.261.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach Części 1 postępowania przewidziano do odtworzenia 1 szt. stolarki drzwiowej – Brama nr 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określają:
a) Załącznik nr 3 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1,
b) Załącznik nr 3B do SWZ – Dokumentacja techniczna dla Części 1 wraz z przedmiarami.
Przedmiary jako dokumenty pomocnicze nie posiadają charakteru bezwzględnie wiążącego, zatem nie mogą stanowić podstawy sporządzenia oferty cenowej Wykonawcy – Wykonawca zobowiązany jest zrealizować oraz wycenić pełny zakres zamówienia wynikający w szczególności z Załącznika nr 2, 3, 3B do SWZ,
c) Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.
Zakres prac obejmuje, w szczególności:
1) Prace przygotowawcze:
a) zabezpieczenie frontu robót (w tym m.in. wykonanie dokładnych pomiarów demontowanych elementów oraz dokumentacji fotograficznej),
b) demontaż skrzydeł bram przeznaczonych do wymiany,
c) wykucie istniejących ościeżnic przeznaczonych do wymiany,
d) demontaż i ponowny montaż elektrozamka (w przypadku uszkodzenia montaż nowego elementu).
2) Roboty podstawowe:
a) całkowita wymiana bramy na nową z futryną, nowymi zasuwami, zamkiem i klamką z zachowaniem istniejącego typu, kształtu, wymiarów oraz zdobień i okuć,
b) dostawa montaż okuć w nowej bramie zgodnie z dokumentacją,
c) montaż aluminiowego progu.
3) Roboty towarzyszące:
a) prace tynkarsko – malarskie związane z odtworzeniem uszkodzonych, w czasie prac elementów murów i stropów,
b) zabezpieczenie otworu bramy na czas prowadzenia wymiany.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45422100-2 - Stolarka drewniana
45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 106266,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach Części 2 postępowania przewidziano do renowacji 1 szt. stolarki drzwiowej – Brama nr 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określają:
a) Załącznik nr 3A do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2,
b) Załącznik nr 3C do SWZ – Dokumentacja techniczna dla Części 2 wraz z przedmiarami.
Przedmiary jako dokumenty pomocnicze nie posiadają charakteru bezwzględnie wiążącego, zatem nie mogą stanowić podstawy sporządzenia oferty cenowej Wykonawcy – Wykonawca zobowiązany jest zrealizować oraz wycenić pełny zakres zamówienia wynikający w szczególności z Załącznika nr 2, 3A, 3C,
c) Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.
Zakres prac obejmuje, w szczególności:
1) Prace przygotowawcze:
a) zabezpieczenie frontu robót (w tym m.in. wykonanie dokładnych pomiarów demontowanych elementów oraz dokumentacji fotograficznej),
b) demontaż wszystkich okuć, zamka,
c) wykucie istniejących ościeżnic przeznaczonych do wymiany,
2) Roboty podstawowe:
a) elementy drewniane poddać konserwacji wg dokumentacji,
b) dokonać wymiany uszkodzonych elementów szydeł ze szczególnym uwzględnieniem zniszczonych listew przymykowych i odbojowych,
c) wszystkie okucia i zamki poddać naprawie, konserwacji i ponownie zamontować zgodnie z dokumentacją,
d) montaż aluminiowego progu.
3) Roboty towarzyszące:
a) prace tynkarsko – malarskie związane z odtworzeniem uszkodzonych, w czasie prac elementów murów i stropów,
b) zabezpieczenie otworu bramy na czas prowadzenia wymiany.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45422100-2 - Stolarka drewniana
45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 24939,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147723,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147723,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147723,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.M. MIDREW II Paweł Michura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371446685
7.3.3) Ulica: Młynne 101
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Montażowe "MIDREW II" Michura Paweł
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147723,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39815,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39815,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39815,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.M. MIDREW II Paweł Michura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371446685
7.3.3) Ulica: Młynne 101
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Montażowe "MIDREW II" Michura Paweł
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39815,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Roboty budowlane II piętra w Starostwie Powiatowym w Pile
- Modernizacja lokali (pustostanów) należących do Gminy Miasta Włocławek
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
więcej: Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





