eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Międzyrzec Podlaski oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek o łącznej wysokości 3.000.000,00 zł



Ogłoszenie z dnia 2022-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Międzyrzec Podlaski oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek o łącznej wysokości 3.000.000,00 zł

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Międzyrzec Podlaski oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek o łącznej wysokości 3.000.000,00 zł

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c3df9ef-6bc1-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027897/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Międzyrzec Podlaski oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek o łącznej wysokości 3.000.000,00 zł.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456439/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FN.271.1.2022.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 637566,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Międzyrzec Podlaski oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek o łącznej wysokości 3.000.000,00 zł.”. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia.
2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł, słownie: trzy miliony złotych na pokrycie planowanego w roku 2022 deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2.2 Charakterystyka kredytu:
1) Kwota kredytu – 3.000.000,00 zł,
2) Okres kredytowania – od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2027 roku,
3) Uruchomienie kredytu w jednej transzy do 16.12.2022 r., w terminie 3 dni od daty wystawienia pisemnej dyspozycji wypłaty przez Zamawiającego, przelewem na rachunek kredytobiorcy.
4) Spłata kapitału kredytu w złotych polskich będzie następowała w ratach miesięcznych, z karencją spłaty pierwszej raty kapitałowej do 31 stycznia 2023 roku.
1 - Wysokość rat spłaty kredytu w latach 2023-2027 – 60 rat miesięcznych w tym: – 60 rat miesięcznych w latach 2023-2027 płatne do ostatniego dnia miesiąca po 50.000,00 zł,
2 - Należne odsetki naliczane są za każdy dzień korzystania z kredytu, licząc od dnia jego uruchomienia. Naliczanie odsetek nastąpi w okresach miesięcznych. Odsetki od wykorzystanego kredytu są płatne do ostatniego dnia miesiąca. Ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie ostatniej spłaty raty kredytu.
3 - Za spłatę odsetek i kapitału przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek i kapitału następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy.
4 - Rzeczywisty koszt obsługi kredytu stanowić będzie oprocentowanie kredytu – zmienne obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o 1-miesieczny wskaźnik WIBOR z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym okres obrachunkowy powiększony o stałą marżę banku wyrażoną w punktach procentowych i niezmienną w okresie obowiązywania umowy.
5 - Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu
w całości lub jego części po uprzednim powiadomieniu Kredytodawcy i bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, lub może ulec skróceniu na pisemny wniosek Zamawiającego.
6 - Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna.
7 - Zamawiający zastrzega sobie, że od przyznanego kredytu Bank nie nalicza żadnej prowizji tj. prowizji przygotowawczej i od przyznanego kredytu. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami z tytułu uruchomienia kredytu.
8 - Zabezpieczeniem kredytu jest weksel własny in blanco wraz
z deklaracją wekslową – podpisany przez Wójta Gminy wraz
z kontrasygnatą Skarbnika.
5) Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy i prowadzić go będzie nieodpłatnie w trakcie realizacji niniejszej umowy kredytowej.
6) Zamawiający oświadcza, że jest rzetelnym klientem i z zaciągniętych zobowiązań wywiązuje się terminowo. W dotychczasowej współpracy z bankami nie wystąpiły zajęcia komornicze ani administracyjne.
7) Zamawiający nie posiada zobowiązań pozabilansowych, zobowiązań wobec podmiotów powiązanych, zaległości wobec Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Nie udzielił gwarancji i poręczeń oraz nie korzysta z wykupu wierzytelności. Zamawiający nie był emitentem papierów wierzycielskich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 585300,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 585300,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 585300,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BANK SPÓŁDZIELCZY W MIĘDZYRZECU PODLASKIM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5380003058

7.3.3) Ulica: WARSZAWSKA

7.3.4) Miejscowość: MIĘDZYRZEC PODLASKI

7.3.5) Kod pocztowy: 21-560

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 583434,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.