Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Ogłoszenie o zamówieniu
            Usługi
            Usługa przedłużenia gwarancji, wsparcia na sprzęt i oprogramowanie    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelecka 2
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-503
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dzieciecyszpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciecyszpital.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przedłużenia gwarancji, wsparcia na sprzęt i oprogramowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c6db0cc-0a6c-4f36-b643-e77877d61637
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00499740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018156/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Przedłużenie gwarancji dla Infrastruktury dostarczonej w ramach projektu MSIM (serwery, macierze, switche FC, dedupikator)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dzieciecyszpital3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
1. Z powodu ochrony poufnego charakteru informacji Specyfikacja Warunków Zamówienia zwana dalej SWZ, na podstawie art. 280 ust. 3 w zw. z art. 18 ust. 4 ustawy, została podzielona na część zawierającą informacje jawne i część zawierającą informacje poufne. Treść SWZ nie objęta poufnością jest dostępna na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dzieciecyszpital2. Klauzulą poufności objęty jest: wykaz sprzętu i oprogramowania (Załącznik nr 2a do SWZ). Część SWZ objęta poufnością zostanie udostępniona Wykonawcy przez Zamawiającego, po:
a) złożeniu podpisanego wniosku o udostępnienie części poufnej SWZ (wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ), zgodnie z wyborem Wykonawcy w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pomocą Platformy zakupowej za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”. W treści wniosku Wykonawca zobowiązany jest wskazać swoje dane identyfikacyjne (zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SWZ) .
b) złożeniu podpisanego oświadczenia o zachowaniu poufności (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ), zgodnie z wyborem Wykonawcy w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Do ww. oświadczenia należy dołączyć aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo CEIDG, ewentualnie pełnomocnictwo udzielone w formie właściwej dla złożenia oświadczenia o zachowaniu poufności, które upoważnia pełnomocnika do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy.
3. Po otrzymaniu wniosku o udostępnienie części poufnej SWZ oraz oświadczenia o zachowaniu poufności wraz z pozostałymi wymaganymi dokumentami (odpisy, pełnomocnictwo), Zamawiający dokona ich weryfikacji pod względem formalnym, i po uznaniu poprawności przekazanych dokumentów, prześle Wykonawcy na wskazany przez niego we wniosku o udostępnienie części poufnej SWZ adres poczty e-mail, wszystkie dokumenty objęte w niniejszym postępowaniu klauzulą poufności. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy treści udostępnionych informacji i dokumentów.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dzieciecyszpital
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl dostępnej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/dzieciecyszpital.
2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie świadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza Wyślij wiadomość do
zamawiającego. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich
przesłania za pośrednictwemplatformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których
pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3.Szczegółowe uregulowania w zakresie korespondencji zawiera SWZ.
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w dziale XXII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.271.47.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przedłużenia gwarancji, wsparcia na sprzęt i oprogramowanie. Szczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wraz z formularzem oferty (wzór załącznik nr 1 do SWZ), Wykonawca składa:1.1. Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór załącznik nr 3),
1.2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa § 10 projektu umowy załącznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-05 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dzieciecyszpital
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-05 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-04
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i wdrożenie usługi dostępu do oprogramowania elektronicznego zarządzania dokumentacją w Polskim Wydawnictwie Muzycznym wraz z usługą wsparcia i szkolenia
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w zakresie poprawy efektywności energetycznej budynków objętych projektem ZIT, w podziale na 2 części
- Dostawa Sprzętu Medycznego - 27/SPMED/2025 (11 części)
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników AGH oraz badania pracowników dla celów sanitarno-epidemiologicznych w roku 2025 i 2026 - KC-DE-zp.272-636/25
- Usługa polegająca na dokonaniu weryfikacji oraz poprawy dokumentacji projektowej, opracowaniu przedmiarów, kosztorysów inwestorskich i pełnieniu czynności nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi
- Nadzór geologiczny nad badaniami sejsmicznymi oraz opracowanie projektu robót geologicznych jak również dokumentacji powykonawczej - KC-DE-zp.272-652/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wsparcia technicznego dla systemu ochrony sieci wewnętrznej
- Usługa przedłużenia gwarancji, wsparcia na sprzęt i oprogramowanie
- Odnowienie posiadanych oraz zakup nowych subskrypcji Proofpoint Protection Server i Proofpoint TRAP wraz ze wsparciem technicznym producenta.
więcej: Rozszerzanie umów serwisowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








