eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów MazowieckiModernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Płochocinie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Płochocinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227313200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ozarow-mazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d64bca09-3533-11ef-8a31-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Płochocinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d64bca09-3533-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069593/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja nawierzchni boiska sportowego Szkoła Podstawowa w Płochocinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388484

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.272.30.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu obejmujące modernizację boiska sportowego wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Płochocinie.
4.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
a) wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej modernizacji boiska sportowego wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Płochocinie wraz z odwodnieniem, chodnikami, infrastrukturą techniczną, piłko chwytami, wymianą lamp oświetlenia terenu i elementami małej architektury,
b) uzyskanie wszelkich zgód, uzgodnień, pozwoleń w tym zgłoszenia, decyzji pozwolenia na użytkowanie (o ile będzie dotyczyć),
c) wykonanie rozbiórki nawierzchni dotychczasowego boiska oraz wykonanie budowy nowej nawierzchni projektowanych boisk wraz z odwodnieniem, chodnikami, infrastrukturą techniczną, piłko chwytami, oświetleniem terenu i elementami małej architektury,
d) nadzór autorski,
e) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej.
4.2.1 Zakres robót budowlanych obejmuje m. in.:
- roboty przygotowawcze i ziemne,
- roboty rozbiórkowe – istniejące nawierzchnie boiska
- wykonanie drenażu i odwodnienia boiska
-wykonanie chodników z kostki betonowej
-wykonanie systemowych piłko chwytów
- wykonanie podbudowy pod nawierzchnie boiska
- wykonanie nawierzchni poliuretanowych boisk 970 m2
- dostawa i montaż wyposażenia boiska i małej architektury
- inne roboty budowlane
4.2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także:
– obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia,
– wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej,
– oraz wszystkie elementy wymienione w dowolnej części Programu Funkcjonalno-Użytkowego, dalej w treści jako: ,,PFU’’
stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), a mające wpływ na cenę ofertową
przedmiotu zamówienia.
4.3 Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ,
na który składa się:
- Program funkcjonalno – użytkowy zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w
sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454)
oraz przedmiar.
4.4 Dokumentacja projektowa musi uwzględniać w szczególności wymogi:
1. Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu
budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679 z późn. zm.);
2. Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalnoużytkowego
(Dz. U. poz. 2454);
3. Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw
sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów
robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458);
4. Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania
geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz.U.2012.463);
5. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725).
4.5 Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem na którym odbędą się usługi/roboty budowlane - odbycie wizji lokalnej
przez Wykonawcę oraz dokonanie w razie konieczności odpowiednich uzupełniających pomiarów do przygotowania oferty.
Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
4.5.1 Odbycie wizji lokalnej oraz sprawdzenie dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u
Zamawiającego nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty.
W niniejszym postępowaniu powyższe nie stanowi przesłanki odrzucenia oferty Wykonawcy, o której mowa w art. 226 ust. 1
pkt 18 ustawy Pzp.
4.6 Zamawiający, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga aby przedmiot zamówienia jako zamówienie przeznaczone do użytku osób fizycznych spełniało wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. Wymagane jest zrealizowanie zamówienia w taki sposób, aby osoby fizyczne wymienione powyżej mogły korzystać z niego bez żadnych utrudnień i ograniczeń.
Szczegółowe wymagania określono w dokumentacji przetargowej, tj. załączniku Nr 1 do SWZ.
4.7 Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji to 36 miesięcy
Oceniany przez Zamawiającego max. okres gwarancji to 72 miesiące.
4.8 Zadanie zapisane jest w budżecie Gminy na 2024 r. w części „Plan wydatków majątkowych na rok 2024” Dział: 926, Rozdział: 92601, paragraf 6050 pod nazwą – Modernizacja nawierzchni boiska sportowego (sztuczna nawierzchnia) Szkoła Podstawowa w Płochocinie.
4.9 Informacje dotyczące zastosowania wyrobów, materiałów i technologii równoważnych.
4.9.1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia (PFU) Zamawiający odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych oraz innych systemów referencji technicznych, o których mowa
w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, to jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy - lub „równoważne”.
Wymienione w jakiejkolwiek części dokumentacji - załącznik Nr 1 do SWZ: nazwy własne, marki wyrobów, materiałów, technologii nie są obligatoryjne dla wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych wyrobów, materiałów, technologii pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych co najmniej identycznych z parametrami określonymi w dokumentacji zamówienia.
Jeżeli dokumentacja stanowiąca zał. Nr 1 do SWZ wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów, wyrobów i technologii znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, w tym w szczególności podane zostały - nazwa własna materiału, wyrobu czy technologii, numer katalogowy lub producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe, określające standardy, wygląd oraz wymagania techniczne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i technologie, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu
zamówienia, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Tak zastosowane zapisy są tylko w sytuacjach, gdy Zamawiający nie był w stanie opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń - w tych wypadkach należy zawsze przyjąć sformułowanie - " lub równoważny"
Zastosowane przez Wykonawcę materiały, wyroby i rozwiązania równoważne, muszą być co najmniej:
- o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki (wyroby),
- o parametrach technicznych opisanych w dokumentacji przetargowej,
- kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą,
- spełniać: te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p. poż,
- posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty i aprobaty techniczne).
Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że proponowany materiał, wyrób, technologia lub rozwiązanie jest równoważne, przedstawiając np. wszelkie dokumenty, obliczenia, opinie etc. potwierdzające równoważność.
4.10 Przedmiot zamówienia powinien być wykonany z materiałów, które będą posiadać odpowiednie certyfikaty, deklaracje
zgodności i atesty bezpieczeństwa. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania norm UE.
Dokumenty wymienione powyżej (szczegółowo określone w PFU) będą wymagane do przedłożenia Zamawiającemu przez
Wykonawcę najpóźniej w dniu dostarczenia koncepcji projektu.
4.11 Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na swój koszt zaplecze budowy oraz ubezpieczy budowę i roboty w niezbędnym zakresie.
4.12 Do Wykonawcy należy zgłoszenie rozpoczęcia i zakończenia robót będących przedmiotem zamówienia wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (o ile będzie dotyczyć).
4.13.1 Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie
realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465).
4.13.2 Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy dotyczącą osób wykonujących bezpośrednio na budowie roboty budowlane tj. pracownicy fizyczni oraz pracownicy niższego szczebla technicznego odpowiedzialni za organizację i realizowanie robót budowlanych. Wymagania te nie dotyczą kierownika budowy, kierowników robót oraz osób świadczących usługi na budowie w ramach własnej działalności gospodarczej przy pomocy własnego sprzętu lub narzędzi jak np. prac pomiarowych i badań, prac rozbiórkowych i ziemnych i dowozu urobku lub transportu materiałów budowlanych itp.
4.13.3 Sposób weryfikacji zatrudnienia, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały wskazane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 845600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 845600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 845600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREENTICA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525618937

7.3.3) Ulica: Nowodworska 35/48

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-133

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca oświadcza, iż Roboty objęte przedmiotem zamówienia wykona z udziałem podwykonawców tj.: AS BUD Albert Śpiewakowski, ul. Ciołkosza 2/41, 03-134 Warszawa - roboty budowlane w zakresie modernizacji boiska oraz MARTAGON Marta Matusik, ul. Dziennikarska 55A, 05-220 Zielonka - prace w zakresie opracowania kompletnej dokumentacji projektowej.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 845600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.