Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00424150/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
- 2024/BZP 00445530/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie MOP Felinów Wschód
w ciągu drogi ekspresowej S19 w województwie lubelskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ w LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-075
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48815349241
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publ_lublin@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie MOP Felinów Wschódw ciągu drogi ekspresowej S19 w województwie lubelskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cc3cd4e-0773-47e8-a979-61534c21bb56
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228245/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie MOP Felinów Wschód (droga ekspresowa S19)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424150
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OLU.D-3.2421.13.2024.AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142066,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej na terenie zielonym MOP Felinów Wschód o mocy od 29 kWp do 32 kWp wraz z magazynem energii nie mniejszej niż 20 kWh i na opracowaniu planu technicznego ww. instalacji.
Zamówienie polega na:
- dostarczeniu dokumentacji technicznej instalacji fotowoltaicznej wraz
z magazynem energii,
- sprawdzeniu gruntu pod względem montażu konstrukcji pod panele
fotowoltaiczne,
- dostawie i montażu przedmiotowej instalacji fotowoltaicznej:
• dostawa montaż konstrukcji wsporczej modułów fotowoltaicznych
przeznaczonych do montażu na gruncie,
• dostawa i montaż modułów fotowoltaicznych, o całkowitej mocy od 29
kWp do 32 kWp w ilości ok. 67 szt. (przyjęto moduły o wartości min. 450
W każdy),
• dostawa, montaż i konfiguracja inwertera centralnego lub mikroinwerterów,
• dostawa i montaż okablowywania i zabezpieczeń,
• dostawa i montaż magazynu energii o pojemności nie mniejszej niż 20kWh
(magazyn energii powinien być usytułowany w budynku MOP,
- przyłączeniu instalacji fotowoltaicznej do Punktu Poboru Energii (PPE) o mocy umownej/przyłączeniowej 40 kW znajdującym się na budynku MOP (Oddział GDDKiA w Lublinie wystąpi o zwiększenie mocy przyłączeniowej w uzgodnieniu z wykonawcą),
- wykonaniu ograniczników przepięć, uziemieniu instalacji wraz z pomiarami, - przygotowaniu pełnej dokumentacji do przyłączenia mikroinstalacji do operatora sieci dystrybucyjnej (w tym wniosek o wymianę licznika na dwukierunkowy) i orzecznictwo przeciwpożarowe,
- dostarczeniu Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (Dokumentację Techniczną podstawową z naniesionymi zmianami oraz dodatkową, jeśli została sporządzona w trakcie realizacji zadania; Rejestr Obmiarów, Informacje o znakach CE i budowlanym wbudowanych wyrobów dołączone do opakowań i dokumentów handlowych oraz deklaracje właściwości użytkowych wszystkich wbudowanych wyrobów z zapisami Wykonawcy o miejscu ich wbudowania; Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą Robót i sieci uzbrojenia terenu; Kopię mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; DTR; instrukcje obsługi; decyzje; zezwolenia; opinie itp.),
- udostępnieniu aplikacji śledzącej pracę instalacji wraz z przeprowadzeniem szkolenia z użytkowania aplikacji, potwierdzonej protokołem szkolenia,
- ogrodzeniu instalacji paneli fotowoltaicznych na terenie MOP, zabezpieczającego przed dostępem osób postronnych,
- wykonanie dojścia łączącego istniejący ciąg komunikacyjny na MOP z planowaną instalacją fotowoltaiczną, poprzez utwardzenie powierzchni gruntu elementami betonowymi o szerokości 1 m.
Szczegółowy zakres prac określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45262210-6 - Fundamentowanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157564,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157564,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solaris Lublin Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462712053
7.3.3) Ulica: Władysława Grabskiego 25B
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-330
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157564,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa pośrednictwa polegająca na sukcesywnym świadczeniu usług rezerwacji miejsc noclegowych w kraju i za granicą dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa programu umożliwiającego pozyskiwanie, analizę i wizualizację danych pomiarowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W OBIEKCIE "CZWORAK Z BRUSA STAREGO" .
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W OBIEKCIE "SPICHLERZ Z TURKI"
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W OBIEKCIE "STODOŁA Z KAMIONKI"
- Świadczenie usług w zakresie poradnictwa prawnego dla obywateli państw trzecich, w tym migrantów w ramach projektu projektu "Utworzenie Centrum Integracji ...* z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie Izby Przyjęć dla dzieci na potrzeby Ponadregionalnego Ośrodka Onkologii Dziecięcej w Centrum Kliniczno - Dydaktycznym przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi"
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza w Szkole Podstawowej w Gniewoszowie-Etap II
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych
- wykonanie projektu technicznego i wykonawczego przebudowy i modernizacji kamienic Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ulicy Wronieckiej 14 i 15
- Dokumentacja techniczna na modernizację, przebudowę i zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń po Hotelu oraz Restauracji Zamkowej na pomieszczenia biurowe i magazynowe
- Remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy Przedszkolu Publicznym w Górkach Małych, ul. Zalesie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.