Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00335788/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa mebli dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rzeszowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691560040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Rejtana 16c
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mochab@ur.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ur-edu.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa mebli dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9560f904-2df2-4516-b7ec-32d0261ae852
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00499522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047472/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.53 Meble szkolne, laboratoryjne i biurowe (zwiększenie lipiec)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335788
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.UR.261.206.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 39000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzedaż i dostawa mebli dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego (krzesła, stoły, łączniki do stołów, komoda)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121200-8 - Stoły
39112000-0 - Krzesła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49077,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49077,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49077,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIGMA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540026449
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49077,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych.
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku zajmowanym przez Wydział Projektów Własnych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie
- Dostawa gazu ziemnego do budynków PCI Sp. z o.o.
- Obsługa ramp przeładunkowych, bram segmentowych przemysłowych, garażowych, wjazdowych oraz drzwi automatycznych.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Sprzedaż i dostawa odczynników chemicznych do działalności dydaktycznej - Analityka Medyczna
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli dla Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kłodawie
- Dostawa wyposażenia gospodarczego dla Kliniki Okulistyki w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Europejskiego Centrum Innowacji Terapii Chorób Plamki Żółtej"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027. Poprawa ergonomii pracowników Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim
- Zakup i dostawa sprzętu dla Miasta i Gminy Olsztyn w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Zakup mebli i wyposażenia niemedycznego dla Oddziału Klinicznego Rehabilitacji i Zakładu Fizjoterapii II
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





