Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00481403/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
- 2024/BZP 00100588/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-12
- 2023/BZP 00085970/01 - Wynik z dnia 2023-02-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługi porządkowo - czystościowe w placówkach należących do SPZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271998066
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Teatralna 9
1.4.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.4.7.) Numer telefonu: 032 3636032
1.4.8.) Numer faksu: 0323636002
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rprsosnowiec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rprsosnowiec.bip.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499439
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00481403
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o ocenę łączną liczoną na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium
Waga kryterium
Cena 60%
Jakość 40%
Zamawiający wybierze ofertę która uzyska maksymalną ilość punktów. Punkty będą wyliczane Do dwóch miejsc po przecinku.
X1 + X2 = X (ocena oferty)
1. Opis stosowanego kryterium: Cena – max 60 pkt.
X1 = najniższa wartość kryterium występująca w ofertach /
wartość kryterium wskazana w rozpatrywanej ofercie x 60 [pkt]
X1 – ilość punktów
Wa- waga kryterium (w tym przypadku Wa = 0,6 = 60%)
3. Opis Kryterium: Jakość - max 40 pkt.
Wartość punktowa oferty liczona na podstawie oceny środków higienicznych.
X2 = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę / 40 (maksymalna liczba pkt możliwych do uzyskania) x 40 [pkt]
Każdy z członków komisji przetargowej dokona indywidualnej oceny zgodnie z poniższymi zasadami:
1/ Dobór wykładanych środków higienicznych- 0 – 20 pkt
Środki higienicznie wysokiej jakości 20 pkt.
Środki higienicznie średniej jakości 10 pkt.
Środki higienicznie niskiej jakości 5 pkt.
Dobór środków niezgodny z przeznaczeniem 0pkt.
2/ Dobór środków dezynfekujących, myjąco-czyszczących używanych przez personel Wykonawcy - 0 – 20 pkt
Środki higienicznie wysokiej jakości 20 pkt.
Środki higienicznie średniej jakości 10 pkt.
Środki higienicznie niskiej jakości 5 pkt.
Dobór środków niezgodny z przeznaczeniem 0pkt.
Zasady kart charakterystyki produktów:
- dobór środków myjąco-czyszczących oraz dobór środków higienicznych
Zamawiający będzie oceniał środki pod względem ich doboru do konkretnych powierzchni i sprzętów w poszczególnych komórkach organizacyjnych, z zachowaniem podstawowych standardów higieny, dezynfekcji i użytkowania środków, przy wykonywaniu czynności wymaganych przez Zamawiającego określonych w SIWZ. Członkowie Komisji dokonają analizy i oceny poprzez swoją wiedzę i doświadczenie, przyznając punkty:
Ocena punktowa zostanie wyliczona proporcjonalnie – zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku
niedopuszczalne tzn. środki, które nie będą spełniały wymagań Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania ani jednego produktu nie spełniającego minimalnych wymagań.
Po zmianie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o ocenę łączną liczoną na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium, Waga kryterium
Cena 60%
Jakość 40%
Zamawiający wybierze ofertę która uzyska maksymalną ilość punktów. Punkty będą wyliczane Do dwóch miejsc po przecinku.
X1 + X2 = X (ocena oferty)
1. Opis stosowanego kryterium: Cena – max 60 pkt.
X1 = najniższa wartość kryterium występująca w ofertach /
wartość kryterium wskazana w rozpatrywanej ofercie x 60 [pkt]
X1 – ilość punktów
Wa- waga kryterium (w tym przypadku Wa = 0,6 = 60%)
2. Opis Kryterium: Jakość - max 40 pkt.
Wartość punktowa oferty liczona na podstawie wyszczególnionych środków.
X2 = Liczba punktów otrzymanych przez ofertę wg tabeli zawartych w formularzu ofertowym.
Komisja dokona oceny na podstawie tabel 3 i tabeli 4, wypełnionych w formularzu ofertowym, oraz weryfikowała zapisy z kartami produktów dostarczonych z ofertą przez Wykonawcę.
(Przypomnienie: Zamawiający wymaga kart charakterystyki produktów zarówno do środków higienicznych jak i stosowanych przez pracowników Wykonawcy):
1/ Dobór wykładanych środków higienicznych- 0 – 20 pkt
2/ Dobór środków dezynfekujących, myjąco-czyszczących używanych przez personel Wykonawcy - 0 – 20 pkt
Ocena punktowa zostanie wyliczona bezpośrednio, na podstawie oceny spełniania cech dodatkowych przez produkt. Produkt spełniający wyłącznie wymagania minimalne otrzyma zero punktów
Niedopuszczalne są środki, które nie będą spełniały minimalnych wymagań Zamawiającego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Data od-do
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data początkowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2023-01-01
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2023-12-31
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
Po zmianie:
12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
- Wykaz środków higienicznych (wykładanych)
- Wykaz środków dezynfekujących używanych przez pracowników Wykonawcy.
- Karty Charakterystyki Produktów.
Po zmianie:
- Wykaz środków higienicznych (wykładanych) Tabela 3 w Formularzu ofertowym
- Wykaz środków dezynfekujących i myjąco – czyszczących używanych przez pracowników Wykonawcy. Tabela 4 w formularzu ofertowym
- Karty Charakterystyki Produktów (higienicznych i środków dezynfekujących, myjąco-czyszczących używanych przez pracowników Wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-16 12:00
Po zmianie:
2022-12-22 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-16 12:15
Po zmianie:
2022-12-22 09:15
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Modernizacja Instalacji Szkoły Podstawowej Nr 46 przy ul. Gwiezdnej 2 w Sosnowcu.
- Usługa zniszczenia dowodów rzeczowych na podstawie Postanowienia Sądu w podziale na 4
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej
- Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) do siedziby Zamawiającego materiałów do poziomego oznakowania dróg
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
- "Objęcie serwisem oprogramowania aplikacyjnego (AMMS/INFOMEDICA) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św .Barbary w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach prokuratur okręgu włocławskiego.
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Cz_v2
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców - Warszawa część II oraz Oddział Terenowy Kraków.
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.