Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00398017/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków ochrony indywidualnej - ubrań specjalnych ciężkich i lekkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072191580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leszczyńska 43
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 478 510 104
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: espbielsko@katowice.kwpsp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-bielsko-biala
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11646651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków ochrony indywidualnej - ubrań specjalnych ciężkich i lekkich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d5cbd4f-5242-4440-9e7d-e07e8a9baa3a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00499434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00363415/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa środków ochrony indywidualnej - ubrań specjalnych ciężkich i lekkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398017
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121770 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 33 kompletów ubrań specjalnych ciężkich (zgodne z normą PN EN 469:2021)4.5.3.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.5.5.) Wartość części: 79200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 33 kompletów ubrań specjalnych lekkich (zgodne z normą PN-EN 15384)4.5.3.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.5.5.) Wartość części: 42570 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97416,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117670,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97416,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Subor Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524912971
7.3.3) Ulica: Towarowa 40
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97416,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52361,1 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61290,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52361,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Subor Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524912971
7.3.3) Ulica: Towarowa 40
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52361,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Świadczenie usług transportowych związanych z przekwaterowaniami najemców, którym Miasto BB zobowiązane jest dostarczyć lokale zamienne oraz przewóz rzeczy na magazyn Zamawiającego.
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac czystościowo-porządkowych w siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej przy ul. Michała Grażyńskiego 10 oraz ul. Mostowej 1
- (2025) Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii branży wod.-kan, c. o. oraz gazowej na terenie nieruchomości stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, Rejon 2
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w latach 2026-2027
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej w 2026r.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz laptopów
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu na doposażenie magazynu obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- "Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu, dot. 34 kpl. ubrań specjalnych"
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej PSP w Łodzi
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli
- Zakup materiałów i wyposażenia do magazynu OLiOC
- Dostawa środków ochrony indywidualnej (...)(w ramach Programu OLiOC): 1: Dostawa kamizelek nożoodpornych. 2: Dostawa masek przeciwgazowych z filtropochłaniaczem. 3: Dostawa spodniobutów (woderów).
więcej: Specjalna odzież robocza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





