Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00436318/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji budynku głównego należącego do zespołu budynków Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Zawierciu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD POPRAWCZY I SCHRONISKO DLA NIELETNICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571607
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mrzygłodzka 35
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 6721365
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zawiercie.zpisdn.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zpisdnzawiercie.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2cfd847e-91b9-46ca-a4b5-36142060d2a21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji budynku głównego należącego do zespołu budynków Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Zawierciu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cfd847e-91b9-46ca-a4b5-36142060d2a2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00499312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00425875/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont elewacji budynku głównego w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Zawierciu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2204/SR/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budynek główny to budynek 3-y piętrowy, w którym mieści się internat, szkoła, pomieszczenia służby zdrowia i administracji o powierzchni 4313 m². Zbudowany na planie litery T. Elewacja budynku jest po termomodernizacji ( około 25 lat temu ) w technologii: płyta styropianowa 10 cm, klejona i kołkowana z wtopioną siatką i tynkiem mineralnym. Jej remont ma polegać na oczyszczeniu starych, łuszczących się powłok, impregnacji, wykonaniu kołkowania w miejscach które tego wymagają oraz zatopienia siatki z zatarciem na gładko warstwy kleju, impregnacji i dwukrotnym malowaniu farbą silikatową w kolorystyce ustalonej z inwestorem. Powierzchnia ścian objętych remontem to 1994,62 m². Prace muszą być wykonywane pod rygorami wskazanymi w STWiOR. Szczegółowy opis wykonywanych robót wraz z obmiarem wskazane są w przedmiarze robót ( dokumentacja w załącznikach zamówienia)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477314,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 685657,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477314,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marwent II Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 645 255 34 79
7.3.3) Ulica: Ul. Główna 63
7.3.4) Miejscowość: Świerklaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-622
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Asbud Andrzej Sytko, ul. Zbożowa 42a/29, 40-657 Katowice. Część zamówienia: remont elewacji.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARWENT II SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MARWENT II SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477314,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-10INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Część 1: Termomodernizacja przy ul. Aptecznej 1. Część 2: Termomodernizacja przy ul. Szkolnej 17. Poprawa efektywności energ. oraz warunków sanit. budynków wielorodzinnych w zasobach g. Zawiercie.
- Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Zawierciu
- Zakup lub rozbudowa repozytoriów medycznych, w tym zakup usługi serwisowej w chmurze
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- "Zadanie nr 1 Zakup 1 sztuki agregatu prądotwórczego o mocy 328 kW Zadanie nr 2 Zakup 1 sztuki agregatu prądotwórczego o mocy 256 kW"
- ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1791 S Irządze - Wilgoszcza"
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja wraz z modernizacją systemów grzewczych i montażem źródeł OZE w budynku wielofunkcyjnym w Szymocicach
- Remont i termomodernizacja dachu i elewacji budynku Liceum Sztuk Plastycznych przy ul. ks. Piotra Skargi 23b we Wrocławiu
- Remont i przebudowa Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.
- Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie gminy Chmielno
- Część 1: Termomodernizacja przy ul. Aptecznej 1. Część 2: Termomodernizacja przy ul. Szkolnej 17. Poprawa efektywności energ. oraz warunków sanit. budynków wielorodzinnych w zasobach g. Zawiercie.
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczej Straży Pożarnej w Chełchach i Woszczelach - II postępowanie
więcej: Roboty elewacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





