eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Druk wraz z dostawą publikacji TPN

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Druk wraz z dostawą publikacji TPN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/tpnzakopane,m,402093,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk wraz z dostawą publikacji TPN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-120ed8ea-122b-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00499249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072779/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Druk wraz z dostawą publikacji TPN

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287002/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/456/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Zadanie 1- Podhalanie. Wokół tożsamości
3.1.1. W skład kompletu wchodzą:
3.1.1.1. Książka: Podhalanie. Wokół tożsamości
3.1.1.2. Zeszyt z fotoreportażem
3.1.1.3. Obwoluta łącząca obie publikacje.
3.1.2. Książka: Podhalanie. Wokół tożsamości o następujących parametrach:
3.1.2.1. Format po obcięciu: 165 x 235 mm
3.1.2.2. Liczba stron: maksymalnie 216 + okładka (pion)
3.1.2.3. Druk środka: 4+4
3.1.2.4. Papier środka: powlekany, objętościowy 115 g, zbliżony do właściwości papieru Magno Volume 1.08
3.1.2.5. Oprawa twarda, szyta nićmi:
3.1.2.5.1. tektura 2,5 mm
3.1.2.5.2. oklejka: okleina introligatorska zbliżona do właściwości okleiny Africa Panta kolor 2600
3.1.2.5.3. papier wyklejki: offset 140 g gładki, barwiony w masie, bez zadruku, kolor zgodny z kolorystyką okładki, do uzgodnienia z Zamawiającym w toku produkcji
3.1.2.6. Okładka suchy tłok:
3.1.2.6.1. front: 100 x 215 mm
3.1.2.6.2. grzbiet: 20 x 230 mm
3.1.2.7. Grzbiet zaokrąglony
3.1.2.7.1. Kapitałka pod kolor wyklejki, do uzgodnienia z Zamawiającym w toku produkcji
3.1.3. Zeszyt z fotoreportażem
3.1.3.1. Format po obcięciu: 235 x 165 mm (poziom)
3.1.3.2. Liczba stron: maksymalnie 72 + okładka
3.1.3.3. Oprawa miękka, klejona
3.1.3.4. Druk środka: 4+4
3.1.3.5. Papier powlekany, objętościowy 115 g, zbliżony do właściwości papieru Magno Volume 1.08
3.1.3.6. Okładka:
3.1.3.6.1. 4+0
3.1.3.6.2. Papier powlekany, objętościowy 250 g, zbliżony do właściwości papieru Magno Volume 1.08
3.1.3.6.3. Uszlachetnienie okładki: lakier dyspersyjny
3.1.4. Obwoluta łącząca obie publikacje w komplet, zamknięta sklejeniem
3.1.4.1. 2+0 (Pantone metaliczne)
3.1.4.2. Papier powlekany, objętościowy 250 g, zbliżony do właściwości papieru Magno Volume 1.08
3.1.4.3. Format: 395 x 70 mm plus dodatkowe miejsce na sklejenie
3.1.5. Nakład: 2000 kompletów
3.1.6. Pakowanie: każdy komplet pakowany osobno w folię termokurczliwą, paczki po 6 kompletów każda, paczka z podwójnego papieru z zabezpieczeniem narożników, z informacją o tytule i liczbie egzemplarzy w paczce.
3.1.7. Książka posiada nr ISBN
3.1.8. Plik produkcyjny w formacie .pdf zostanie dostarczony do drukarni w terminie do tygodnia od podpisania umowy.
3.4. Dostawa dla każdego zadania (oprócz dostawy opisanej w pkt 3.2.11) będzie do siedziby zamawiającego tj. ul. Kuźnice 1, 34-500 Zakopane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 66113,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2. Zadanie 2: Kalendarz 2023
3.2.1. Druk wraz z dostawą kalendarzy plakatowych na 2023 r. oraz wysyłka około 400 egz. według listy wysyłkowej Zamawiającego.
3.2.2. Format: 490 x 600 mm po obcięciu
3.2.3. Liczba kart: 6 (środki) + 1 (okładka) + 1 (plecy)
3.2.4. Druk: okładka - 4+4, środki - 4+4
3.2.5. Papier: okładka – kreda matowa 300 g, środki – kreda matowa 250 g, plecy – karton 350 g z białym spodem
3.2.6. Wykończenie: spirala z zawieszką – kolor srebrny, długość: 490 mm
3.2.7. Uszlachetnienie: Okładka - folia matowa + miejscowo lakier UV, środki - lakier dyspersyjny
3.2.8. Nakład: 3000 egz.
3.2.9. Pakowanie: Część nakładu (1000 egz.) pakowana w indywidualne koperty: Koperta tekturowa - tektura 3 warstwowa szara/szara fala E 390g w formacie 600x490x10
3.2.10. Pozostała część nakładu (2000 egz.) pakowana po 10 szt. w paczce z podwójnego papieru z zabezpieczeniem narożników z inf. o tytule i liczbie egzemplarzy w paczce.
3.2.11. Wysyłka z siedziby Wykonawcy do 400 egz. kalendarzy zapakowanych w zamówione opakowania na podstawie listy dostarczonej przez Zamawiającego na terenie Kraju. Do 01.12 dostarczona
3.2.12. Opakowania kalendarzy mają być przed wysłaniem dodatkowo wzmocnione taśma klejącą, a każda przesyłka ma mieć naklejoną etykietę z adresem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 47861,79 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.3. Zadanie 3: Książka z serii Zeszyty Tatrzańskie nr 6
3.3.1. Format: 210 x 272 mm po obcięciu
3.3.2. Liczba stron: 336 + 4 str. okładki
3.3.3. Druk środka: 4+4
3.3.4. Papier środka: niepowlekany offset 100 g
3.3.5. Druk okładki: 4+0
3.3.6. Papier okładki: karton jednostronnie powlekany 250g
3.3.7. Uszlachetnianie okładki: folia matowa + miejscowo lakier UV
3.3.8. Oprawa: klejona
3.3.9. Nakład: 300 egz.
3.3.10. Dostawa: do siedziby Zamawiającego
3.3.11. Pakowanie: Paczki po ok. 10 egzemplarzy każda, paczka z podwójnego papieru z zabezpieczeniem narożników, z informacją o tytule i liczbie egzemplarzy w paczce.
3.3.12. Publikacja posiada nr ISBN
3.4. Dostawa dla każdego zadania (oprócz dostawy opisanej w pkt 3.2.11) będzie do siedziby zamawiającego tj. ul. Kuźnice 1, 34-500 Zakopane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 18396,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56480 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75768 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56780 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520509412

7.3.3) Ulica: Al. Piastów 42

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-062

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54680 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-01

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55710 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87637,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55710 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520509412

7.3.3) Ulica: Al. Piastów 42

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-062

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55710 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13482 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29493,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13482 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520509412

7.3.3) Ulica: Al. Piastów 42

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-062

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13482 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.