Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00444236/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty nawierzchni dróg na terenie Gminy Werbkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WERBKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368859
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamojska 1
1.5.2.) Miejscowość: Werbkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-550
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 657 20 80
1.5.8.) Numer faksu: 84 657 20 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@werbkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://werbkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.werbkowice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty nawierzchni dróg na terenie Gminy Werbkowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c90fbb37-69c1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00499172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018036/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remonty dróg na terenie Gminy Werbkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444236
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIP.271.21.2023.KBR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 244721,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Remontów nawierzchni dróg na terenie Gminy Werbkowice.
2. Planuje się wykonywanie remontów cząstkowych w dwóch technologiach:
1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z betonu asfaltowego AC11S poprzez uzupełnienie ubytków bez wycinki, z oczyszczeniem nawierzchni, skropieniem, ręcznym rozłożeniem mieszanki wraz z zagęszczeniem.
UWAGA: Realizacja remontów odbywać się będzie w oparciu o zakresy rzeczowe i lokalizacje określone pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą na wybranych odcinkach dróg, w oparciu o niezbędne potrzeby oraz określone środki budżetowe. Zamawiający planuje zastosować cenę jednostkową do rozliczeń z wybranym Wykonawcą, jako iloczyn rzeczywistego wykonania robót (ilość wbudowanych ton) i zaoferowanej ceny jednostkowej 1 tony betonu.
Przyjmuje się szacunkowo wbudowanie łącznie 90 ton betonu asfaltowego AC11S. Szczegółowy zakres robót będzie uzgadniany pomiędzy stronami przed wykonaniem robót, po dokonaniu obmiaru danego odcinka drogi w formie protokołu podpisanego przez strony.
2) Remont cząstkowy obejmujący w etapie:
▪ oczyszczenie nawierzchni drogowych pod warstwy bitumiczne wraz ze skropieniem
▪ uzupełnienie istniejących (bez wycinki) głębokich ubytków i wyrównanie oraz wzmocnienie nawierzchni, betonem asfaltowym AC11W dla ruchu KR1-2,
▪ wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S dla ruchu KR1-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
UWAGA: Realizacja remontów odbywać się będzie w oparciu o zakresy rzeczowe i lokalizacje określone pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą na wybranych odcinkach dróg, w oparciu o niezbędne potrzeby oraz określone środki budżetowe. Zamawiający planuje zastosować ceny jednostkowe do rozliczeń z wybranym Wykonawcą, jako iloczyn rzeczywistego wykonania robót (ilość m2 oczyszczenia nawierzchni drogowych pod warstwy bitumiczne wraz ze skropieniem, ilość ton uzupełnienia istniejących (bez wycinki) głębokich ubytków i wyrównanie oraz wzmocnienie nawierzchni, betonem asfaltowym AC11W dla ruchu KR1-2, ilość m2 wykonania warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S dla ruchu KR1-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm) i zaoferowanych cen jednostkowych.
Przyjmuje się szacunkowo wykonanie łącznie:
• 1450 m2 oczyszczenia nawierzchni drogowych pod warstwy bitumiczne wraz ze skropieniem;
• 220 ton uzupełnienia istniejących (bez wycinki) głębokich ubytków i wyrównanie oraz wzmocnienie nawierzchni, betonem asfaltowym AC11W dla ruchu KR1-2;
• 1450 m2 warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S dla ruchu KR1-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm).
Szczegółowy zakres robót będzie uzgadniany pomiędzy stronami przed wykonaniem robót, po dokonaniu obmiaru danego odcinka drogi w formie protokołu podpisanego przez strony.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który obejmuje niżej wymienione dokumenty:
1) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SSTWiOR),
2) przedmiar robót.
4. Wykonawca udzieli zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od daty odbioru końcowego robót (bez usterek) na wykonane roboty budowlane.
5. Z uwagi na fakt, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji o których mowa w ust. 3. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej szacunkowej ilości nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku, gdy w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją
7. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg;
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 698332,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 738000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Michałek Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621561638
7.3.3) Ulica: Gęsia 27/6
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-719
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jacek Michałek Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe
jakie przetargi wygrała firma
Jacek Michałek Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 738000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Roboty budowlane polegające na remoncie ciągów komunikacyjnych
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.