eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiBudowa parkingu przy cmentarzu i parafii p.w. Najświętszego Zbawiciela oraz szkole podstawowej nr 11 w Ostrowie Wielkopolskim



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu przy cmentarzu i parafii p.w. Najświętszego Zbawiciela oraz szkole podstawowej nr 11 w Ostrowie Wielkopolskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251582677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamenhofa 2b

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627352576

1.5.8.) Numer faksu: 627352664

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzdostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mzd.osw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingu przy cmentarzu i parafii p.w. Najświętszego Zbawiciela oraz szkole podstawowej nr 11 w Ostrowie Wielkopolskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa6ab350-aa22-4e1e-87b7-b2ede3b5d3ec

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053254/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Budowa parkingu przy cmentarzu i parafii p.w. Najświętszego Zbawiciela oraz szkole podstawowej nr 11 w Ostrowie Wielkopolskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472881

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Dla przedmiotowego zadania zostało przeprowadzone postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych - ogłoszenie nr 2024/BZP 00446907/01 z dnia 2024-08-06. W postępowaniu nie została złożona żadna oferta, w związku z czym, Zamawiający w dniu 26.08.2024r. unieważnił postępowanie na mocy art. 255 pkt.1 ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 213 ust. 1, w związku z art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. . Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), Zamawiający zaprosi do złożenia oferty jednego wykonawcę, z którym przeprowadzi negocjacje w celu udzielenia zamówienia, przy czym pierwotne warunki zamówienia nie zostaną w istotny sposób zmienione.
Zamawiający, po wszczęciu postępowania, zamieści w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy (art. 306 ust. 1 ustawy Pzp).

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b2ccc9b7-dd6d-4fdc-8426-3de9d215deb4

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZD.263.13.2024.I3/IK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 394852,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni parkingu z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna AC8S – grub. 5 cm na podbudowie z kruszywa łamanego C90/3 grub. 20 cm. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1. Kosztorys ofertowy – załącznik nr 8
2. SST – załącznik nr 9
3. Opis – załącznik nr 10
4. Projekt zag. terenu - załącznik nr 11
5. Projekt architektoniczno – budowlany – zał. nr 12
6. Szczegóły konstrukcyjne – załącznik nr 13
7. Załączniki do projektu – zał. nr 14
8. Profil podłużny - wpusty z przykanalikiem – załącznik nr 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424965,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424965,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424965,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego SA Kalisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181418538

7.3.3) Ulica: Noskowska 3-5

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424965,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.